نهادهای فعال در زمینه حقوق بشر کانادا طی بیانیه ای خواستار توقف همکاری اقتصادی و تسلیحاتی دولت کانادا با رژیم صهیونیستی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دولت کانادا دور تازه‌ای از تحریم‌ها را علیه افراد و نهادهای روسی وضع کرد.
دکتر خرمشاد استاد تمام علوم سیاسی دانشگاه علامه طباطبایی (ره) می‌گوید: فرض کنید پارلمان فرانسه قانونی تصویب کند و اجازه دهد تا احزاب سیاسی مذهبی تاسیس شوند. آن مصوبه از سوی شورای عالی قانون اساسی رد خواهد شد؛ چراکه با قانون اساسی مغایر است. شورای عالی قانون اساسی فرانسه پاسدار لا‌ئیسیته است.
دولت کانادا اعلام کرد شماری از افراد و نهادهای روسی را مورد تحریم قرار داده است.
هنوز خبری درباره تعیین تکلیف پاداش‌های قبلی منتشر نشده است، باید دید نهادهای نظارتی به مبالغ هنگفت قبلی ورود می‌کنند یا خیر؟
به گفته‌ی پروفسور استنلی کورن، متخصص حوزه‌ی سگ‌ها در دانشگاه بریتیش کلمبیای کانادا، «افغان هاند» کم هوش نژاد سگ در زمینه‌ی درک و پیروی از دستورات است.
رئیس جمهور در مراسم واگذاری ۲۳ هزار واحد مسکونی به مددجویان کمیته امداد گفت: نهادهای انقلاب اسلامی برای حل مشکل مسکن بسیج شده‌اند.
رئیس جمهور گفت: نهادهای کشور بسیج شدند تا مشکلات پیرامون مسکن به عنوان بخش هزینه بری که بیشترین سهم را در سبد هزینه خانواده دارد را حل کنند.
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، با بیان اینکه مسمومیت‌ها غیرطبیعی است گفت: نهادهای امنیتی برای بازگشت آرامش به جامعه باید زودتر اقدام کنند
نماینده خلخال و کوثر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مسمومیت ۱۰۰ دانش آموز در اردبیل طی امروز تاکید کرد: نهادهای مرتبط باید پاسخگو باشند و به مردم گزارش لازم را ارائه دهند.
وزارت امور خارجه کانادا از اعمال تحریم علیه شماری از افراد و نهادهای روس خبر داد.
نماینده مردم بیرجند در مجلس شورای اسلامی گفت: گرانی یک درد است و عدم کنترل بازار و تفاوت فاحش قیمت ها درد مضاعف است و لازم است نهادهای نظارتی تلاش بیشتری برای کنترل بازار کنند.
وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با معاون کمیساریای عالی آژانس پناهندگان سازمان ملل بر ضرورت حمایت از دمشق برای مقابله با پیامدهای زلزله اخیر تاکید کرد.
نهادهای نظارتی قوای سه گانه و همچنین وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه، درچارچوب وظایف ذاتی خود، موظف به همکاری و تهیه گزارش‌های نظارتی در جهت اجرا و میزان تحقق سیاست‌های کلی شدند.
مشهد ـ وزیر آموزش و پروش گفت: همه نهادهای فرهنگی و علمی با آموزش و پرورش همکاری کنند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجزیه‌طلبان بدانند که راه به جایی نمی‌برند، گفت: از نهادهای فرهنگی و قضائی می‌خواهم که به موضوع هنجارشکنی‌ها ورود کنند.
نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تجزیه‌طلبان بدانند که راه به جایی نمی‌برند، گفت: از نهادهای فرهنگی و قضائی می‌خواهم که به موضوع هنجارشکنی‌ها ورود کنند.
وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در خصوص اعمال تحریم علیه برخی اشخاص و نهادهای کانادایی را به دلیل حمایت از تروریسم و گروهک تروریستی منافقین تحریم کرد.
ناصر کنعانی گفت: به‌زودی اشخاص و نهاد‌های آمریکایی و کانادایی را به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی تحت تحریم قرار خواهد داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران به زودی اشخاص و نهادهای آمریکایی و کانادایی را به دلیل اقدامات عامدانه آنان در حمایت از تروریسم و گروه‌های تروریستی تحت تحریم قرار خواهد داد.
کانادا می‌گوید افراد و نهادهای ایرانی جدیدی را به فهرست تحریم های خود افزوده است.
مشهد ـ نماینده ولی‌فقیه در خراسان رضوی گفت: بعضی از پیک‌های زیارتی که با حضور پرشور زائران برپا می‌شود، به حدی سنگین است که همکاری و مساعدت نهادهای کشوری تبدیل به یک ضرورت می‌شود.
معاون اول رئیس جمهور گفت: نهادهای انقلاب باید نهضتی برای واگذاری کارها از دولت به مردم راه اندازی کرده و با اعتماد به این مجموعه ها، نقدینگی موجود در جامعه را به بازار سرمایه وارد کنند.
نخست‌وزیر کانادا نگفته به صورت دقیق چه افراد یا نهادهایی در فهرست تحریم قرار خواهند گرفت. سخنگوی وزارت خارجه کانادا هم به درخواست سی‌بی‌سی برای اظهارنظر درباره این موضوع پاسخ نداده است.
خانمحمدی گفت: همزمان با اجرای قانون عفاف و حجاب نهادهای اطلاعاتی و امنیتی کمک زیادی داشتند و در این راستا ۳۰۰ سرشبکه هم دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ