بازیکنان صنعت نفت آبادان به دلیل برد برابر نساجی پاداش ویژه‌ای دریافت کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر اسبق آموزش و پرورش گفت: نظام تعلیم و تربیت، متشکل از اجزا و ارکانی است که باهم در تعادل و تعامل هستند و به همین خاطر طراحی و معماری بهینه مناسبات درونی اجزای سیستم اهمیت دارد.
با سرمایه گذاری در بازارهای موازی انتظار داریم درآمد یا سودی مناسب در آینده کسب نماییم. نبض بورس به بررسی بازدهی بازار‌ها در ایران در طول ۳۲ سال اخیر پرداخته است.
انجمن رسانه‌های ورزشی ایران به مناسبت روز خبرنگار پیام تبریکی را صادر کرد.
سرپرست تیم استقلال معتقد است این تیم از شرایط مناسبی برای کسب عنوان قهرمانی در فصل پیش رو لیگ برتر برخوردار نیست.
رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی کسب مقام قهرمانی تیم ملی والیبال جوانان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان را تبریک گفت.
مشاور معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به اینکه رتبه ایران در تولید علم مناسب است، گفت: ایران در حوزه کسب و کار در رتبه آخر دنیا یعنی در جایگاه ۱۳۱ از ۱۳۲ کشور قرار داریم.
محمد انصاری و وحید شمسایی در هفته اهدای عضو به عیادت کودکان بستری در بیمارستان شهید رجایی رفتند.
لوکاس واسکز، مدافع رئال مادرید، برای تبریک تولد هم‌تیمی‌اش تیبو کورتوا تصویری منتشر کرد که او را در کنار یک زرافه نشان می‌دهد. مارکو آسنسیو هم به این شوخی واسکز با کورتوا پیوست.
علی بهشتی روی گفت: اگر به کارکرد بازار سرمایه به درستی پرداخته شود، می‌توان نقدینگی را به سمت توسعه بازار اولیه سوق داد و با جمع آوری سرمایه‌های خرد مردم از طریق پذیره نویسی و خلق شرکت‌های جدید، زمینه را برای اشتغال زایی و رشد تولید فراهم کرد. در نهایت هم سرمایه‌گذاران از محل این سرمایه گذاری خود، عایدی مناسبی کسب خواهند کرد.
یک استاد دانشگاه گفت: برخی بانک‌ها، دستگاه‌ها و افراد واحدهای مسکونی و املاک تجاری و اداری بسیاری را به منظور سرمایه‌گذاری در اختیار گرفته و به نوعی احتکار کرده‌اند که این عامل باعث شده مسکن و محیط کسب و کار فعالیت مناسب از دسترس خارج شود.
هری کین، کاپیتان تیم ملی انگلیس به مناسبت به ثمر رساندن پنجاه و چهارمین گل خود و کسب عنوان بهترین گلزن تاریخ تیم ملی این کشور، همبرگر پخت و نام آن را «رکوردشکن» گذاشت.
کمپانی نایکی به مناسبت رکوردشکنی اخیر کیلیان امباپه استوک‌های جدید و خاصی را برای او طراحی کرده است.
باشگاه آرژانتینی آلمیرانته براون به مناسبت کسب جایزه بهترین بازیکن سال فیفا توسط لیونل مسی پیراهن ویژه‌ای به این ستاره آرژانتینی اهدا کرد.
نساجی بعد از برتری مقابل آلومینیوم اراک و با روحیه‌ای مناسب آماده جدال با استقلال خواهد بود و حمید مطهری امیدوار است اولین امتیاز دوران سرمربی‌گری خود را مقابل این حریف آماده کسب کند.
مدافع راست پیکان معتقد است این تیم جوان شرایط مناسبی دارد و در آینده هم برای کسب موفقیت های بیشتر تلاش خواهد کرد.
یک اپلیکیشن موبایل، بستری بسیار مناسب برای رسیدن به تمام استراتژی‌های کوتاه مدت و بلندمدت کسب و کار‌ها است، بنابراین بانک"ایران زمین" به منظور ارائه خدمات با کیفیت و ایجاد سرویس‌های جدید در همراه بانک فراز، نسخه جدید این پلتفرم را جهت نصب در دسترس مشتریان خود قرار داده است.
پیروزی آرژانتین و کسب عنوان قهرمانی، تیتر نخست تمامی روزنامه های معتبر دنیا را به خود اختصاص داد.
حمید درخشان معتقد است تیم ملی در صورت ارائه یک بازی مناسب مقابل انگلیس، می‌تواند برابر ولز و آمریکا هم‌ نتایج خوبی کسب کند.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب نتیجه مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
روزبه چشمی با ارزیابی از حریفان تیم ملی در جام جهانی قطر، مدعی است که کار سختی پیش‌روی آنها قرار دارد ولی تلاش و تمرکز آنها معطوف به کسب مناسب در این تورنمنت خواهد بود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران از آمادگی بالای تیمش برای کسب بهترین نتیجه در جام بین قاره‌ای خبر داد.
متئو دارمیان، مدافع ایتالیایی اینتر، تاکید کرد این تیم برابر بارسلونا به دنبال کسب نتیجه مناسب خواهد بود.
کاپیتان مس کرمان مدعی است این تیم قادر خواهد بود در ادامه فصل شرایط مناسبی از حیث کسب نتیجه دنبال کند.
کارشناس بسکتبال ایران توضیح داد: برای اینکه نتیجه قابل قبولی کسب کنیم، نیازمند آمادگی ذهنی مناسب هستیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ