جدا از هزینه بالا و شارژ هرباره آن، کاشت ناخن عوارض جدی را به دنبال دارد. برای کاشت، سطح هر ناخن به وسیله سوهان برقی آن‌قدر تراشیده می‌شود تا لایه نازکی از ناخن روی آن باقی بماند. بعضی وقت‌ها نازکی بیش از حد این لایه اجازه نمی‌دهد از ناخن طبیعی شناخته شود. این کاشت‌ها خطرناک‌ترند، چون در صورت شکستن ناگهانی، آسیب جدی‌تری را برای فرد به دنبال دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در لایحه حجاب، اجباری شدن چادر و ممنوعیت کاشت ناخن نیامده است.
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس موارد مطرح شده درباره لایحه حجاب در یکی از رسانه‌ها را دروغ محض و شایعه نامید و گفت: در لایحه حجاب، اجباری شدن چادر و ممنوعیت کاشت ناخن نیامده است.
لایحه «حمایت از خانواده از طریق ترویج فرهنگ عفاف و حجاب» را می‌توان یکی از پر بحث‌ترین و جنجالی‌ترین لوایح چند دوره مجلس و دولت در طول جمهوری اسلامی دانست. این لایحه که به «عفاف و حجاب» مشهور شده، پس از اعتراضات شکل گرفته به جانباختن مهسا امینی در شهریور‌ماه گذشته، بیش از پیش مورد توجه بخش‌های مختلف نظام قرار گرفت.
نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی گفت: تقویت کاشت نهاده‌های دامی و گندم در برنامه‌های وزیر پیشنهادی وجود ندارد، در حالی که در حال حاضر با مشکل کمبود آرد و نان مواجه هستیم.
تبریز- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از منتفی شدن کاشت چمن در استادیوم یادگار امام تبریز خبر داد و گفت: برای این منظور از چمن‌های رولی استفاده می کنیم.
گناباد ـ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفته است.
گناباد ـ رئیس سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور گفت: کاشت یک میلیارد نهال در مدت چهار سال در دستور کار این سازمان و ادارات کل منابع طبیعی استان‌ها قرار گرفته است.
رئیس کمیته علمی طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت وزارت جهاد کشاورزی گفت: طبق برآوردهای صورت گرفته با وجود داشتن بخشی از امکانات اجرای این طرح به حداقل ۱۸ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
علی‌محمد مختاری مدیرعامل سازمان بوستان‌ها و فضای سبز شهر تهران نیز در حاشیه بازدید خبرنگاران از فاز دوم طرح کمربندی سبز شهر تهران اظهار کرد: اجرای طرح کمربندی سبز پیرامونی شهر تهران در قالب 50 هزار هکتار طراحی شده است که این مسئله به سال 1365 بر می‌گردد و قرار است این طرح به صورت کامل در شهر تهران عملیاتی و اجرایی شود.
امید است هر‌چه زودتر برای رفع محدودیت‌ها و مشکلات بانکی مهاجران افغانستانی تدابیری اندیشیده شود. این موضوع ابعاد و پیامد‌های حقوقی و آسیب‌شناسانه مهم دیگری از‌جمله شفاف‌شدن روابط کاری و مالی با مهاجران افغانستانی دارد که در این یادداشت به آن پرداخته نشد.
مجری طرح مردمی کاشت یک میلیارد درخت گفت: استان‌های کشور تا پایان شهریور فرصت دارند براساس نقشه‌ها و جانمایی‌های تعیین شده حفر چاله برای کاشت نهال‌های جنگلی را انجام دهند.
محققان می‌گویند کاهش میزان آسپاراژین در دانه گندم به معنای کاهش آکریل‌آمید و درنتیجه کم شدن خطر ابتلا به سرطان در نان سوخاری، غلات بوداده، بیسکویت و سایر مواد غذایی پخته‌شده حاوی گندم است. آزمایش‌های به عمل آمده تاکنون کاهش ۵۰ درصدی آسپاراژین در گندم‌های اصلاح‌شده و کاهش ۵۰ درصدی آکریل‌آمید در آرد را نشان داده‌اند.
سمنان- رئیس کل دادگستری استان سمنان از صدور حکم کاشت ۵۷۰ نهال در مراتع و اراضی ملی میامی بدل از جرایم قضایی در دستگاه قضایی استان خبر داد.
اهواز - تعداد هفت هزار و ۵۰۰ نخل به یاد شهدا در یادمان‌های دفاع مقدس کاشته شد.
جوانان داوطلب جمعیت هلال‌احمر جمهوری اسلامی ایران در جریان برگزاری «پویش صد» اعلام کردند:کاشت ۱۰۰ هزار نهال نویدبخش زندگی بهتر برای نسل آینده است.
۱۰۰ هزار نهال به مناسبت صدمین سالگرد تاسیس جمعیت هلال احمر در ۴۱۸ شهر ایران کاشته شد.
عضو شورای عالی آموزش و پرورش با بیان اینکه در تولید کربن رتبه هشت دنیا را داریم، گفت: کاشت یک میلیارد نهال باید تبدیل به یک نهضت فراگیر و ملی شود.
مجری طرح کاشت یک میلیارد نهال در کشور گفت: بر اساس آمار ارائه شده از استان‌ها از یک ماه گذشته تاکنون حدود ۲۵ میلیون نهال با همکاری گروه‌های مردمی، بسیج، سپاه در کشور کاشته شده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با روز درختکاری صبح امروز دوشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۱ سه اصله نهال کاشتند.
هر نانوایی با طرح جدید سقف برداشت مشخصی دارد؛ سقفی براساس یارانه‌ای که به آن‌ها تعلق می‌گیرد: «از یک نانوایی نمی‌شود با یک کارت ۱۰۰ یا ۱۵۰ نان خرید، بنابراین خانواده‌های اتباع به کمک چند کارت اجاره‌ای این میزان نیازشان را از نانوایی‌های مختلف تهیه می‌کنند.»
با بارش‌های اخیر و افزایش سطح زیر کشت گندم، زمینه برای تولید کامل گندم نان مورد نیاز کشور فراهم شد.
وزیر کار و رفاه اجتماعی گفت: عده‌ای هستند که هویت‌هایشان نامعلوم است و سازمان بهزیستی پیگیری می‌کند مشکل آن‌هایی که کارت ملی و شناسنامه ندارند برطرف شود.
وزیر اقتصاد گفت: امروز می‌توانیم بگوییم چه فردی با کارت ملی از کدام نانوایی نان خریده اما در واقع نانی خریده نشده و تنها آرد را برده است.
مدتی است که گزارش‌هایی از محدودیت‌های بانکی برای اتباع خارجی در ایران منتشر می‌شود. به‌ویژه کاربران افغان در شبکه‌های اجتماعی تجربیات خود را در این زمینه بیان می‌کنند. برخی می‌گویند کارت بانکی آن‌ها مسدود شده، برای عده‌ای خدمات آنلاین بانکی محدود شده و برخی حتی از سوی بانک احضار شده، موجودی حساب خود را به‌صورت نقد دریافت کرده و مجبور شده‌اند حساب خود را ببندند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ