سرمربی ذوب آهن اصفهان می گوید مصدومیت در فوتبال امری طبیعی است و کاری نمی تواند انجام بدهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهار بازیکن خارجی و لژیونر تراکتور آی تی سی خود را از فیفا دریافت کرده‌اند.
هواداران استقلال در انتظار رونمایی از آرایش بازیکنان تیم خود در هفته اول لیگ برتر هستند.
کمیته فنی مسابقات والیبال قهرمانی جوانان جهان برترین بازیکنان بیست‌ودومین دوره این رقابت‌ها را معرفی کرد و سه بازیکن ایران با چهار عنوان در جمع بهترین‌های این رقابت‌ها قرار گرفتند.
مدیرعامل استقلال در یکی از اولین کنش های مدیریتی اش در این باشگاه وعده داد بزودی سه چهار بازیکن جدید را به تیم اضافه می کند.
سرمربی تیم ملی ایران در سه دیدار گذشته چهار بازیکن را همواره در ترکیب قرار داده است.
استقلال، سپاهان و پرسپولیس سه تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر بيست و دوم هستند که در چهار هفته مانده به پایان مسابقات شانس فتح جام دارند اما بررسی ۴بازی باقیمانده نشان می‌دهد تقابل‌های سپاهان آسان‌تر از دو رقیب تهرانی است
تیم ملی فوتبال ایران قرار است در فیفادی بعدی تورنمنت چهارجانبه‌ای را برپا کند.
کوین یامگا حالا با چهار گل، بهترین گل‌زن تقابل دو تیم است. این بازیکن چهار بار مقابل گل‌گهر پشت ضربه پنالتی قرار گرفته که سه پنالتی تبدیل به گل شده و یک پنالتی هم در برگشت وارد دروازه حریف شده است. از ۱۶ گلی که استقلال تاکنون در لیگ و حذفی به گل‌گهر زده هفت گل از روی نقطه پنالتی بوده است.
بارسلونا سه بازی دیگر تا ال‌کلاسیکوی برگشت فاصله دارد و در حال حاضر پنج بازیکن این تیم چهار کارته هستند.
پست اصلی بازی وحدت در دفاع سه نفره، استاپر سمت راست است اما می‌تواند در پست هافبک دفاعی و مدافع راست خط دفاع چهار نفره هم به میدان برود.
النصر امارات در دیدار برابر الوصل به مدت چهار دقیقه، هفت بازیکن خارجی در ترکیب خود داشته است.
ارسلان کاظمی تا پایان هفته چهارم، در دو فاکتور تاثیر گذارترین و ریباندرترین بازیکن، بین سه نفر اول این مسابقات قرار گرفته
ریاض محرز یکی از مهم‌ترین ستاره های منچسترسیتی در این فصل بوده است.
طبق صحبت های جدید رئیس فیفا احتمال تغییر در نحوه برگزاری جام جهانی بعدی که 48 تیم در آن حضور خواهند داشت، بالاست.
دروازه بان سعودی ها که در این مسابقه چهار بار دروازه‌اش باز شد، جایزه بهترین بازیکن زمین را گرفت. با دخالت کمک داور ویدیویی، سه گل از چهار گلی که کاپیتان عربستان خورد، آفساید اعلان شد
بر حسب عملکرد بازیکنان و سلیقه کارلوس کی‌روش می‌توان حدس زد که قریب به ۲۲ بازیکن ایرانی به طور قطعی در ترکیب تیم ملی ایران خواهند بود. در‌این‌بین، اگر امید ابراهیمیِ باتجربه در بازی با نیکاراگوئه مصدوم نمی‌شد، این تعداد را می‌شد ۲۳ نفر اعلام کرد. اگر چنین موضوعی قطعی باشد، آن وقت پرسش درباره حضور احتمالی چهار بازیکن دیگر در تیم ملی باقی می‌ماند. درباره همین چهار نفر هم نیاز به گمانه‌زنی چندان زیادی نیست؛ چون تقریبا سه نفر از آن‌ها مهره‌هایی هستند که احتمالا به جام جهانی می‌روند و فقط شاید یک سورپرایز در فهرست نهایی تیم ملی وجود داشته باشد
پیمان اکبری، سرمربی پیکان، در گفت و گو با ورزش سه تاکید کرد که هدف این تیم حضور در جمع چهار تیم نهایی لیگ برتر والیبال است.
بازیکنان تعویضی گل‌گهر در بازی با نفت مسجدسلیمان عملکرد فوق‌العاده‌ای از خود به نمایش گذاشتند.
هشت صحنه مشکوک داوری باعث شد تا دیدار نفت مسجدسلیمان و پرسپولیس جنجالی شود.
با خروج کاسمیرو از رئال مادرید و انتقال این هافبک برزیلی به منچستریونایتد، از تیم رویایی رئال مادرید که سه بار پشت سر هم فاتح اروپا شد، فقط همین چهار بازیکن باقی مانده اند؛ کریم بنزما، لوکا مودریچ، دنی کارواخال و تونی کروس.
کار بارسلونا در نقل و انتقالات تمام نشده و قصد جذب سه بازیکن دیگر را هم دارد ولی قبل از هر چیز، مدیران باشگاه باید تکلیف خروجی های خود را مشخص کنند.
با بازگشت بازیکنان سابق استقلال و پر بودن سهمیه بزرگسالان این تیم، ریکاردو ساپینتو سرمربی آبی‌پوشان از میان چهار بازیکن احتمالا دو یا سه نفر را از لیست تیمش کنار می‌گذارد.
هند واردکننده بنزین و دیزل شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ