سرمربی موقت فولاد به تمجید از عملکرد بازیکنان این تیم مقابل الهلال پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی انتظامی گفت: با جان و دل در مقابل هجمه دشمنان و هنجارشکنان برای بر هم زدن امنیت و آسایش مردم ایستاده اند.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام بازیکنان و مربیان از جان و دل مایه گذاشتند.
لیبروی تیم ملی والیبال ایران گفت: تمام بازیکنان و مربیان از جان و دل مایه گذاشتند. شاید بردی حاصل نشده باشد، اما توان بازیکنان زمین همین بود.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۷ تیرماه از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال ۷ تیرماه به حافظ را بخوانید.
سرمربی تیم والیبال شهداب ایران گفت: نماینده افغانستان با جان و دل بازی کرد و حتی گاهی ما را تحت فشار قرار داد اما تیم ما از نظر فنی برتر بود و پیروز شد.
پاول متئوس وییسکی، مربی لهستان تیم ملی والیبال، درباره حضور در ایران صحبت کرده است.
کوچه هلند که در دل خیابان زرکش و در میان کوچه‌های مدرسه ارامنه و زرین آرام گرفته روایت‌های زیادی از گذشته محله زرکش برای تعریف کردن دارد. این کوچه یکی از مقصد‌های گردشگری تهران است.
بهار پیام آور بالندگی و رویش است و موسم شور و نشاط که با آمدنش دل سرشار از سرور و جان معرفت می یابد. زیبایی و شکوه بهار، درس مهرورزی به آدمیان می دهد. پیام سال نو، رهائی کهنگی و تغییر به سوی نیکوئی است و این تطور بخشی از روند تکامل معنوی انسان است.
«خوی» زلزله‌زده کانون همدلی ایرانیان شده است و همه به فکر خدمت با جان و دل برای زلزله‌زده‌ها هستند و موکب‌های بسیاری از هیئات مذهبی برپا شده است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پیامی به بیست و نهمین اجلاس سراسری نماز برپائی این همایش را پس از دوسال مایه خرسندی و برکت دانسته و خاطرنشان کردند: پیوندهای حیاتی در یک جامعه‌ی خوشبخت و خوش‌فرجام، همچون دوستی و گذشت و مهربانی و همدلی و همدردی و یاری‌رسانی و خیرخواهی و امثال آن به برکت رواج و اقامه‌ی نماز، استحکام می‌یابد.
در حالی که مسابقات کافا تورنمنتی برای به کار گیری جوانان در تیم ملی فوتسال زنان است اما سرمربی تیم ملی این ریسک را به جان نخریده و بازیکنان باتجربه را به اردو دعوت کرده است.
دیدیه دشان بعد از پیروزی فرانسه مقابل انگلیس گفت "با جان و دل بازی کردن" رمز موفقیت تیمش در صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی بوده است.
کشتی‌گیر وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد کشورمان گفت: کادر فنی باید تصمیم بگیرد که در چه وزنی کشتی بگیرم و بی صبرانه منتظر آغاز رقابت‌های جام جهانی هستم.
سرمربی تیم بسکتبال زنان شهرداری گرگان در مورد سطح مسابقات فصل جاری لیگ برتر گفت: احساس می‌کنم دانش تیم‌ها در بسکتبال بالا رفته است. خیلی با جان و دل و با کیفیت خوبی بازی می‌کنند.
رئیس کمیته تربیت بدنی مجلس گفت: از جامعه ورزشی‌مان با جان و دل حمایت کرده و خواهیم کرد، اما حقیقت این است که اگر فردی خود را از دایره قانون فراتر بداند، در هر جایگاهی اعم از ورزشکار یا پیشکسوت ورزشی، طبیعتا نه بنده به عنوان ناظر بر اجرای قانون و نه هیچکس دیگری چنین حقی ندارد که فراتر از قانون رفتاری کند.
مجموعه ۶ جلدی کتاب خاطرات امدادگران کمیته امداد با عنوان «از جان و دل» با حضور رئیس کمیته امداد رونمایی شد.
معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه تمام ارکان دولت آماده هستند تا پیشنهادات، انتقادات و ایده‌های راهگشا را با جان و دل دریافت کنند،گفت: رفاه کارگران و بازنشستگان از اولویت‌های اصلی دولت است.
مربی گل گهر می‌گوید امیر قلعه نویی برای موفقیت تیم از جان و دل تلاش می‌کند.
حميد درخشان معتقد است دفاع منسجم و انگیزه بالای ملی‌پوشان، نقاط قوت تیم ملی با کارلوس کی‌روش در جام جهانی خواهد بود.
نیما نکیسا اعتقاد دارد اهالی فوتبال باید موضع‌گیری و جناح‌بندی‌های خود را کنار بگذارند تا تیم ملی با آرامش کامل وارد رقابت‌های جام جهانی بشود.
پسته، زعفران و زیره سه محصولی هستند که جور کشاورزی نیمه جان استان سمنان را به رغم وقوع خشکسالی و سرمازدگی سال های اخیر، به دوش کشیده اند.
گاهی شکوه بانوی بزرگ جهان، چنان دل و جان را لبریز می سازد که توان سخن گفتن را از انسان می گیرد. جایگاه رفیع فاطمه اطهر علیهاالسلام خیره کننده دیدگان هر بیناست.
آنها نیز با جان و دل این شهادت را – که خواست معشوقشان (خداوند) بود- پذیرفتند. ظاهراً در همین موضوع انار یا انگور خوردن امام هشتم است که حضرت پس از نپذیرفتن خوردن میوه مسموم، از طرف مأمون تهدید شد که: «اگر نخوری، تو را میکشم.»
فرمود فاطمه مهین بانوی زنان در دو جهان است. فرمود فاطمه پاره ی تن من است. فرمود او جان و دل من است که در سینه قرار دارد. فرمود او نور چشم و میوه ی دل من است. فرمود و هر کس او را به خشم آورد، مرا به خشم آورده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ