قیمت طلا امروز (چهارشنبه) با توجه به پیشرفت در توافق سقف بدهی ایالات‌متحده و انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو احتمالاً نرخ های بهره را افزایش خواهد داد، کاهش یافت و به سمت اولین کاهش ماهانه خود در سه ماه اخیر حرکت کرد و وضعیت طلا به عنوان پناهگاه امن را کاهش داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاروان ورزش ایران در سی و یکمین دوره رقابتهای یونیورسیاد جهانی با کسب چهار مدال طلا، نقره و برنز دیگر به رده پنجم جدول رده بندی توزیع مدال ها صعود کرد.
تیم ملی ژاپن با پیروزی 4-0 مقابل اسپانیا به عنوان صدرنشین گروه C به دور حذفی جام جهانی 2023 زنان صعود کرد.
قیمت طلا امروز(پنجشنبه) با توجه به افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی فدرال رزرو آمریکا و تقویت دلار، به پایین‌ترین حد در سه ماه گذشته رسید.
ناهید کیانی ملی پوش تکواندو ایران به فینال مسابقات تکواندو قهرمانی جهان صعود کرد.
سه فرنگی کار ایرانی به دیدار فینال رقابت های بین المللی کشتی فرنگی رنکینگ اتحادیه جهانی در قرقیزستان راه یافتند.
کسب کفش طلا و قهرمانی شمس‌آذر موجب شده یک فصل رویایی برای مهاجم این تیم رقم بخورد.
پنج ملی‌پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به فینال سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند تا تیم ملی کشتی فرنگی ایران در آستانه کسب پنج مدال طلا قرار بگیرد.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان چهار نفر به دیدار فینال صعود کردند.
پنج ملی پوش ایران با پیروزی برابر حریفانش به مرحله نیمه نهایی سی و سومین دوره رقابتهای قهرمانی آسیا صعود کردند. از این ملی پوشان سه نفر به دیدار فینال صعود کردند.
امروز مطالبی همچون رشد چشمگیر ارزش سهام عدالت، اولین نرخ دلار در مرکز مبادله ارز و طلا کشف شد، خبر خوش خاندوزی برای بازار سرمایه، پیش بینی بورس فردا | دلایل صعود بورس امروز چه بود؟، پیش بینی قیمت بیت کوین و طلا تا قبل از جلسه‌ی بازار آزاد فدرال، خبر‌های مهم برای بورس فردا ۳ اسفند، فروش ربع سکه در بورس کالا متوقف شد، پژو ۲۰۷ در بورس کالا باچه قیمتی فروش رفت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
قیمت جهانی طلا امروز (پنجشنبه) با کاهش ارزش دلار افزایش یافت اما چشم‌انداز طلا همچنان مبهم باقی ماند زیرا برخی از مقامات فدرال رزرو آمریکا اعلام کردند برای مهار تورم به افزایش بیشتر نرخ بهره نیاز است.
قیمت جهانی طلا امروز(دوشنبه) افزایش یافت و نزدیک به بالاترین سطح هفت ماهه خود قرار گرفت زیرا دلار ضعیف‌تر حمایت می‌شود و امیدوار است که فدرال رزرو ممکن است سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز آذر ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
قیمت طلا در معاملات اولیه امروز (چهارشنبه) در تلاش برای رشد است، در حالی که سرمایه‌گذاران به دنبال سرنخ‌هایی در مورد سرعت افزایش نرخ بهره جلسه سیاست‌گذاری هفته آینده فدرال رزرو ایالات‌متحده در نشست هفته آینده بودند.
کاپیتان تیم ملی آرژانتین با گلزنی در بازی با استرالیا به صدر جدول گلزنان جام جهانی ۲۰۲۲ صعود کرد.
طلای جهانی این هفته با گزارش های مختلف از اقتصاد آمریکا توانست باز هم به میزان ۱۸۰۰ دلار نزدیک شود.
طلای جهانی در معاملات امروز کار را صعودی آغاز کرده است.
تیم فوتبال ساحلی ایران با پیروزی مقابل میزبان به فینال جام بین قاره ای راه پیدا کرد.
در معاملات این هفته انس طلا با وجود صعود ابتدای هفته در انتهای هفته با نزول بسته شد.
روز سوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی و رده بندی پایان یافت.
روز سوم از رقابتهای کاراته قهرمانی رده های سنی جهان با صعود دو نماینده ایران به دیدار نهایی و رده بندی پایان یافت.
در ادامه رقابتهای موی قهرمانی جوانان سه نماینده دیگر کشورمان به مبارزه پایانی راه پیدا کردند تا جمع فینالیست های ایران به عدد هفت برسد.
تیم ملی تکواندو ایران در روز نخست مسابقات این رشته در بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی موفق به کسب چهار مدال طلا و برنز شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ