الهلال به دلیل اینکه لیگ قهرمانان آسیا 2022 تکمیل نشده در جام باشگاه‌های جهان نماینده آسیا خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر کشاورزی گفت:حوزه‌های بازرگانی، سرمایه‌گذاری، انتقال دانش و فناوری در بخش کشاورزی،نیاز متقابل طرفین است،ایران آمادگی دارد در موارد یاد شده داشته‌های خود را در اختیار طرف عراقی قرار دهد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که در آستانه کسب سهمیه تیمی المپیک قرار دارد تا قبل از این بازی‌ها در ۹ رویداد شرکت می‌کند که امتیاز همه آنها تاثیر مستقیم روی رنکینگ جهانی دارد.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر که در آستانه کسب سهمیه تیمی المپیک قرار دارد تا قبل از این بازی‌ها در ۹ رویداد شرکت می‌کند که امتیاز همه آنها تاثیر مستقیم روی رنکینگ جهانی دارد.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برای برنامه ریزی مسابقات لیگ برتر با چالش های عجیبی مواجه شده است.
حضور دبیر شورای عالی امنیت ملی کشورمان در اجلاس بریکس می‌تواند نشانه‌ای از عزم جدی دولت در جهت تقویت چندجانبه‌گرایی باشد.
هواسونگ-۱۸ یک موشک بالستیک قاره پیمای سه مرحله‌ای با سوخت جامد است. این اولین موشک بالستیک قاره‌پیما با سوخت جامد است که توسط کره شمالی توسعه یافته‌است. "هواسونگ-۱۸" را با هدف "تقویت اساسی" توانمندی کره‌شمالی برای ضد حمله هسته‌ای ساخته شده‌است.
رئیس‌جمهور به منظور تقویت روابط با کشورهای دوست و همسو سه‌شنبه به قاره آفریقا سفر می‌کند.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در دیدار با سفیر ساحل‌عاج در تهران با بیان اینکه قاره آفریقا در اولویت سیاست خارجی جمهوری اسلامی ایران است، بر نقش مجالس دو کشور در تقویت مناسبات تاکید کرد.
جگر مرغ سرشار از آهن است و نقش بسیار مهمی در بهبود روند بیماری‌های مختلف دارد، زیرا برای مبارزه با استرس و تقویت سیستم ایمنی بدن و سلامت استخوان‌ها گزینه بسیار خوبی می‌باشد و می‌توانید در برنامه هفتگی خود این غذا را تهیه کنید.
نخست وزیر عراق که به قاهره سفر کرده امروز سه‌شنبه با رئیس جمهور مصر دیدار و گفتگو کرد.
در نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس با مصر مهمترین موضوعات مورد علاقه مشترک و راه‌های تقویت همکاری بین شورای همکاری خلیج فارس و قاهره بحث و تبادل نظر شد.
یک رسانه عربی به نقل از منابع مطلع با اشاره به مواضع اخیر ایران درخصوص تقویت روابط با مصر اعلام کرد که قاهره از گسترش روابط با تهران استقبال می‌کند.
تقویم مایا سیستم پیچیده‌ای است که از تقویم‌های کوچک‌تر تشکیل شده و قرن‌ها پیش در قاره آمریکا ساخته شد، پیش از آن‌که پای کریستوف کلمب به آنجا برسد. از میان مؤلفه‌های این تقویم، دوره‌های ۸۱۹ روزه برای انسان‌شناسان مدرن جزو گیج‌کننده‌ترین موارد بوده است.
کره شمالی یک موشک بالستیک قاره پیمای سوخت جامد جدید با نام "هواسونگ-۱۸" را با هدف تقویت قابلیت ضد حمله هسته‌ای این کشور آزمایش کرده است.
وزارت خارجه مصر امروز شنبه در پی دیدار وزرای خارجه مصر و سوریه در قاهره پشت درهای بسته، بیانیه ای صادر کرد.
بارش بی سابقه باران و برف در هفته های اخیرقسمتی از قاره آمریکای شمالی را از خشکسالی مداوم رها و ذخیره برف کوهستانی را تقویت کرده است.
محققان به تازگی یک ترکیب فعال که روند رشد عصب‌ها را تقویت می‌کند در قارچی موسوم به یال شیر کشف کردند.
رژه نظامی عظیمی در ۸ فوریه ۲۰۲۳ در پیونگ یانگ پایتخت کره شمالی برگزار شد و رکورد تعداد موشک‌های بالستیک هسته‌ای و قاره پیما را در یک چالش بالقوه برای سیستم‌های دفاعی ایالات متحده به نمایش گذاشت. کیم جونگ اون رهبر کره شمالی متعهد شده که رزمایش‌های نظامی این کشور را گسترش دهد و آمادگی را تقویت کند. اکنون کارشناسان می‌گویند که این نمایش نه تنها به عنوان یک هشدار به آمریکا بود، بلکه تلاشی برای اطمینان بخشیدن به مردم کره شمالی از آینده این کشور بود.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه نخست‌وزیر عراق در این نشست تمایل و پیشنهادی مبنی بر اینکه گفتگو‌های ایران و مصر در سطوح امنیتی و سیاسی آغاز شود و منجر به تقویت روابط تهران و قاهره شود، مطرح کرد، گفت: من از این ایده نخست‌وزیر عراق استقبال کردم.
یک کارشناس گیاه پزشکی گفت: گانودرما دارای ترکیبات مؤثر و فعال و دارای سطح بالایی از موادی نظیر بتاگلوکان، پلی ساکارید‌های محلول در آب و جدای از این موارد تری‌ترپن‌ها هستند که همگی آن‌ها دارای اثرات آنتی اکسیدانی بوده و بالطبع دارای قدرت تحریک سلامت هستند.
فارس نوشت: تناقض اصلی: مادر کیان از کجا خبر داشته که ساعت شش قراره تیراندازی ها شروع بشه؟! این مهم ترین تناقضه! و به شدت مشکوک! اونقدر مشکوک که حتی احتمال همدستی مادر کیان با افراد مسلح یا اشخاص مرتبط با افراد مسلح رو هم تقویت می‌کنه! یعنی منطقاً برداشت دیگه ای نمیشه کرد.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی، قهرمانی جام بین قاره ای 2022 را به مردم ایران تقدیم کرد.
رئیس مجلس نمایندگان آمریکا همچنان بر تعهد ایالات متحده به حل و فصل مناقشه قره باغ کوهستانی از طریق مذاکره تاکید کرد.
مجتبی امانی رئیس پیشین دفتر حفاظت منافع جمهوری اسلامی ایران در قاهره به عنوان سفیر جدید ایران در لبنان منصوب شد. او‌ جایگزین سید محمدجلال فیروزنیا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ