معاون دبیر حزب کمونیست در استان خودمختار «سین کیانگ» چین در رأس هیأتی ۴۰ نفره روز جمعه به دعوت «مهدی صفری» معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه به صورت رسمی به تهران سفر خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر امورخارجه سوریه که در راس هیاتی سیاسی و اقتصادی به تهران سفر کرده بود، ظهر امروز مورد استقبال وزیر امورخارجه کشورمان قرار گرفت.
رئیسی را در این سفر تعدادی از اعضای هیات دولت از جمله معاون اجرایی، معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده و وزیران کشور، صنعت، معدن و تجارت، راه و شهرسازی، جهاد کشاورزی و نیرو همراهی کردند و به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار رئیس جمهور در شهرستان‌های استان حضور یافتند.
سید ابراهیم رئیسی که در رأس هیاتی عالی‌رتبه شامل معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان به کنیا سفر کرده در محل کاخ ریاست‌جمهوری این کشور مورد استقبال رسمی رئیس جمهور کنیا قرار گرفت.
معاون اجرایی رئیس‌جمهور اهم برنامه های سفر استانی هیات دولت به استان آذربایجان شرقی را تشریح کرد.
«محمدباقر قالیباف» رئیس قوه مقننه چهارشنبه( ۱۰ خرداد ۱۴۰۲ ) در صدر هیئتی پارلمانی و نظارتی به استان خراسان شمالی سفر کرد.
اهواز- معاون سیاسی و اجتماعی استاندار خوزستان، برنامه‌های سفر ۲ روزه رئیس جمهور و هیات دولت به استان را تشریح کرد.
اهواز - استاندار خوزستان، مهمترین طرح‌ها، محورها و پروژه‌های سفر استانی هفته آینده هیات دولت به استان را تشریح کرد.
همزمان با سفر قریب الوقوع هیاتی بلندپایه از جنبش حماس به ریاض، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین نیز راهی عربستان خواهد شد.
منابع فلسطینی از سفر هیاتی از جنبش جهاد اسلامی به بغداد برای دیدار با مقامات عراقی خبر دادند.
یک هیأت از طالبان به‌منظور بررسی مشکلات مهاجرین افغان، به ایران سفر کرده است.
محمد سرگزی نماینده مجلس گفت: رئیس‌جمهور به وزارت امور خارجه تکلیف کرده که هر چه سریع‌تر با اتمام حجت به افغانستان حقابه هیرمند را بگیرند. در سفر معاون اول رئیس‌جمهور به حوزه سیستان نیز به نماینده ویژه رئیس‌جمهور در امور افغانستان گفته شد که به هیات حاکمه افغانستان اعلام کنند در صورتی که حقابه سیستان را ندهند تمام اتباعی را که در استان حضور دارند اخراج خواهند کرد.
هیأت اعزامی رهبر معظم انقلاب اسلامی برای بررسی وقایع اخیر به استان سیستان و بلوچستان در بیانیه‌ای خطاب به مردم شریف این استان با تشکر از الطاف آحاد مردم غیور استان، با اشاره به سفر یک هفته‌ای این هیئت و دیدارها و ملاقات‌های متعدد با بزرگان علما و سران طوایف و نخبگان و جوانان و قشرهای مختلف مردم، از تقدیم گزارش این سفر به رهبر انقلاب اسلامی خبرداد.
معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور از سفر نخست وزیر بلاروس به ایران و دیدار و مذاکره با معاون اول رئیس جمهور در رأس هیاتی بلندپایه خبر داد.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست در راس هیاتی برای شرکت در بیست و هفتمین کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد، وارد مصر شد.
هیاتی متشکل از ۵ نماینده مجلس شورای اسلامی در یکصد و چهل و پنجمین مجمع اتحادیه بین‌المجالس جهانی IPU که در شهر کیگالی کشور «روآندا» در حال برگزاری است، حضور یافتند.
خبرگزاری رویترز به نقل از دو منبع مطلع از سفر قریب الوقوع هیاتی از جنبش حماس به سوریه خبر داد.
رییس فدراسیون فوتبال اولین سفر استانی خود را بعد از موفقیت در انتخابات انجام داد و به مازندران رفت.
رئیس فدراسیون فوتبال برای برگزاری مجمع انتخاباتی هیات مازندران به این استان سفر می کند.
رییس جمهور روسیه در حاشیه نشست سازمان همکاری شانگهای اعلام کرد که هیاتی متشکل از ده‌ها شرکت بزرگ روسی به زودی به ایران سفر خواهد کرد.
براساس این گزارش، هم‌چنان مقامات بهداشتی دو کشور بر همکاری‌های مشترک در بخش‌های مختلف درمانی در افغانستان بر اساس یک تفاهم‌نامه وعده همکاری دادند.
دولت سیزدهم از همان ابتدای تشکیل، سفر‌های استانی را در دستور کار خود قرار داد و پس از یک سال به ۳۱ استان کشور و به بیش از ۵۰ شهرستان توسط رئیس جمهور و اعضای هیات دولت سفر استانی انجام شده است. این سفر‌ها که با محوریت استان‌های محروم آغاز شد، بر خلاف روال گذشته با کمترین هزینه ممکن انجام شد.
سفر این هیات پنج نفره به تایوان قرار است تا روز دوشنبه ادامه پیدا کند. چین طی روزهای گذشته بزرگترین رزمایش نظامی طی هفت دهه گذشته را در اطراف جزیره تایوان انجام داد. تایپه اعلام کرده که چین با انجام این رزمایش در حال تمرین برای اشغال تایوان است.
همزمان با سفر رئیس جمهور و هیات همراه به استان کرمان، وزیر صمت صبح روز جمعه 21 مرداد ماه پس از حضور در مجتمع مس شهر بابک از بخش های مختلف تولیدی و طرح های توسعه مجتمع مس شهر بابک بازدید کرد.
متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۲ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ