حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا بلیت‌های دیدار با این تیم خیلی زود تمام شود و همه باشگاه‌ها از حضور این بازیکن پرتغالی در النصر سود ببرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یورگن کلوپ، سرمربی تیم لیورپول معتقد است که سن هری کین می‌تواند تاثیر منفی بر روی عملکرد او در آلمان داشته باشد.
رقابت‌های دوچرخه‌سواری تور دو فرانس تحت تاثیر اعتراضات مردمی در فرانسه و رقم خوردن برخی اتفاقات برای رکابزنان قرار گرفته است.
تصمیم لیونل مسی برای ترک پاری سن ژرمن تاثیر زیادی بر دنبال کنندگان این تیم در شبکه‌های اجتماعی داشت.
اشتباه عجیب کمک داور دوم دیدار بزرگ هفته بیست و سوم لیگ می‌تواند تاثیر بسزایی در رقابت تیم‌های مدعی برای کسب جام قهرمانی داشته باشد.
یک رسانه انگلیسی می‌گوید گراهام پاتر معتقد است خریدهای نجومی چلسی در زمستان امسال روی تیمش تاثیر منفی گذاشته و تعداد زیاد بازیکنها تمرین تیم را با اختلال مواجه کرده است.
دو رکن اساسی که میتواند سبب بهبود عملکرد بدن شود ورزش و تغذیه مناسب است. ورزش یکی از عوامل مهم برای سلامتی بدن است که بررشد مو نیز تاثیر گذار است.
جواد نکونام با تاخیر نزدیک به نیم ساعته در نشست خبری حضور یافت.
با توجه به حجم بارش برف در روز گذشته، در حالی‌که دانش‌آموزان و والدین آن‌ها منتظر تصمیم‌گیری آموزش و پرورش در خصوص فعالیت یا تعطیلی مدارس بودند، آموزش و پرورش اعلام کرد که در روز جاری به‌علت سرما و یخبندان همه مدارس شهر تهران ساعت ۹:۳۰ آغاز به کار می‌کنند.
در روزی که باد و باران شدید در ورزشگاه غدیر اهواز بازی را تحت تاثیر قرار داده بود، در اتفاقی عجیب نیمکت داور و ناظران بازی از جای خود کنده شد.
اگر استرس دارید یا مضطرب هستید، تمیز کردن محیط اطراف مانند مرتب کردن کشوها، شستن ظروف یا جارو کشیدن می‌تواند خلق‌وخوی شما را تقویت کرده و اضطراب شما را کاهش دهد.
یک اخراج دیگر برای نادر محمدی، نیم‌فصل کابوس‌وار او را تکمیل کرد.
یک نماینده مجلس با اشاره به تاخیر در ارسال لایحه بودجه به مجلس به بهانه برنامه هفتم می‌گوید: دولت بالاخره اطلاع داشته که برنامه هفتم و لایحه بودجه تقریبا نزدیک به هم و توامان خواهد بود، بنابراین این‌ها، بهانه‌ها و توجیه‌هایی است که از سوی دولت عنوان می‌شود.
میل به یک غذای یکسان در مدت زمان طولانی می‌تواند از علائم اولیه آلزایمر باشد. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که تغییراتی در عادات غذایی افراد مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌شود. آن‌ها ممکن است در یک دوره زمانی طولانی فقط میل به یک غذا داشته باشند که علت آن هم تغییرات مغزی و ذهنی آن‌ها است که لوب پیشین که پشت پیشانی و گوششان قرار گرفته تحت تاثیر قرار می‌گیرد و عملکرد آن متفاوت می‌شود و ممکن است رفتار‌های عجیب و غریب از فرد سر بزند. تغییر در اشتها هم ممکن است در افراد آلزایمری اتفاق بیفتد و ترجیحات آن‌ها در انتخاب غذا متفاوت شود.
امروز مطالبی همچون شرکت‌هایی که سود سهام عدالت را پرداخت نکرده اند کدامند؟ + فیلم، رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت در معاملات امروز، ۱۰ خبری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، خبر‌های مهم برای شرکت‌های پتروشیمی، مجمع دسبحان ۱۴۰۱ | آیا افزایش سرمایه تصویب شد؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بنابر اعلام دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، اینطور ثابت شده است که شش وضعیت مرتبط با پوست تحت استرس شدید، شکل وخیم‌تری به خود می‌گیرند
در راستای مطالعات قبلی، محققان بر این باورند که بسته‌بندی‌هایی که شرکت‌کنندگان با آن‌ها آشنایی بیشتری دارند، ممکن است بر اعصاب چشایی آن‌ها تاثیر بگذارد؛ در بریتانیا اسنک‌های نمکی در بسته‌بندی‌های آبی فروخته می‌شوند.
این بخشی از فرهنگ آنهاست. آنها مدام روی گوش داوران خط و و داور چهارم کار کردند و روی قضاوت آنها تاثیر گذاشتند. صحنه‌های زیادی وجود داشت که در تصاویر تلویزیونی ندیدیم. این فرهنگ آنهاست، آنها شما را از بازی خود خارج می‌کنند.
وینسنت ابوبکر ستاره تیم ملی کامرون در اظهار نظری جنجالی از محمد صلاح بازیکن تیم ملی مصر و لیورپول انتقاد کرد.
ایگور تودور، سرمربی کروات مارسی، به اتفاقات رخ داده پیش از دیدار تیمش مقابل اسپورتینگ لیسبون واکنش نشان داد.
بازی تیم های پرسپولیس و تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر فوتبال با تاخیر آغاز می‌شود.
کارشناس خاورمیانه گفت: صدر به دلیل اینکه مقلد آیت‌الله حائری بوده و پدر و خاندانش بر مرجعیت آیت‌الله حائری تاکید می‌کردند، از توصیه‌های آیت‌الله حائری تاثیر گرفته و مجبور به کناره‌گیری از سیاست شد. اما عجیب نیست او مجددا با جایگاه، نقش و گفتمان جدیدی وارد سیاست شود.
به نظر می رسد در صورت محاسبه تمام مدال ها، نتایج وزنه برداران کشورمان تاثیر بسزایی در رنگینگ نهایی کاروان ایران خواهد داشت.
به نظر می رسد در صورت محاسبه تمام مدال ها، نتایج وزنه برداران کشورمان تاثیر بسزایی در رنگینگ نهایی کاروان ایران خواهد داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ