بهداد سلیمی به عنوان نایب رییس و حسین رضازاده به عنوان خبره ورزشی در انتخابات فدراسیون وزنه برداری رای آوردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سجاد شهباززاده که فصل ناموفقی را سپری کرد، به دنبال اثبات توانایی‌هایش در فصل بعد است.
معاون قهرمانی وزارت ورزش در مجمع فدراسیون وزنه‌برداری نظرات خود را عنوان کرد.
ایران با رو کردن دو پدیده سنگین وزن خود در وزنه‌برداری آسیا به خصوص یوسفی جوان، نشان داد که در تدارک معرفی جانشینان شایسته ای برای حسین رضازاده و بهداد سلیمی است. آنها با دو نقره خود تیم کشورمان را قهرمان تیمی آسیا کردند
دارنده مدال های طلای جهان و المپیک گفت: کیانوش رستمی با توجه به شرایط سنی که دارد مقداری از شرایط ویژه‌ای برخوردار است.
هنوز هم عنوان قوی‌ترین مرد جهان را در جامعه یدک می کشد، هر چند آن رکورددهای تاریخی در گذر زمان دستخوش تغییرات و شکسته شد. داستان حسین رضازاده چهره ماندگار وزنه برداری ایران حالا به مرحله متفاوتی رسیده است. کمتر دیده می شود، کمتر حرف می زند و حتی تغییرات ظاهری او سوال برانگیز است. با تمام این تفاسیر، مردم ایران آن لبخندهای زیر فشار وزنه های سنگین را از یاد نبرده اند.
رضازاده درباره تغییر وزن عجیب خود و علت آن گفت: بنده در دوران اوج ورزشی ام ۱۶۲ کیلوگرم بودم و امروز حدود ۳۰ کیلوکاهش وزن داشته‌ام. این موضوع هم به بیماری دیابت برمی گردد و هم ورزش کردن. سعی می‌کنم هر روز پیاده روی داشته باشم و رژیم غذایی هم دارم.
رای پایین اعضای مجمع فدراسیون وزنه برداری به حسین رضازاده بزرگترین ورزشکار ایرانی این رشته در تاریخ از لحاظ کسب مدال و افتخارات در میادین جهانی و المپیک پیام معناداری برای این چهره سابق شورای شهر بود. گویا رضازاده محبوبیت زیادی بین اهالی وزنه برداری ندارد.
سیدمحمدرضا رضازاده ـ عضو هیأت امناء آستان‌های مقدس در شیراز و مشاور تولیت حرم شاهچراغ ـ درباره اجرای طرح موسوم به ۵۷ هکتار توسعه این حرم، توضیحاتی ارائه کرد.
معصومه رضازاده در مورد وضعیت لیگ برتر فوتسال زنان و ناهماهنگی و بی‌نظمی در انجام دیدارهای این سطح از فوتسال زنان صحبت کرد.
نام حسین رضازاده در لیست دو کاندیدای انتخابات ریاست فدراسیون وزنه برداری برای پست های نایب رییسی و کارشناس خبره وجود دارد.
نماینده سلماس در مجلس شورای اسلامی به ارائه توضیحاتی از فیلم منتشر شده از او در زمان بیان تذکرش در یکی از جلسات علنی مجلس پرداخت و گفت که در آن فیلم اشتباه لُپی کرده و بعد از آن یکی به او گفته که من کسی هستم که مردگان را زنده می‌کنم!
قهرمان سابق وزنه‌برداری جهان و المپیک گفت: قرار بود نام من برای حضور در انتخابات هیات اجرایی کنفدراسیون آسیا رد شود و نمی دانم چرا انجام نشد.
مشهد ـ قاتل شهیدان «حسین زینال‌زاده» و «دانیال رضازاده» در ملأعام به دار مجازات آویخته شد.
مجیدرضا رهنورد پایین ده که دو نیروی حافظ امنیت را به شهادت رساند و ۴ نفر دیگر را مجروح کرد، صبح امروز در ملاعام اعدام شد.
سرپرست نایب رییسی فدراسیون وزنه‌برداری گفت: اگر نفراتی چون رضازاده، کوروش باقری و انوشیروانی نتوانند کاری در وزنه‌برداری کنند، معتقدم فرد دیگری هم نمی‌تواند.
قهرمان سابق جهان و المپیک گفت: وزنه‌برداری یک رشته رکوردی است و ملی‌پوشان باید ۹ ماه از سال در اردو باشند.
تیم ملی وزنه برداری ایران در شرایطی در بحرین کار خود را دنبال می کند که حسین رضازاده و بهداد سلیمی هم در محل مسابقات حضور دارند.
یعقوب رضازاده اظهار کرد: فردا بعدازظهر کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی به بررسی اتفاقات اخیر در کشور می‌پردازد.
یعقوب رضازاده نماینده مجلس: «من بر اساس ساز و کارهایی که دولت و وزارت محترم در حال تدوین هستند و شاید تغییر و تحولات خوبی در گشت ارشاد رخ دهد، موافق هستم و نظرم این است که ارشادات در جامعه، مخصوصا در حوزه‌های فرهنگی، بهتر و بیشتر شود تا امنیت اخلاقی در جامعه تامین شود.»
رضازاده تاکید کرد: «البته در پشت این اتفاقات و اعتراضات متاسفانه عناصر منافقین، ضد انقلاب، رادیوهای بیگانه و رژیم صهیونیستی به این قضیه دامن می‌زنند. آن‌ها به هیچ وجه صلاح کشور ما را نمی‌خواهند. معتقدم که پلیس، نیروی انتظامی، سازمان‌های اطلاعاتی و امنیتی باید با قدرت و جدیت این عوامل اخلال‌گر و مخل نظم و امنیت را شناسایی کنند و برخورد قانونی داشته باشند.»
انسیه خزعلی: حمید رضازاده هیچ مالکیت و مشارکتی در شرکت بترنت (betternet) ندارد و این شرکت به عنوان ارائه دهنده خدمات فیلتر شکن به کاربران ایرانی تحت مالکیت شرکت پنگو (pango) آمریکا است.
قهرمان سابق جهان و المپیک پس از بازگشت به فدراسیون وزنه‌برداری گفت: همه باید هم دل باشیم و کمک کنیم تا وزنه‌برداری به موفقیت برسد.
حسین رضازاده با حکم سرپرست فدراسیون وزنه برداری به عنوان مشاور عالی و عضو کمیته فنی منصوب شد.
حسین رضازاده با حکم سجاد انوشیروانی به عنوان مشاور عالی سرپرست در امور این مجموعه و عضو کمیته فنی وزنه‌برداری منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ