وزیر خارجه هند با دفاع از تصمیم کشورش برای روی آوردن به تسلیحات روسیه، گفت که رابطه طولانی‌مدت دهلی‌نو و مسکو، منافع هند را تامین کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت دفاع چین بار دیگر از آمریکا خواست همکاری نظامی با تایوان و ارسال تسلیحات به این جزیره را متوقف کند.
امیرعبداللهیان با اشاره به بیانیه اخیر روسیه و شورای همکاری خلیج فارس گفت: در این بیانیه بندی در مورد تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران گنجانیده شد. ما با هیچ طرفی در خصوص حاکمیت، استقلال و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی ایران هیچ گونه تعارفی نداریم.
ایران در یک «بن بست سیاست خارجی» قرار دارد. چین و روسیه تصور می‌کنند، هر اقدامی که انجام دهند، حتی اگر به ضرر ایران باشد، ایران نمی‌تواند کار زیادی انجام دهد و با یک بیانیه و اعتراض لفظی، مسئله تمام می‌شود. درواقعیت نیز وقتی چین این رفتار مشابه را انجام داد و مالکیت جزایر سه گانه را متعلق به ما ندانست، اقدام خاصی انجام ندادیم. چرا این کار را کردیم؟ چون ما در تحریم شدید قرار داریم و بیشترین صادرات نفت را به چین انجام می‌دهیم و اغلب وارداتمان نیز از همین کشور است. روسیه نیز بیش از بحث تجاری در بعد نظامی و تسلیحاتی با ایران همکاری دارد.
ورزشکار کراس فیت ایران که سهمیه حضور در مسابقات «گیمز» آمریکا را به دست آورده است، توضیحاتی درباره شرایط خودش و همکاری با مربی اسپانیایی ارائه کرد.
وزارت خارجه آمریکا فروش تامین امنیت منطقه خاورمیانه را مستلزم فروش تسلیحات نظامی به عربستان دانست.
آشتیانی گفت: جمهوری اسلامی ایران برای ایجاد زیرساخت‌های دفاعی و چندجانبه و تقویت بنیه تسلیحاتی جمهوری عربی سوریه آماده همکاری با این کشور در زمینه ساخت کارخانه و راه‌اندازی خطوط تولید محصولات راهبردی دفاعی در راستای افزایش امنیت مردم سوریه است.
رئیس‌جمهور جمهوری چک از برنامه‌های مشترک تسلیحاتی این کشور با اوکراین خبر داد.
حجت‌الاسلام حاجبی امام جمعه قشم درباره فیلم منتشرشده در روز‌های اخیر که گفته می‌شود وی با حضور در واحد‌های صنفی، شخصاً دستور پلمب برخی از این واحد‌ها را صادر کرده است، توضیحاتی داد.
در گزارش اورشلیم پست آمده است: از زمان حمله روسیه به اوکراین، کی‌یف خواستار کمک‌های نظامی در قالب تسلیحات و تانک‌ها از متحدانش شد. در حالی که آمریکا و برخی کشور‌های اروپایی به اوکراین این کمک‌های نظامی را ارائه داده‌اند، رژیم صهیونیستی این درخواست را رد کرده و در عوض کمک‌های بشردوستانه به اوکراین ارائه کرده است. درخواست کمک نظامی اوکراین توسط نفتالی بنت و یائیر لاپید، نخست‌وزیر‌های پیشین رژیم اسراییل و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر فعلی این رژیم رد شده است.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
معاون رئیس شورای امنیت ملی روسیه نسبت به همکاری تسلیحاتی آلمان و اوکراین هشدار داد.
معاون امور تسلیحاتی وزیر امور خارجه آمریکا گفت که واشنگتن همچنان آماده همکاری سازنده با روسیه به منظور اجرای معاهده استارت است.
مطهرنیا با بیان اینکه تعارفات دیپلماتیک در جای خود زیباست، گفت: «آنچه می‌تواند برای ایران و مردم ایران پیام‌آور موفقیت و امید به آینده باشد، نتایج و پیامد‌های این تعارفات دیپلماتیک است. به نظر می‌رسد چیزی در این زمینه تغییر نخواهد کرد. بازار ایران هوشمند است و همین امروز بازار به این سفر چگونه جواب داده است؟ به نظر می‌رسد دیگر زمان تعارفات دیپلماتیک و نشست‌های تبلیغاتی با سیاسیون جهان تمام شده است و مردم دنبال نتیجه هستند.»
به نوشته وبگاه اطلاع‌رسانی پنتاگون، وی ضمن متهم کردن ایران به ارسال غیرقانونی تسلیحات به روسیه برای استفاده در جنگ اوکراین، اظهار داشت: «ما درباره اینکه چگونه همکاری نظامی روزافزون بین ایران و روسیه می‌تواند عواقبی برای ثبات و امنیت در خاورمیانه داشته باشد، صحبت کردیم».
هدف از نصب کنتور هوشمد روی تابلو‌های تبلیغاتی مدیریت میزان مصرف آن‌ها است، آن‌طور که کامبیز ناظریان، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در این خصوص گفته، در راستای اجرای طرح‌های مدیریت مصرف انرژی در شهر تهران، با همکاری متقابل این شرکت و شهرداری تهران به منظور جلوگیری از هدررفت برق، روشنایی تابلو‌های تبلیغاتی منصوبه در سطح پایتخت، پایش و با همراهی سازمان زیباسازی شهرداری تهران و شرکت‌های تبلیغاتی، روشنایی این تابلو‌ها تا حد ممکن تعدیل و کاسته شد.
رئیس جمهور کره جنوبی برای توسعه همکاری در زمینه انرژی و فروش تسلیحات به امارات سفر می کند.
رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.
در بیانیه وزارت امور خارجه آمریکا آمده است: بلینکن بر تعهد آمریکا نسبت به تامین منابع مورد نیاز آژانس جهت تداوم مسئولیت راستی‌آزمایی و نظارت آن در ایران و بر تعهد همکاری ادامه‌دار میان آژانس و شرکای سه‌جانبه توافق تسلیحاتی آکوس (AUKUS) تاکید کرد.
رئیس کمیسیون اروپا درباره تبعات همکاری تسلیحاتی ایران و روسیه در جنگ اوکراین هشدار داد و گفت که این اقدام با پاسخ روشن اتحادیه اروپا روبرو خواهد شد.
نهادهای فعال در زمینه حقوق بشر کانادا طی بیانیه ای خواستار توقف همکاری اقتصادی و تسلیحاتی دولت کانادا با رژیم صهیونیستی شدند.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح گفت: با رفع تحریم‌های تسلیحاتی سازمان ملل دیگر محدودیتی برای گسترش همکاری نظامی ایران وجود ندارد.
سردار عبداللهی با اشاره به حضور پررنگ ایران در نمایشگاه تسلیحات و تجهیزات نظامی-فنی روسیه گفت: در حاشیه این نمایشگاه، قراردادهای همکاری بین ایران و کشورهای شرکت‌کننده منعقد خواهد شد.
بازار (فروشگاه برنامه و بازی موبایلی) با بهره‌گیری از تخصص دانشمندان دیتا و روش‌های تشخیص ناهنجاری (Anomaly Detection) از حساب کاربران خود محافظت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ