بیماران S.M.A از وعده های مدیران سازمان غذا و دارو برای تأمین داروی مورد نیازشان خسته شده اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شوش- فرمانده انتظامی شوش گفت: پسر نوجوان به علت سهل انگاری و بازی با اسلحه شکاری، جان خواهر خود را گرفت.
کورس و حرکات خطرناک راننده BMW با رانننده یک کامیون در کف بزرگراه‌های تهران، صحنه دلهره آوری را به وجود آورده است.
با وجود قانون مصوب برای ممنوعیت تبلیغات کالا‌های آسیب رسان به سلامت مردم در تمام رسانه‌ها، تلویزیون در اقدامی تاسف آمیز و شگفت‌آور، چندی است تبلیغ یک نوع نوشابه انرژی‌زا را در تمام شبکه‌های سیما، پخش می‌کند.
سرمربی تیم والیبال شهداب ایران گفت: نماینده افغانستان با جان و دل بازی کرد و حتی گاهی ما را تحت فشار قرار داد اما تیم ما از نظر فنی برتر بود و پیروز شد.
صدمین دربی تهران، به نوعی یکی از حساس‌ترین مسابقه‌ها در تاریخ این رقابتها بود، رقابتی که گل‌محمدی در آن به رستگاری رسید و همراه شاگردانش توانست پرسپولیس را به صدر جدول بازگرداند.
شاگردان فرهاد مجیدی با دو اشتباه در خط دفاعی نتیجه را مقابل عجمان واگذار کردند.
این حادثه زمانی رخ داد که به دنبال وزش باد شدید، قلعه که به زمین متصل نبود، ناگهان به هوا برخاست و دختری که داخل آن مشغول بازی بود را با خود برد و با سیم‌های برق شهری نیز برخورد کرد.
مربی تیم فوتبال گل‌گهر عملکرد بازیکنان این تیم از خط دروازه تا خط هجومی را در مصاف با نفت مسجد سلیمان بسیار خوب ارزیابی کرد.
سرمربی موقت فولاد به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم مقابل الهلال پرداخت.
سرمربی نساجی از حمایت‌های مالک و مدیرعامل این باشگاه برای ادامه همکاری تشکر کرد.
این وکیل اشاره می‌کند: مسئولین کشور به‌جای پرداختن به حاشیه به فکر یک کارنامه مثبت و رضایت مردم باشند، هنوز در بخش‌هایی از کشور استاندارد لازم برای برخورداری مردم از خدمات سلامت را نداریم. آقای وزیر باید مسائلی مثل این را حل کنند که مردم شهر‌هایی برای درمان باید کیلومتر‌ها طی کنند و، چون جای خواب ندارند، مجبور می‌شود جلوی بیمارستان چادر بزنند. پس به دنبال محرومیت‌زدایی بهداشتی و ارتقای علم دانشگاه‌ها باشند و به متن بپردازند.
بازی تاج با جان هوادار به بهانه ویترین فوتبال!
دیدیه دشان بعد از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس گفت "با جان و دل بازی کردن" رمز موفقیت تیمش در صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی بوده است.
سرمربی تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان در مورد سطح مسابقات فصل جاری لیگ برتر گفت: احساس می‌کنم دانش تیم‌ها در بسکتبال بالا رفته است. خیلی با جان و دل و با کیفیت خوبی بازی می‌کنند.
تیم ملی فوتبال ایران با ارائه یک نمایش برتر و درخشان و تهاجمی قاطع ترین برد خود را در ادوار جام جهانی به دست آورد.
لیورپول بدون کلوپ برد، تاتنهام از بازی ۶گله جان سالم بدر برد
بیماران SMA از وعده های مدیران سازمان غذا و دارو برای تأمین داروی مورد نیازشان خسته شده اند.
بیماران SMA از وعده های مدیران سازمان غذا و دارو برای تأمین داروی مورد نیازشان خسته شده اند.
دروازه‌بان اتریشی فولاد بعد از مصدومیت مقابل استقلال، حالا به بازی با پیکان می‌رسد که این خبر خوبی برای نکونام خواهد بود.
حميد درخشان معتقد است دفاع منسجم و انگیزه بالای ملی‌پوشان، نقاط قوت تیم ملی با کارلوس کی‌روش در جام جهانی خواهد بود.
به‌تازگی ویدئوی ناراحت‌کننده‌ای در شبکه‌های‌اجتماعی پربازدید شده که در آن، راننده در اقدامی خطرآفرین دختر بچه‌اش را روی صندوق عقب خودروی در حال حرکت گذاشته و به هشدار‌های اطرافیان بی‌توجه است.
جدا از هزینه بالا و شارژ هرباره آن، کاشت ناخن عوارض جدی را به دنبال دارد. برای کاشت، سطح هر ناخن به وسیله سوهان برقی آن‌قدر تراشیده می‌شود تا لایه نازکی از ناخن روی آن باقی بماند. بعضی وقت‌ها نازکی بیش از حد این لایه اجازه نمی‌دهد از ناخن طبیعی شناخته شود. این کاشت‌ها خطرناک‌ترند، چون در صورت شکستن ناگهانی، آسیب جدی‌تری را برای فرد به دنبال دارد.
جلسه کادر فنی منچستریونایتد در آستانه دیدار این تیم مقابل لیورپول به دلیل نگرانی از خطرات امنیتی لغو شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ