عاشوری گفت: سه راه‌حل برای پرداخت مطالبات دولت به پالایشگاه‌ها وجود دارد که یکی از آنها تهاتر مطالبات با بدهی های مالیات است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به لزوم هم افزایی دولت و مجلس و اتحاد نیروهای انقلاب، گفت: ما باید همه تلاش مان برای را حل مشکلات مردم و نشان دادن عملکرد صحیح نیروهای انقلابی انجام بدهیم و با کمک به هم افزایی سه قوه وظیفه خودمان را در راه خدمت رسانی به مردم به درستی انجام دهیم.
هم‌تیمی‌های جذاب مسی؛ میامی منتخب جهان می‌شود
یک وعده ۱۵۰ گرمی ماست یونانی ۲ درصد حاوی ۱۵ گرم پروتئین است. روی آن ۲۵ گرم آجیل و مقداری توت تازه اضافه کنید تا آن را به ۲۰ گرم برسانید. مطالعات نشان داده‌اند صبحانه‌ای که حاوی حدود ۲۰ گرم پروتئین باشد، می‌تواند به کاهش وزن کمک کند.
سفیر روسیه: باید بگویم که ما در روند عادی سازی در قفقاز جنوبی مشارکت فعال داریم. به فرمت ۳+۳ اشاره می‌کنم که در یک طرف، شامل تروئیکا یا سه کشور ارمنستان، آذربایجان و گرجستان می‌شود و تروئیکای دیگر شامل روسیه، ایران و ترکیه است. ما قویا امیدواریم که در چشم انداز قابل پیش بینی، در نهایت این نشست در چارچوب فرمت مذکور برگزار شود. اکنون نوبت تهران است که میزبان این نشست باشد و امیدوارم کمک و راه حل عملی در آن رخ دهد. البته ما مستقیماً در روند عادی سازی بین ارمنستان و آذربایجان نیز مشارکت داریم.
این مراسم صبح امروز شنبه، دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
این مراسم که صبح امروز؛ شنبه،  دوم اردیبهشت ۱۴۰۲ مطابق با اول شوال ۱۴۴۴ پس از سه سال وقفه به علت همه‌گیری کرونا برگزار و به صورت زنده از شبکه‌های صداوسیما پخش شد.
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فقط فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع رفع شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
برنامه زنده شبکه سه مروری بر حذف استقلال از آسیا داشت و در این راه با انتشار عکس تماس وزیر ورزش با مدیرعامل بانک شهر ، نوع مدیریت حمید سجادی در وزارت ورزش را به سخره گرفت. میثاقی مجری برنامه گفت: گویا مشکل استقلال فتح‌الله‌زاده بود و با رفتن او همه موانع حل شد. چرا این تماس با بانک ، بهمن یا اسفند پارسال گرفته نشد؟
دبیرکل شورای همکاری خلیج فارس امروز (سه شنبه) تاکید کرد که شرایط کنونی برای پیوسن به مذاکرات صلح جهت دست یابی به یک راه حل سیاسی در یمن، مناسب است.
رئیس جمهور سابق ایران در دیدار نوروزی با مدیران ارشد دولت راه حل اصلی مشکلات با هدف تحول را اجرای اصل ۵۹ قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران (برگزاری همه‌پرسی و مراجعه به آرای عمومی) ذکر کرد و گفت: هر چند سؤالات مردم متعدد است، اما در این همه‌پرسی می‌توان سه پرسش اساسی در سه زمینۀ سیاست خارجی، سیاست داخلی و اقتصاد را با مردم در میان نهاد.
شهردار منطقه ۹ از کانالیزه کردن تقاطع خیابان‌های قزوین- شمشیری با بزرگراه آیت الله سعیدی (سه راه بوتان) به منظور سهولت در تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده خبر داد.
در بند ۱۲ بیانیه مشترک رئیس جمهور چین و سران شورای همکاری خلیج فارس که دیروز صادر شد، آمده است: رهبران از تمامی تلاش‌های مسالمت‌آمیز شامل ابتکارها، پیشنهاد‌های امارات برای رسیدن به راهکار صلح آمیز برای حل مسئله سه جزیره تنب بزرگ، تنب کوچک و ابوموسی، از راه مذاکرات ۲جانبه بر مبنای قوانین بین‌المللی حمایت می‌کنند.
نماینده جنبش عدالتخواه دانشجویی در آیین گرامیداشت روز دانشجو گفت: وقتی دنبال رای بودید از فالوور اینستاگرام می‌گفتید، اما حالا شیر اینترنت را بسته‌اید. آشوب‌های سه ماه گذشته حاصل فعالیت‌های دشمن است، البته این آشوب‌ها در بستر مسائل رقم خورده طی سال‌های گذشته به وجود آمده است. مشکلات با کار‌های نمایشی مثل معاونت مردمی‌سازی حل نمی‌شود. راه اعتراض به عملکرد شما و دولت چیست؟ صف اعتراض را به ما نشان دهید و ساز و کاری برای اعتراض اقشار مختلف فراهم کنید.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
علما، طلاب و فضلای حوزه علمیه قم ظهر امروز سه شنبه ۱۵ آذرماه، با تجمع در مدرسه مبارکه فیضیه قم و شرکت در اجتماع بزرگ میثاق با ولایت، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب و امام راحل، اغتشاشات روزهای اخیر و هم راستا شدن با دشمنان نظام اسلامی را محکوم کردند. همچنین در این اجتماع آیت الله اراکی به ایراد سخن پرداخت.
سه سال پیش وقتی اولین‌بار این بلای جان به جان جهان افتاد، اکثر آدم‌ها به رفتار چینی‌ها در کنترل ویروس غبطه می‌خوردند. تصاویر آخرالزمانی و روش‌های جلوگیری از انتشار ویروس اول بار در چین دیده شد. باقی کشور‌ها از روی دست آن‌ها به فکر ضدعفونی کردن معابر و قرنطینه شهر‌ها افتادند. عده‌ای از بزرگان کشور‌ها بر این باور بودند که ایمنی جمعی می‌تواند راه‌حل بهتری باشد. عده‌ای دیگر از جمله چینی‌ها فکر می‌کردند با ایمنی جمعی کارشان راه نمی‌افتد.
سرمربی تیم ملی فوتبال آلمان در بحرانی سخت گرفتار آمده و برای بیرون آمدن از این وضعیت فقط یک راه حل وجود دارد.
کمبود آجیل و سبزیجات در رژیم غذایی می‌تواند منجر به کمبود منیزیم شود که با خستگی و همچنین ضعف عضلانی و گرفتگی مشخص می‌شود. مواد غذایی خوشمزه‌ای وجود دارند که به حل این مشکل کمک می‌کنند مانند غلات کامل، سبزیجات برگ دار، آجیل و دانه ها، آووکادو، موز و شکلات تلخ.
شما می‌توانید با انجام چند ترفند ساده مقدار قابل توجهی از کالری را از میزان روزانه خود حذف کنید. برای مثال، در مورد قهوه به جای قهوه‌های شیری مانند لاته و قهوه‌های سفید با خوردن قهوه سیاه با مقداری شیر حدود ۱۰۰ کالری صرفه جویی کنید.
اگر مانند اکثر آمریکایی‌ها هستید بیش‌تر از آن چه برای شما مفید است شکر مصرف می‌کنید. می‌توانید با رعایت چند نکته ساده بدون آن که لذت غذا خوردن را از دست دهید مصرف شکر خود را کاهش دهید.
مطالعات نشان داده‌اند که رژیم‌های غذایی غنی از پروتئین باعث کاهش تولید هورمون گرسنگی گرلین می‌شود. غذاهای با پروتئین بالا شامل تخم مرغ، گوشت بدون چربی و مرغ، ماهی، لبنیات، سویا، حبوبات، آجیل و دانه‌ها هستند.
شاگردان بردیف امروز در تبریز به دنبال کسب اولین پیروزی فصل خود مقابل هوادار هستند.
استخدام نیروی خارجی در اقیانوس آرام به آمریکا در رقابت با چین کمک می‌کند. کاخ سفید در نظر دارد سفارتخانه‌هایی را در تونگا و کیریباتی افتتاح کرده و فرستاده‌ای را به مجمع جزایر اقیانوس آرام اعزام کرده کمک‌های سه برابری برای انعطاف پذیری دریانوردی را افزایش داده و سپاه صلح را در فیجی، تونگا، ساموآ و وانواتو مستقر نماید.
رئیس جمهور با اشاره به درگیری‌های روزهای گذشته در قفقاز گفت: پایبندی امضاکنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن و حل و فصل مسائل باقیمانده از طریق گفت‌وگو و راهکارهای دیپلماتیک، بهترین راه برای ایجاد آرامش و امنیت در منطقه قفقاز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ