مشخص شده است پاداش برد برابر هر یک از سه تیم هم‌گروه ایران ۲۰ هزار دلار در نظر گرفته شده است. تا اینجا و از جایی که جامی حیثیتی و سیاسی بود، اختصاص این عدد و رقم برای بازیکنان و اعضای کادر فنی چندان عجیب‌و‌غریب به نظر نمی‌رسد، ولی بخش بحث‌برانگیز ماجرا مربوط به جایی است که عنوان شده رئیس و اعضای هیئت‌رئیسه فدراسیون فوتبال، دبیرکل و خزانه‌دار هم به اندازه بازیکنان و دیگر اعضای کادر فنی برای خودشان پاداش در نظر گرفته و حتی بالاتر از نام بازیکنان، اسم خودشان را برای دریافت این پاداش در دستور‌العمل گنجانده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک نماینده پارلمان ترکیه برای نشان دادن بسته نبودن مرز، به طور غیرقانونی وارد خاک ایران شد که این موضوع در رسانه‌های ترکیه بازتاب زیادی داشته است.
دیدار دوستانه ذخیره‌های استقلال و داماش گیلان با جنجال به پایان رسید و نیمه کاره باقی‌ مانده است.
اعتراض ساسان انصاری به گل‌دوم صنعت با پاسخ شنانی تبدیل به جنجال اصلی دربی خوزستان شد.
غلامرضا نوشت: تا یک روز قبل از این تصمیم، اراده دولت بر این بود که از حق مردم صیانت کند و اجازه چنین مداخله‌ای را ندهد اما با مشاهده اصرار بعضی نمایندگان مجلس به استیضاح وزیر و عدم رعایت مصالح قطعی کشور که تبعات آن آسیب جدی برای نظم و امنیت کشور به دنبال داشت، اینجانب ادامه کار را به مصلحت ندانستم و تصمیم به کناره گیری گرفتم.
مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با ارسال نامه‌ای به فدراسیون دوومیدانی فعالیت باشگاه پلیمر خلیج فارس را قانونی دانست‌.
هانس یواخیم واتسکه، نایب رئیس باشگاه دورتموند، شایعات مربوط به جذب ادسون آلوارز، ستاره مکزیکی آژاکس را رد کرد.
سر مربی نساجی مازندران در ثانیه های پایانی دیدار تیم اش با پیکان با کارت قرمز داور مسابقه جریمه شد.
سرمربی تیم ملی فوتبال زنان زامبیا به تعرض به یکی از بازیکنان این تیم متهم شد.
آرژانتینی‌ها از برخورد پلیس اروگوئه با هواداران بوکا جونیورز به شدت خشمگینند و می‌گوید هواداران این تیم علاوه بر کتک خوردن در بیمارستان‌ها به حال خود رها شده‌اند.
طبق گزارش‌ها آلبریکو اوانی به دلیل دعوت لئوناردو بونوچی به تیم ملی ایتالیا از سمتش در تیم ملی کناره گیری کرده است.
جنجال جدید در فدراسیون بسکتبال با اقدام داوری
«توئیتر در فرهنگ ارتباطات جهانی جای خود را باز کرده بود و نفوذ فرهنگی قابل توجهی را نیز به دست آورده بود. این مساله به خودی خود پولساز است. اهمیت این مساله زمانی مشخص می شود که توجه کنیم بنا بر ارزیابی تحلیلگران حوزه برندینگ، ارزش برند تجاری توئیتر در طی 15 سال فعالیت آن، به رقمی بالغ بر 15 تا 20 میلیارد دلار بالغ می شود که اقدام اخیر ایلان ماسک در تغییر نام شبکه اجتماعی توئیتر، عملا یک‌شبه این ارزش را دود کرد و به هوا فرستاد.»
علیرضا بیرانوند با انتشار یک استوری دوباره تبدیل به مرد جنجالی اردوی پرسپولیس شد.
فرزندان جرارد پیکه از جدایی پدر و مادرشان راضی نیستند و برای نامزد جرارد پیکه از لقبی توهین‌آمیز استفاده می‌کنند.
فرزندان جرارد پیکه از جدایی پدر و مادرشان راضی نیستند و برای نامزد جرارد پیکه از لقبی توهین‌آمیز استفاده می‌کنند.
در جریان فینال رقابتهای زیر 21سال اروپا بین انگلیس و اسپانیا بین نیمکت‌های دو تیم درگیری شدیدی رخ داد که به اخراج اشلی کول از مربیان انگلیس منجر شد.
سعید مهری با انتشار استوری هایی در صفحه شخصی خود، مدعی شد که فسخش با آبی ها قانونی است.
جنجال بر سر ردصلاحیت نامزد پرسپولیسی انتخابات فوتبال تهران
برچسبی روی در فریزر وجود داشت که بر آن نوشته شده بود: «این فریزر زنگ می‌زند، چون تعمیر آن در جریان است. لطفا آن را جابجا نکنید یا از برق نکشید. این ناحیه نیازی به نظافت ندارد.» اما چند روز بعد از به صدا درآمدن زنگ، نظافتچی کلید مدارشکن را زد و جریان برق به فریزر را قطع کرد.
مدیران میلان قصد دارند پیشنهادی را برای جذب روملو لوکاکو، مهاجم بلژیکی اینتر، ارائه کنند.
فاش شدن ارتباط مالی یکی از مالکان چلسی با صندوق سرمایه‌گذاری دولتی عربستان سعودی جنجالی شده و ارتباط این باشگاه با عربستان را زیر ذره‌بین برده است.
هفته دوم لیگ ملت‌ها در شهر روتردام هلند با حاشیه‌های عجیبی همراه است که درگیری لفظی بازیکن و سرمربی تیم ملی والیبال لهستان از جمله آن‌ها است.
سفر علیرضا زاکانی شهردار تهران و هیات همراه او به بروکسل پایتخت بلژیک جنجالی بزرگی در این کشور به پا کرد و یک مقام مسئول بلژیکی در این رابطه اتسعفا داد.
مدیر کل ارشاد خوزستان گفت: با اجرای طرح بزرگ استانی پاسداشت زبان فارسی استفاده از اسامی بیگانه در سردر مغازه‌ها و پاساژ‌ها در استان خوزستان ممنوع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ