ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان سلامت معاونت علمی برای حمایت از تولیدکنندگان داخلی صنایع حلال برای ورود به بازار جهانی و بین‌المللی صنایع حلال اعلام آمادگی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون اول رئیس جمهور با تاکید بر اینکه رویکرد جدی دولت حمایت از تولید کنندگان کاغذ است، بانک مرکزی و بانک‌های عامل را مکلف کرد ارز و تسهیلات مصوب مورد نیاز را در اخیار آنها قرار دهند.
رئیس جمهور با تاکید بر پیگیری تحقق «حمایت از رشد و رونق تولید»، دستگاه‌های مسئول را به ارتباط منظم با تولیدکنندگان برای اطلاع از نیازهای آنان و انجام اقدامات لازم برای رفع آنها توصیه کرد.
معاون وزیر و مدیرعامل سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان، عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس و دبیر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان تهران از غرفه ایرانسل در الکامپ بازدید کردند.
معاون اول رئیس جمهور گفت: رویکرد جدی دولت حمایت از تولیدکنندگان داخلی و تقویت بخش تولید لوازم خانگی است تا علاوه بر تأمین نیاز داخلی، زمینه توسعه صادرات نیز فراهم شود.
مدیرعامل بنیاد برکت گفت: اولین رویداد برکت دیدار با هدف تولید انبوه پوشاک ایرانی -اسلامی و تکمیل زنجیره ارزش پوشاک از امروز به مدت سه روز با همت بنیاد برکت برگزار می‌شود.
فرهیدزاده رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: چنانچه شرکت‌های تولید کننده خودروهای مونتاژی رقم‌های بیشتر از مصوبات شورای رقابت درخواست کنند مردم می‌توانند شکایت کنند.
سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان در اقدامی قیمت خودروهای مونتاژی بخش خصوصی را بر اساس صورت‌های مالی سال ۱۴۰۰ و تعدیلات دستمزد و ... تا تاریخ ۱۱ بهمن سال ۱۴۰۱ اعلام کرد در حالی که ملاک فروش خودرو از خرداد ماه سال جاری خواهد بود!
رئیس کل دادگستری تهران از برنامه ریزی برای برگزاری مستمر دیدار مسئولان قضایی و اجرایی استان با کارآفرینان، در سال حمایت از تولید و مهار تورم با نگاه تخصصی و رفع مشکلات خبرداد.
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده از برقراری ارتباط بین کارگروه عفاف و حجاب معاونت زنان و تولیدکنندگان محصولات حجاب خبر داد.
رئیس دستگاه قضا، با اشاره به شعار سال ۱۴۰۲، بر حمایت و پشتیبانی همه جانبه قوه قضائیه از تولید کنندگان و فعالان اقتصادی و کمک به دولت در مهار تورم تاکید کرد.
سازمان حمایت مصرف کنندگلن و تولیدکنندگان با توجه به کمبود و افزایش قیمت تایر در سطح عرضه، اعلام کرد که با احتکارکنندگان تایر برخورد قاطع می کند.
رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی بابیان اینکه باید تولیدکنندگان جوان که خط مقدم بخش کشاورزی فعالیت دارند،حمایت شود،گفت: مجلس از ارتقای بیمه کشاورزی درلایحه بودجه سال ۱۴۰۲ حمایت می‌ کند
معاون بازرسی و نظارت بر خدمات سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: با توجه به تجارب گذشته برخی افراد سودجو با استفاده از امکانات حداقلی به ایجاد واحدهای صنفی غیرمجاز اقدام می کنند.
سازمان حمایت اعلام کرد که تولیدکنندگان لوازم خانگی و مواد شوینده مجوزی برای افزایش قیمت دریافت نکرده‌اند و واحدهایی که خودسرانه افزایش قیمت داده‌اند، ملزم به برگرداندن قیمت‌ها شده‌اند.
قائم مقام وزیر در امور بازرگانی طی نامه‌ای مسئولیت همه امور مربوط به ستاد تنظیم بازار را به رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان واگذار کرد .
معاون وزیر صمت گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مجوز،برخورد خواهد کرد همانگونه که با افزایش غیرقانونی بلیط هواپیما در حوزه خدمات برخورد کردیم.
رئیس سازمان حمایت مصرف‌کننده و تولیدکنندگان، قیمت پایه علی‌الحساب خودرو چانگان در بورس کالا را به شرکت بورس کالای ایران ابلاغ کرد.
بخشنامه سازمان امور مالیاتی در مورد بخشودگی مالیاتی تولیدکنندگان و مشوق های حمایت از تولید، حفظ و ایجاد اشتغال ابلاغ شد.
وحید قربانی، تصریح کرد: در ششمین نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته از حضور شرکت‌های دانش‌بنیان و تولیدکنندگان در صنعت حمل و نقل حمایت و آنها را برای همکاری تشویق می‌کنیم.
حمایت بانک آینده از تولیدکنندگان کالای ایرانی در نمایشگاه جهاد کالا
رودسر- باغداران کیوی با گلایه از افزایش هزینه ها و کاهش درآمدها خواستار حمایت بیشتر دولت از تولیدکنندگان این محصول ارزآور شدند.
به‌منظور حمایت از تولیدکنندگان داخلی؛ بازارچه‌های تخصصی، فصلی و محلی موقت در متروی تهران به عرضه بی‌واسطه کالا با قیمت مناسب به مردم خواهند پرداخت.
بم- رئیس جمهور با اشاره به نقش کلیدی تولید در اقتصاد کشور گفت: دولت از تولیدکنندگان و کشاورزان حمایت می کند.
وزیر جهاد کشاورزی در راستای اجرای طرح توزیع عادلانه یارانه‌ها و حمایت از تولیدکنندگان دام نحوه صادرات دام و عرضه به بازار داخلی را ابلاغ کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ