رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ درباره برگزاری دیدار استقلال و نساجی در ورزشگاه شهید باهنر کرمان توضیحاتی را ارائه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم بوشهری فصل قبل استقلال عنوان کرد همشهری و هم‌تیمی سابق او منتظر بازگشت به جمع آبی‌هاست.
ابتدا نامجومطلق استعفا داد. پرویز مظلومی و محمد مومنی دو عضو پیشین هیات مدیره باشگاه استقلال که عضو کمیته فنی بودند هم با این انحلال دیگر کاره‌ای در باشگاه نیستند. مهدی پاشازاده دیگر عضو این کمیته بود که به نظر می‌رسد قبل از انحلال قطع همکاری کرده بود.
مهدی تاج می‌گوید تفاهم نامه با عراق در جهت پیشرفت چند رشته‌ مختلف ورزشی دو کشور امضا شده است.
عدنان درجال، رئیس فدراسیون فوتبال عراق امروز سه شنبه با همتای خود مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال ایران تفاهم‌نامه‌ همکاری امضا کرد.
مهدی عزیزی کارتونیست روزنامه هم میهن پایان همکاری عادل فردوسی پور با صدا و سیما را موضوع کاریکاتور خود قرار داده است.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
محمد محبی و مهدی قایدی دو ستاره این فصل استقلال هستند که بنا بر قوانین جدید نقل و انتقالاتی فوتبال ایران کار دشوارتری برای ادامه همکاری با باشگاه خود دارند.
پیراهن مهدی مهدوی‌کیا با هدف کمک به کودکان زلزله‌زدگان خوی در آلمان با ارزش ۱۰ هزار یورو به فروش رفت.
صحبتهای محمد مهدی نبی نائب رئیس فدراسیون فوتبال درباره برنامه های قلعه نویی در آستانه همکاری اش با تیم ملی ایران
چندی پیش مهدی چمران با اشاره به سرما و برودت سراسری هوا در کشور گفت: «درخواست ما از مردم همکاری در این زمینه است تا خودشان به خودشان یاری برسانند تا مردم در شهر‌های سردسیر شمالی آسیب نبینند». در همین رابطه محمدرضا ثقفی کارتونیست روزنامه هم میهن با یک کاریکاتور کنایه آمیز، به گفته‌های رئیس شورای شهر تهران واکنش نشان داده است.
رجبی مشهدی گفت: در حوزه تشویق از ۵۶ میلیون قبض ۲۲ میلیون قبض مشمول تشویق شدند.
رجبی مشهدی گفت: در حوزه تشویق از ۵۶ میلیون قبض ۲۲ میلیون قبض مشمول تشویق شدند.
مهدی طارمی محتمل ترین گزینه و امید ایران برای گلزنی در جدال با انگلیس برای گلزنی محسوب می شود.
پس از چند هفته گمانه‌زنی در نهایت قرارداد همکاری باشگاه پرسپولیس با یک اپراتور تلفن همراه امضا شد.
علیرغم شایعاتی که حول مهدی عبدی برای جدایی در نیم فصل شکل گرفته، این بازیکن در حال حاضر برنامه‌ای برای خروج از جمع سرخپوشان ندارد.
مدیر تیم فوتبال خوشه طلایی ساوه از پایان همکاری با محسن بیاتی‌نیا خبر داد که در آستانه شروع بازی‌های لیگ دسته اول جایگزین مهدی پاشازاده شده بود.
آنطور که از شواهد امر پیداست مهدی مهدوی کیا تمایلی برای همکاری با تیم امید ندارد و علاقمند است فعالیت های مربیگری اش را در تیم های پایه هامبورگ دنبال کند.
کارلوس کارواخال که همکاری با مهدی طارمی در ریوآوه را دارد به دلیل کسب نتایج ضعیف خیلی زود از هدایت الوحده برکنار شد.
سرپرست دبیر کلی فدراسیون فوتبال می گوید فدراسیون فوتبال دوست دارد به همکاری خود با مهدی مهدوی کیا به عنوان سرمربی تیم امید ادامه دهد.
وزیر نفت با اعلام آمادگی کامل وزارت نفت برای همکاری با شرکت‌های ژاپنی، گفت: ایران می‌تواند نقش مهمی در تامین انرژی مورد نیاز ژاپن ایفا کند.
مدیرعامل باشگاه آلومینیوم اعلام کرد برنامه دو ساله با سرمربی خود دارند و براساس آن پیش می‌روند.
ظاهرا با وجود مخالفت فدراسیون فوتبال و مهدی تاج با استعفای شمسایی و تماس‌هایی که با او داشته اند، شمسایی هنوز با ادامه همکاری با تیم ملی فوتسال موافقت نکرده است.
تفاهم نامه همکاری مشترک معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضائیه با هدف استفاده از توانایی نخبگان منعقد شد.
مراسم انعقاد تفاهم‌نامه دوجانبه میان بانک شهر و گروه صنایع پتروشیمی خلیج فارس جهت تامین منابع مالی مورد نیاز بابت پیشبرد طرح‌های در دست احداث و پروژه‌های پایین دستی این گروه، با حضور دکتر سید محمد مهدی احمدی و دکتر علی عسکری و مدیران ارشد دو مجموعه برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ