مربی تیم فولاد معتقد است تیمشان روز گذشته عملکرد خوبی در برابر گل‌گهر از خود نشان داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تراکتور با این نفرات لیاقت قهرمانی را دارد، این باور قلبی وینگر سرخ پوشان تبریزی است.
حسین محمدآقایی با شکست در دیدار فینال وزن 74 کیلوگرم مقابل حریف آمریکایی به مدال نقره رسید.
منصور حقیقت‌پور، فعال سیاسی اصولگرا می گوید: ما که منطق بلند داریم چرا از مذاکره با آمریکا بترسیم؟ ما الان با آمریکا مذاکره می‌کنیم، اما آمریکایی‌ها در یک اتاق دیگر نشسته اند. مگر ما با آمریکا در عراق مذاکره نکردیم؟ مگر در آن مذاکره باختیم؟ مگر ما با آمریکا در افغانستان مذاکره نکردیم؟ مذاکره‌کننده‌های ما اگر محکم باشند، با تکیه بر آرمان‌های انقلاب حرفشان را می‌زنند.
تیم ملی والیبال ایران در سومین دیدار خود در هفته سوم لیگ ملت‌ها مغلوب آرژانتین دارنده مدال برنز المپیک توکیو شد اما توانست یک امتیاز را به اندوخته های اندک خود اضافه کند.
ولید رکراکی سرمربی مراکش عملکرد بازیکنانش را ناامیدکننده خواند.
مهدی تارتار می‌گوید ذوب‌آهن در لیگ بیست و دوم نسبت به فصل گذشته پیشرفت داشته است.
ژابی آلونسو، سرمربی بایرلورکوزن، از نتیجه بازی رفت نیمه نهایی لیگ اروپا مقابل رم رضایت ندارد اما از شاگردانش درخواست می‌کند برای صعود به فینال بجنگند.
مربی تیم فوتبال مس رفسنجان می‌گوید در مصاف با سپاهان یک پنالتی مسلم برای این تیم گرفته نشده است.
هافبک تیم فوتبال نساجی مازندران می‌گوید دلیل اصلی نتایج بد این تیم در هفته‌های اخیر بازیکنان هستند.
مدافع نفت آبادان امیدوار است مسئولان با حمایت از تیمشان کمک کنند تا بازیکنان در روزهای آخر با تمام توان برای بقا بجنگند.
سرمربی پیکان معتقد است اشتباه مقابل تیمی مثل گل‌گهر، تاوانی بسیار سختی دارد.
تيم ملى بسكتبال ايران با وجود شكست برابر چين، به لطف پيروزى استراليا مقابل قزاقستان به جام جهانى صعود كرد.
سرمربی تیم فوتبال ملوان انزلی با بیان اینکه این تیم «تک و تنها» است و از آن به خوبی حمایت نمی‌شود، بابت شکست سنگین برابر استقلال عذرخواهی کرد.
سرمربی نفت مسجدسلیمان می‌گوید با اشتباهات بچگانه مقابل مس کرمان شکست خورده‌اند.
هافبک استقلال نسبت به شایعه کم‌کاری برخی بازیکنان این تیم واکنش نشان داد.
تیم ملی هندبال مردان ایران که صعود خود را برای نخستین بار در تاریخ به مرحله بعد رقابت های جهانی مسجل کرده بود در آخرین دیدار خود در مرحله گروهی برابر اسپانیا شکیت خورد.
سرمربی تیم نیان الکترونیک مشهد معتقد است که تیمش با عملکرد ضعیف مقابل گیتی پسند به برد حریف کمک کرده است.
سرمربی هوادار معتقد است که تیمش با وجود شکست، فوتبال قابل احترامی مقابل هوادار انجام داد.
متهم بازداشت شده در تحقیقات گفت: با مقتول و پژمان که مثل ما اعتیاد دارد در خانه متروکه بودیم و سر یک پاکت سیگار قماربازی می‌کردیم. اما من قمار را باختم و از این شکست خیلی ناراحت شدم. به همین دلیل به پژمان گفتم مقتول را گوشمالی دهد، اما او دست به قتل زد و بعد از جنایت هم متواری شد.
هدف تاریخ‌سازی بود اما نتیجه ترسناک از آب درآمد و تیم ملی سوئیس سنگین‌ترین شکست خود در تاریخ جام جهانی را از پرتغال (6-1) متحمل شد.
فوتبال نمادی است که موجب تبلور هویت ملی می‌شود و باهمراهی نمادهایی همچون «صعود» و «پرچم» ما را به عنوان یک ملت پیوند می‌زند؛نمادی که این روزها مورد هجمه براندازان و وطن‌فروشان قرارگرفته است.
باختی که تیم ملی ایران برابر انگلیس متحمل شد یکی از شکست های سنگین تیم های آسیایی در جام جهانی بود اما تیم های دیگر باخت های سنگین ترین هم داشتند.
باختی که تیم ملی ایران برابر انگلیس متحمل شد یکی از شکست های سنگین تیم های آسیایی در جام جهانی بود اما تیم های دیگر باخت های سنگین ترین هم داشتند.
سرمربی تیم والیبال پیکان اعتقاد دارد که تیمش می‌توانست برابر فولاد سیرجان به پیروزی برسد، اما بازیکنانش از فرصت‌ها به‌خوبی استفاده نکردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ