تیم ملی فوتبال ایران با ارائه یک نمایش برتر و درخشان و تهاجمی قاطع ترین برد خود را در ادوار جام جهانی به دست آورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تهاجمی بودن و در عین حال مدرن و آینده‌نگرانه بودن، از عناصر طراحی خودرو‌های برقی کیا هستند. در نمای جلویی، چراغ خودرو به شکل دوتایی، اما متصل به هم طراحی شده است. با توجه به برقی بودن این خودرو، فضای زیادی در نمای جلویی، خالی از هر گونه شلوغ کاری است.
پکیج ارائه شده برای بدنه، ترکیبی هماهنگ از ظرافت و تهاجمی بودن است. در حالی که طراحی استاندارد ممکن است آزاردهنده باشد، کیت رنگید دیزاین موفق می‌شود تا تعادلی ایجاد کند.
ناوگان پنجم آمریکا از تحرکات جدید آمریکا در منطقه خاورمیانه خبر داد.
با اعلام رسمی باشگاه نیوکسل، آلن سنت ماکسیمین، وینگر فرانسوی این تیم، به باشگاه الاهلی عربستان پیوست.
وجه تشابه جالب مردان و زنان سپاهان در فصل گذشته فوتبال ایران.
مرتضی تبریزی که در این فصل روی یک سوم گل‌های سیرجانی‌ها تاثیرگذار بوده، در آستانه انتقال از این تیم قرار دارد.
جانشین فرمانده کل سپاه گفت: جمهوری اسلامی در برابر خدعه‌ها و هجمه دشمن نه تنها ضعیف نبوده که در موضع ابتکارعمل است. ما در همه پایگاه‌های مواجهه با دشمن موفق بوده‌ایم .
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همان گونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگتر از تفرقه وجود ندارد.
باید مراقب بود جامعه مذهبی به چشم دشمن گروهی که مقید به ظواهر مذهبی نیستند، قرار نگیرد و همانگونه که رهبر معظم انقلاب تاکید کردند: «دشمن با اتّحاد ملّت ایران مخالف است؛ با یکپارچگی شما مخالف است؛ با یکدست بودن ملّت مخالف است. دشمن مایل است که مردم به خاطر عقاید و سلایق مختلف با هم بجنگند، با هم دعوا کنند.» در واقع شاید بتوان گفت مفسده‌ای بزرگ تر از تفرقه وجود ندارد.
استقلال در حالی به صدر جدول لیگ برتر رسیده که عنوان تهاجمی ترین تیم لیگ برتر را هم به خود اختصاص داده است.
اهداف محدود و عدم‌تعهد کامل، تلاش‌های جنگ واشنگتن را محکوم به شکست کرد. ایالات متحده توانایی محاصره با زیردریایی‌های تهاجمی و نیروی هوایی را دارد. چنین جنگ اقتصادی‌ای بی تردید به ایالات متحده آسیب می‌رساند؛ اما در طولانی مدت چین را ویران می‌کند. این جوهر بازدارندگی است.
استقلال دور برگشت به تیم متفاوتی به نسبت دور رفت تبدیل شده و با روند گلزنی که در پیش گرفته به نظر می رسد، در پایان فصل به احتمال قوی عنوان تهاجمی ترین تیم را از آن خود خواهد کرد.
ریکاردو ساپینتو برای بازی فردا مقابل سپاهان کمبودی در خط حمله نخواهد داشت.
علی تهامی می‌گوید پیروزی مس کرمان برابر صنعت نفت آبادان، استارت روند خوب این تیم برای نیم فصل دوم لیگ برتر بوده است.
روسیه به شکل سنتی، رویکرد منفعت طلبانه و تهاجمی دارد. نگرانی‌های ایران، از جمله غیرقابل پیش‌بینی بودن شیوه تعامل روسیه با غرب، بی اعتمادی تاریخی ایران نسبت به روسیه و تجربه دخالت قدرت‌های استعماری در ایران که از حافظه تاریخی ایرانیان نشات‌گرفته، از جمله عواملی هستند که بر تصمیم‌گیری در سیاست خارجی ایران تاثیرگذار بوده و ضمن پایه گذاری فراز و نشیب روابط تهران-مسکو، ایجاد اتحاد راهبردی را در عمل غیرممکن می‌سازند.
امام جمعه قم با بیان اینکه دشمن این حربه بی حجابی را از ۳۰ سال قبل برای تهاجم و شبیه خون فرهنگی در برنامه‌های خود داشته است، بیان کرد: متاسفانه هیچگاه این حربه دشمن از سوی دستگاه‌های ذیل ربط جدی گرفته نشده است و نتیجه آن وضع کنونی است.
رئیس جمهور روسیه گفت که غرب تهاجم بی‌سابقه‌ای را علیه روسیه آغاز کرد تا اقتصاد این کشور را تحت الشعاع قرار دهد، اما محاسبات غرب برای نابودی اقتصاد روسیه محقق نشد.
رئیس جمهور روسیه گفت که غرب تهاجم بی‌سابقه‌ای را علیه روسیه آغاز کرد تا اقتصاد این کشور را تحت الشعاع قرار دهد، اما محاسبات غرب برای نابودی اقتصاد روسیه محقق نشد.
ایوان پریشیچ، ستاره باتجربه تیم ملی کرواسی، مدعی شد این تیم قصد دارد برابر کانادا همان تیم همیشگی باشد.
اصفهان - شهردار تهران گفت: بی تردید در این ایام بزرگترین جنگ و تهاجم به کشور عزیز ایران در حال ظهور و بروز است، جنگ ترکیبی و تهاجمی بزرگ که همه داشته‌های ما را هدف گذاری کرده است.
در پی تهاجم یک گروه خشونت‌طلب به ساختمان سفارت کشورمان در لندن و بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، سفیر انگلیس در تهران امروز به وزارت امور خارجه احضار گردید.
سفیر انگلیس در تهران در پی تهاجم یک گروه خشونت‌طلب به ساختمان سفارت ایران در لندن و بی احترامی به پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران، امروز به وزارت امور خارجه احضار شد.
مهاجم باتجربه تراکتور بعد از چند هفته دوری از ترکیب، در نیمه دوم بازی امروز مقابل سپاهان وارد زمین شد و خیلی زود هم گل زد.
وزیر دفاع جمهوری چک از ورود بالگردهای نظامی ساخت آمریکا به ناوگان ارتش این کشور خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ