شوش- فرمانده انتظامی شوش گفت: پسر نوجوان به علت سهل انگاری و بازی با اسلحه شکاری، جان خواهر خود را گرفت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرض کنید شما همراه با ۱۲ نفر دیگر در جریان جنگ اسیر شده اید. همه شما را در یک مزرعه جمع می‌کنند و یک اسلحه به شما می‌دهند و می‌گویند یک دایره تشکیل دهید. قانون بازی ساده است نفر سمت چپی خود را باید بکشید
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر باتاکید بر اینکه تیمش در مسابقات قهرمانی جهان به هدف خود برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نرسید، گفت که شاگردانش باید باهوش‌تر و با حوصله‌تر بازی کنند.
سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر باتاکید بر اینکه تیمش در مسابقات قهرمانی جهان به هدف خود برای قرار گرفتن در جمع هشت تیم برتر نرسید، گفت که شاگردانش باید باهوش‌تر و با حوصله‌تر بازی کنند.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه ایران با انجام دو دیدار و در مرحله یک هشتم نهایی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا پایان داد.
دزد عجیبی که پس از سرقت به دنبال اسلحه خود باز می‌گردد.
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات، اظهارات زن و مرد جوان را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد ۲ مرد در نقش پلیس وارد ساختمان شده و زمانی که زن جوان در خانه را روی ۲ مرد جوان باز می‌کند با تهدید اسلحه آن‌ها روبه‌رو می‌شود و در ادامه مردان مسلح با تهدید اسلحه اقدام به سرقت طلا، گوشی موبایل، پول و وسایل با ارزش کم حجم داخل خانه و خودرو می‌کنند.
کانال امام جماعت مسجد اهل سنت خاش با انتشار پیامی ادعاهایی مربوط به قتل فرزند مولوی قلندرزهی را تکذیب کرد.
سعید صادقی جدایی پرماجرایی از گل‌گهر داشت و اکنون برای دومین بازی این فصل مقابل این حریف قرار خواهد گرفت.
اعتراف تلخ بایدن به آمریکای ناامن برای کودکان و اصلاح نمادین قانون حمل سلاح از سوی دولت او باوجود شمار بالای اسلحه در آمریکا و نفوذ چشمگیر لابی‌های حامی اسلحه، گره‌ای از بحران باز نمی‌کند.
مهاجم برزیلی لیورپولی‌ها در شب درخشان مقابل منچستر یونایتد، یک گل وارد دروازه دخیا کرد تا او هم سهمی از نمایش فوق‌العاده داشته باشد.
شاید بتوان گفت که فینال زودهنگام جام حذفی قراراست در اصفهان و میان دو تیم سپاهان و پرسپولیس برگزار شود.
استقلال و تراکتور در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، حساس‌ترین و مهم‌ترین بازی این مرحله را انجام خواهند داد.
فابیو کاپلو که سابقه هدایت دو تیم میلان و رم را دارد در آستانه بازی امشب دو تیم در مصاحبه‌ای گفت لیائو و دیبالا مهم‌ترین اسلحه این دو تیم هستند و نتیجه بازی را دوئل آنها مشخص می‌کند.
شاید چهره ای جز یحیی گل محمدی با نداشتن ناگهانی بهترین گلزن در آستانه دربی پایتخت نمی‌توانست بازی باخته که صدرنشینی را هم از سرخپوشان می گرفت را مساوی کند.
رئیس سابق سازمان انرژی اتمی می‌گوید: ایران بزرگ و مرز‌های آن باز است وقتی به راحتی اسلحه وارد می‌شود و افراد رفت‌وآمد می‌کنند نمی‌توانند چند گرم مواد پرتوزا وارد کشور کنند و آن را در جایی بریزند؟
نشریه وال‌استریت ژورنال در آستانه دیدار تیم آمریکا و تیم فوتبال جمهوری اسلامی ایران، در گزارشی به حضور نظامی آمریکا در پایگاه قطر و تاثیر احتمالی آن بر نتیجه بازی پرداخته است!
نماینده حقوقی پارک ملی گلستان درباره پرونده این محیط‌بان شهید گفت: متخلفین این پرونده ۴ نفر بودند که از بین این ۴ نفر، نفر اول اسلحه کلاشینکف داشت و اسلحه ساچمه‌زنی نداشت و باتوجه به اینکه شهید باشقره توسط گلوله ساچمه‌زنی به شهادت رسیده بود، این شخص همان ابتدا رفع اتهام شد. نفر دوم گفت که اصلاً اسلحه‌ای نداشته و لاش‌کِش بوده است. از این ۴ نفر (ح. الف) و (ع. ب) باقی ماندند که متهم به قتل محیط‌بان بودند. زمان تیراندازی این ۲ نفر پشت سرهم راه می‌رفتند، هر ۲، اسلحه ساچمه‌زنی داشته و نوع گلوله‌ها نیز یکی بوده است.
سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیر بازی اسلحه سابر بازدید کرد.
سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک با حضور در آکادمی ملی المپیک از اردوی تیم ملی شمشیر بازی اسلحه سابر بازدید کرد.
گرگیج یکی از دستگیر شدگان حمله به کلانتری در زاهدان می‌گوید که زمانی که به محل شلوغی‌ها برگشته مسلح نبوده، ولی در مسیر سه نفر در پژو ۴۰۵ می‌گفتند که مردم را دارند می‌کشند و جعبه ماشین را باز کردند و اسلحه به مردم دادند.
تیم ملی شمشیر بازی اسلحه سابر مردان در فینال رقابت کشورهای اسلامی در قونیه با شکست میزبان به مدال طلا دست یافت.
تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه مردان در دیدار نهایی بازی های کشورهای اسلامی برابر آذربایجان شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی بسنده کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد در سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و کشتار حدود ۱۴۰هزار تن در ژاپن، گفت که بشر در حال بازی کردن با یک اسلحه پر است.
متهم گفت: در بازداشتگاه برایمان شام آوردند. در را باز کردند تا به ما غذا بدهند. ما هم که از قبل نقشه فرار را کشیده بودیم، به ماموران حمله کردیم و اسلحه‌های ماموران را گرفتیم و خشاب اسلحه را درآوردیم. هفت نفره از بازداشتگاه متواری شدیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ