معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اعلام کرد تاکنون ۹ طرح کلان ملی فناوری در حوزه فناوری‌های سبز با اعتبار ۵۲ میلیاردتومان حمایت شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عصر امروز سرهنگ محبت خانی فرمانده یگان حفاظت از محیط زیست کشور از خبرگزاری مهر بازدید کرد.
معاون تسهیلات، قراردادها و نظارت مالی صندوق ملی محیط زیست در دیدار با جانباز محیطبان اداره کل حفاظت محیط زیست استان گلستان، بر حمایت همه جانبه این صندوق از محیطبانان سراسر کشور تاکید کرد.
در حالی که احداث پتروشیمی میانکاله اوایل سال گذشته به علت نداشتن ارزیابی زیست‌محیطی متوقف شده بود اما ابتدای ماه جاری تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که حکایت از آغاز مجدد آن را داشت؛ اقدامی که با واکنش سازمان حفاظت محیط زیست مواجه و در نهایت این پروژه با دستور دادستان دوباره متوقف شد.
رشت- مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان گفت: یگان حفاظت محیط زیست استان در ارزیابی عملکرد سال گذشته توانست رتبه نخست کشور را کسب کند.
بندرعباس - رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به انجام صید ترال در گذشته گفت: اولویت نخست این سازمان حمایت از صید سنتی بود و اکنون جلوی صید ترال به روش جارو کردن منابع گرفته شده است.
اهواز- رئیس سازمان حفاظت و محیط زیست کشور با صدور حکمی «میرشکار» را به عنوان مدیرکل جدید حفاظت محیط زیست خوزستان منصوب کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست، برنامه‌های عملیاتی این سازمان در سال ۱۴۰۲ را به مدیران ستادی و استانی ابلاغ کرد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با اشاره به اینکه خرس‌ها پستانداران بزرگ جثه‌ای هستند که در زمره گونه‌های حمایت شده سازمان حفاظت محیط زیست و فهرست سرخ IUCN و ضمیمه II کنوانسیون CITES قرار دارند، بیان کرد: خرس‌ها در زیستگاه‌های خود تراکم پایینی دارند و خطرات متعددی آن‌ها را تهدید می‌کند لذا حفاظت از آن‌ها یکی از اولویت‌های اساسی در برنامه‌های مدیریتی و حفاظتی در کشور به شمار می‌روند.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان خواستار ارائه طرح جامع و تخصصی با دیدگاه زیست محیطی و با محوریت حفظ حیات وحش و به ویژه تردد یوزهای توران شاهرود در محور عباس آباد - میامی شد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست توضیحاتی درباره سرانجام ادغام سازمان حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی ارائه داد.
حسن اکبری گفت: با مرکز ملی ذخایر ژنتیکی تفاهمنامه‌ای داریم بدین جهت با آن‌ها هماهنگ کردیم تا همزمان با کالبدشکافی اندام‌های جنسی او را بردارند و ذخیره کنند چراکه این اندام‌ها ارزشمند هستند و در آینده در صورت نیاز می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. به عبارتی ژن «پیروز» تا همیشه حفظ خواهد شد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار چهره به چهره با مراجعان، ضمن استماع مشکلات و درخواست های آنان، دستورات مقتضی را در جهت رفع مشکلات آنان صادر کرد.
علیرضا نورمحمدی مشاور رییس سازمان و معاون هماهنگی امور استان‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز از خبرگزاری مهر بازدید و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
فرمانده یگان حفاظت سازمان محیط زیست جزئیات حمایت قضایی و بیمه‌ای از ماموران یگان حفاظت محیط زیست و جنگل‌بانی را تشریح کرد.
در حکمی از سوی معاون رئیس جمهور، مدیرکل حراست سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.
علی سلاجقه معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست کشور روز پنجشنبه مورخ هشتم دی ماه به استان اردبیل سفر کرد.
اردبیل- معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: دیپلماسی محیط زیست با قوت تمام در دولت سیزدهم مورد توجه و حمایت جدی است.
معاون سازمان حفاظت محیط زیست گفت: حتماً باید نتایج ارزیابی مطالعات در دریاچه سد چمشیر به تایید مراجع ذیصلاح برسد به غیر از این، سازمان هیچ مجوزی برای آبگیری نخواهد داد.
خرم‌آباد- رئیس سازمان حفاظت از محیط زیست امروز پنجشنبه در جریان سفر به لرستان، از پتروشیمی خرم‌آباد بازدید کرد.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به نقش مردم و سمن های محیط زیستی در حفظ و صیانت از محیط زیست کشور، گفت: حفاظت از محیط زیست بدون حضور مردم دست نیافتنی است.
مدیرکل دفتر مشارکت مردمی و مسؤلیت اجتماعی سازمان حفاظت محیط زیست نقش آموزش و حمایت مسولین را در مدیریت پسماند بسیار مهم ارزیابی کرد.
اصفهان- معاون توسعه مدیریت، حقوقی و امور مجلس سازمان حفاظت محیط زیست کشور گفت: حمایت معیشتی و تأمین تجهیزات محیط بانان به طور جدی در دستور کار این سازمان است.
سرپرست دفتر حفاظت و مدیریت حیات وحش سازمان حفاظت محیط زیست گفت:به علت کاهش تعداد یوز ناچار به تکثیر آن در شرایط اسارت شدیم، تجربه نسبتا موفقی بود، اما قطعا با اخذ این تجربه می‌توانیم برای مراحل بعدی بارداری و زایمان یوز در اسارت برای سال‌های بعد آماده‌تر عمل کنیم تا شاهد روند روبه رشدی در این گونه ارزشمند باشیم.
درحکمی از سوی معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان حفاظت محیط زیست ، سرپرست معاونت محیط زیست انسانی سازمان حفاظت محیط زیست منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ