جدال حساس تیم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روز نخست مسابقات شمشیربازی قهرمانی جهان با صعود سه شمشیرباز ایران به جدول اصلی و حذف یک نماینده دیگر کشورمان همراه بود.
آداما نیان مهاجم اهل مالی نساجی بدون به ثمر رساندن حتی یک گل از این تیم جدا شد.
تنها نماینده کشورمان در مسابقات تور جهانی کمتر از ۱۸ سال (سطح ۳)، به جمع ۸ تنیسور برتر جدول اصلی راه یافت.
تنها نماینده کشورمان در مسابقات تور جهانی کمتر از ۱۸ سال (سطح ۳)، به جمع ۸ تنیسور برتر جدول اصلی راه یافت.
جدال حساس و مهم شهداب ایران و پلیس قطر در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا به سود نماینده قطر به پایان رسید.
تیم شهداب ایران در دومین روز رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان آسیا با پیروزی برابر نماینده افغانستان فردا برای صدرنشینی در گروه B  مرحله مقدماتی برابر چین تایپه قرار می گیرد.
نماینده ایران در صورت برتری در مرحله چهارم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
نماینده ایران در صورت برتری در مرحله چهارم مسابقات اسنوکر انتخابی قهرمانی جهان به جدول اصلی این مسابقات راه پیدا خواهد کرد.
روز نخست مسابقات شمشیربازی جام جهانی مجارستان با صعود دو نماینده ایران به جدول اصلی همراه بود.
تنها نماینده باقی مانده ایران در مسابقات تنیس روی میز گرنداسمش به منظور صعود به جدول ۳۲ نفره این رقابت‌ها به مصاف حریفی از کره‌جنوبی می‌رود.
جدال وزن ۷۹ کیلوگرم مسابقات کشتی جام باشگاه‌های جهان یکی از حساس‌ترین مسابقه این دوره از پیکار‌ها بود که با برتری نماینده روسیه به پایان رسید.
کاروان تیم فوتبال الفیصلی عربستان برای دیدار با فولاد راهی قطر شد.
در پایان روز نخست جام جهانی سابر، هر چهار نماینده کشورمان راهی جدول اصلی شدند‌.
نماینده پیشین مجلس گفت: اقتصاد ایران در آستانه فروپاشی است و رابطه دولت – ملت تقریباً قطع است و حتی به نوعی در تناقض و جدال با هم هستند.
جلالی با اشاره به موضوع مجتمع مس رفسنجان خاطرنشان کرد: صنایع ملی مس ایران دچار حاشیه پردازی و روزمرگی شده است. برنامه مدونی برای پیشرفت ندارد؛ آن ها برنامه شان را برای توسعه و پیشرفت ارائه دهند و از این روزمرگی بیرون بیایند.
جلال رشیدی کوچی گفت: امروز سمند ال ایکس ساده که معمولی‌ترین خودرو تولیدی بعد از پراید در ایران به شمار می‌آید، ۲۰ مرداد ۱۴۰۰، ۲۳۲ میلیون تومان بوده و امروز ۳۷۵ میلون تومان است. این بدان معنا است که وقتی من در دانشگاه صحبت می‌کنم جوان معترضی عنوان می‌کند آقای نماینده مجلس اگر پس از دوران تحصیلم به سرکار بروم و ماهی ۲۰ میلیون تومان هم حقوق دریافت کنم که دریافت نخواهم کرد بعد از ۲ سال کار کردن تازه می‌توانم یک سمند ساده در کشور خریداری کنم.
حسین وفایی نماینده اسنوکر ایران با دو پیروزی متوالی به جدول اصلی دومین مسابقه اصلی جهان اسنوکر راه یافت.
حسین وفایی نماینده اسنوکر ایران با دو پیروزی متوالی به جدول اصلی دومین مسابقه اصلی جهان اسنوکر راه یافت.
سازمان لیگ فوتبال ایران تیم شهرخودرو را از جدول لیگ یک کنار گذاشت.
جلال زاده اظهار کرد: برخی می خواهند بگویند اگر تسخیر لانه جاسوسی اتفاق نمی افتاد، آمریکا با ما دشمنی نداشت در حالی که این طور نیست. این دشمنی آمریکا به قبل از انقلاب برمی گردد.
جلال زاده درباره ملاقاتی که میان روسای جمهور ایران و سوئیس انجام گرفت نیز اظهار داشت: رئیس جمهور سوئیس حامل پیام آمریکا برای ملاقات دو جانبه با ایران بود، اما حجت‌الاسلام رئیسی در پاسخ گفتند که آیا ما از ملاقات‌های دوجانبه قبلی سودی بردیم؟
ناصر علیزاده به جدول شانس مجدد وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان راه پیدا کرد.
نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: ملت عراق را دعوت به آرامش می‌کنیم و پیشاپیش از میزبانی آن‌ها نسبت به زائرین اربعین تشکر کرده و هیچ عاملی نمی‌تواند ایران و عراق را از هم جدا کند.
کاروان ایران در یک روز نسبتا خلوت در 5 رشته بازی های کشورهای اسلامی در قونیه نماینده خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ