لیورپول بدون کلوپ برد، تاتنهام از بازی ۶گله جان سالم بدر برد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در حالیکه چلسی امشب در بازی مقابل لیورپول با پیراهن بدون اسپانسر به میدان رفت شبکه اسکای نام اسپانسر چلسی که با این باشگاه به توافق رسیده را فاش کرد.
جیمی کرگر، اسطوره لیورپول، سیاست این باشگاه در قبال خرید رومئو لاویا را شرم‌آور دانست.
بدون شک بارسایی‌ها و خود عثمان دمبله دقیقه 96 بازی یک می 2019 برابر لیورپول را هرگز فراموش نخواهند کرد.
اریک تن‌هاخ، مربی منچستریونایتد، نگران لیورپول نیست و گفت که بدون توجه به نزدیک تر شدن قرمزها، باید روی کسب سهمیه لیگ قهرمانان تمرکز کنند.
منچسترسیتی با این پیروزی تعداد بازی هایش با آرسنال را برای دقایقی هم که شده برابر کرد و اختلاف را به 5 امتیاز رساند. نمایش سیتیزن ها یک پیغام صریح برای تیم فوق العاده میکل آرتتا بود: از رقابت با شما لذت می بریم اما به این راحتی ها تاج و تخت را به شما نمی دهیم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، در آستانه دیدار فردای تیمش با منچسترسیتی گفت مصدومیت و عدم حضور ارلینگ هالند در ترکیب سیتی تغییر چندانی در برنامه لیورپول نخواهد داد.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، پس از حذف این تیم از لیگ قهرمانان اروپا از بازیکنانش خواست تا روی بازی‌های پیش رو تمرکز کنند.
نیمه اول دیدار رئال و لیورپول بدون گل تمام شد در حالی که هر دو تیم شانس های گلزنی خوبی داشتند. قرمزها بدون شک با سیو فوق‌العاده آلیسون روی ضربه وینیسیوس در بازی ماندند.
در آستانه دیدار لیورپول و منچستریونایتد که از ساعتی دیگر در ورزشگاه آنفیلد آغاز می‌شود ترکیب رسمی دو تیم در این مسابقه اعلام شد.
لیورپول بعد از شکست سنگین مقابل رئال در چمپیونزلیگ، امشب در خانه کریستال پالاس به تساوی بدون گل رضایت داد.
یورگن کلوپ ترکیبش را بدون تغییر نسبت به دیدار برابر نیوکاسل که با پیروزی ارزشمند دو بر صفر تمام شد، به مصاف رئال مادرید خواهد فرستاد.
داروین نونیز در تمرین روز دوشنبه لیورپول حضور یافت تا احتمال حضورش در بازی با رئال مادرید قوت بگیرد.
در دیدار بی‌روح دو تیم چلسی و لیورپول که با تساوی بدون گل به پایان رسید خرید جدید آبی‌های لندن، مودریک، در اولین بازی‌اش برای این تیم عملکردی امیدوارکننده داشت.
لیورپول در هفته بیست و یکم لیگ برتر در خانه خود به مصاف چلسی رفت ولی دیدار دو تیم در نهایت با تساوی بدون گل بdsه پایان رسید.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کند.
یورگن کلوپ یکی از دلایل افت لیورپول و نیز چلسی را تعداد زیاد مصدومان می داند و گفت که اگر 3 مهاجم آرسنال را از این تیم کنار بگذارید، جایگاه‌شان در جدول تغییر می کرد.
رسانه‌های انگلیسی مدعی شده‌اند که باشگاه النصر عربستان به دنبال جذب مهاجم برزیلی لیورپول است.
گرام سونس، هافبک سابق لیورپول، به شدت از اولیویه ژیرو انتقاد کرد.
یورگن کلوپ سرمربی لیورپول می‌گوید برای تیمش رقابت کردن با تیمی مثل منچسترسیتی که می‌تواند بدون سقف و محدودیت خرج کند بسیار دشوار خواهد بود.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، از اینکه دتمار هامان، هافبک سابق تیم ملی آلمان، دوران حضورش در این باشگاه را رو به پایان توصیف کرد، بسیار خشمگین است.
لیورپول در دربی مرسی ساید برابر اورتون بدون گل متوقف شد و دو امتیاز دیگر را از دست داد. قرمزها خوش شانس بودند که یک گل اورتون با دخالت VAR مردود اعلام شد. سه توپ لیورپول هم به تیر خورد.
در نیمه اول دیدار اورتون و لیورپول که بدون گل مساوی به اتمام رسید، سه بار تیر دروازه مانع به گل رسیدن دو تیم شد.
در نیمه اول دیدار اورتون و لیورپول که بدون گل مساوی به اتمام رسید، سه بار تیر دروازه مانع به گل رسیدن دو تیم شد.
روی کین، ستاره سابق منچستریونایتد، می‌گوید بدون پیروزی ماندن لیورپول در سه هفته اول لیگ برتر به علت دو مشکل بزرگ است که شاگردان یورگن کلوپ با آنها دست و پنجه نرم می‌کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ