سرمربی نفت آبادان امیدوار است با توجه به شارژ مالی بازیکنانش سه امتیاز مسابقه برابر هوادار را بدست بیاورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جواد نکونام از روز نخست حضورش در استقلال به دنبال آن بود تا خط حمله تیمش را با جذب محمدحسین اسلامی تقویت کند. با توجه به سبک بازی اسلامی و توانایی او برای حضور در پست وینگر و مهاجم هدف، این مسئله موردتوجه نکونام قرار گرفته و سرمربی استقلال به دنبال آن است تا این ستاره جوان را به فهرست تیمش اضافه کند.
سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان این که با وجود همه مشکلات می ایستد و به کارش در این تیم ادامه خواهد داد گفت: کسی که باید از استقلال فرار کند من نیستم.
با برگزاری قرعه کشی مسابقات لیگ برتر مشخص شد که محمد ربیعی در هفته ششم باید مقابل تیم سابق خود قرار بگیرد.
جواد نکونام روز گذشته به صورت رسمی کار خود را در استقلال به عنوان سرمربی استارت زد و قرار است امروز نیز در نشست خبری حاضر شود.
با وجود مباحث و شایعه‌هایی که این روز‌ها درباره مهدی طارمی رواج پیدا کرده، نباید فراموش کرد که این اولین تابستانی نیست که این بازیکن ایرانی یکی از مهره‌های جذاب بازار می‌شود؛ پیش‌تر شایعه حضور احتمالی‌اش در میلان، آرسنال و یکی، دو تیم اسپانیایی هم به گوش رسید که نهایتا هیچ‌کدام از آن‌ها عملی نشد. آیا این تابستان قرار است برای مهدی طارمی به گونه‌ای دیگر پیش برود؟
کارآگاهان در گام نخست تحقیقات، اظهارات زن و مرد جوان را مورد بررسی قرار دادند و مشخص شد ۲ مرد در نقش پلیس وارد ساختمان شده و زمانی که زن جوان در خانه را روی ۲ مرد جوان باز می‌کند با تهدید اسلحه آن‌ها روبه‌رو می‌شود و در ادامه مردان مسلح با تهدید اسلحه اقدام به سرقت طلا، گوشی موبایل، پول و وسایل با ارزش کم حجم داخل خانه و خودرو می‌کنند.
فارغ از بررسی این موضوع که آیا آمارسازی‌هایی این‌چنینی در دستور کار قرار گرفته یا نه، جواد خیابانی دست‌کم دیگر درباره اطلاعات ورزشی هم نباید مدعی باشد. درست است که او خودش را اهل ترجمه می‌داند و دانش زبانی‌اش را هم یکی، دو بار به‌طور ناموفقی به رخ کشیده، ولی در همین دیدار آخری که گزارش کرد، نشان داد حاضر به چک‌کردن ساده‌ترین موارد ورزشی هم نیست
ناهید درباره نقشه قتل شوهرش گفت: نخست قرار بود با برداشتن لوله بخاری و انتشار گاز سمی او را بکشیم تا مرگش طبیعی جلوه کند، اما موفق نشدیم و دومین‌بار تصمیم گرفتیم او را خفه کنیم برای همین نیمه‌شب سهیل به خانه ما آمد و او را خفه کردیم. سپس جسد فرهاد را با خودرو چند خیابان دورتر رها کردیم.
مسئله اصلی و محوری کشور در سال جاری نیز، اقتصاد است. البته این به معنای نبود مشکل در بخش‌های دیگر نیست. در کشور مشکلات گوناگونی در زمینه‌های فرهنگی و سیاسی وجود دارد اما اگر دولت و مجلس و فعالان اقتصادی و گروه‌های مردمی جوان و پرانگیزه تمام تلاش خود را برحل مشکلات مردم قرار دهند، بسیاری از مسایل دیگر نیز حل خواهند شد.
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی گفت: انشاالله توصیه‌های مقام معطم رهبری به دولت و مسئولین اقتصادی کشور مورد توجه جدی قرار بگیرد، زیرا قطعاً نرخ فعلی ارز جواب حضور مردم در ۲۲ بهمن نیست.
نماینده اسکی آلپاین کشورمان موفق شد با قرار گرفتن در جایگاه ۵۹ مانش(دور) نخست فینال مارپیچ کوچک قهرمانی جهان جواز حضور در مانش(دور) دوم این مسابقات را به دست آورد.
باشگاه بارسلونا نمی‌تواند گاوی، ستاره جوان اسپانیایی، را به دلیل محدودیت‌های لالیگا در فهرست تیم اول قرار دهد.
موسی الرضا حاجی بگلو گفت: صبح امروز جلسه فوق‌العاده شورای شهر برای انتخاب سرپرست شهرداری مشهد برگزار شد. در این نشست عملکرد گزینه‌های پیشنهادی بررسی و مورد بحث قرار گرفت که در نهایت اصغری به عنوان سرپرست شهرداری مشهد انتخاب و تا تعیین تکلیف وضعیت شهردار، وی در این پست خواهد بود.
حمید مطهری در نشست خبری مورد غافلگیری قرار گرفت و بازیکن جوان تیمش که توانسته بود گلزنی کند، او را در آغوش گرفت.
سخنگوی حزب اتحاد ملت ایران گفت:‌چند ماه پیش به حزب اتحاد ملت ایرادی درباره حد نصاب اعضا در کنگره گرفتند که آن را قبول نداشتیم اما برای حل مساله همکاری کردیم و کنگره اخیرمان با حضور نماینده وزارت کشور و طبق همان نظر آنها برگزار شد. حالا هم برای تصمیم کنگره مانع تراشی می‌کنند. قبل از کنگره اخیر هم در جلسه کمیسیون با نمایندگان حزب اتحاد که قرار بود درباره ایراد مد نظرشان راجع به نصاب کنگره صحبت کنند، تنها به مواضع حزب پرداختند تا روشن شود مساله اصلی‌شان چیست. بله، ما حزب منتقدیم و قرار نیست مواضع ما مورد قبول شما باشد. لازم است انتقادها را بشنوید، تحمل کنید و بنا بر ماهیت نهادی که در آن جا هستید، فضا را هر چه بیشتر برای بیان نظرها و انتقادها باز کنید. اما اگر هدفتان جواب سیاسی دادن و رقابت باشد، جای آن در کمیسیون ماده ده احزاب نیست.
اینکه تلویزیون چطور قرار است با مورد خیابانی - تاج کنار بیاید، هم طبیعتا چندان محل بحث نیست؛ چون این سازمان از مدت‌ها پیش بنا بر خودی و غیرخودی گذاشته و آن‌هایی را که خارج از مدار هستند، بی‌خیال شده است.
جوان نوشت: شکوری‌راد گفته تنها دلیل اتهام علیدوستی، «اظهارات و ظاهر» اوست. روشن نیست چرا او چنین ادعایی کرده، در حالی که اگر قرار بود علیدوستی به خاطر نوع پوشش غیرقانونی خود بازداشت شود، افراد دیگری مثل او هم باید بازداشت می‌شدند و خود او هم زودتر از این‌ها باید بازداشت می‌شد. از سویی، آن ادعای بازداشت به خاطر اظهارات هم تقلیل موضوع است.
جواد خیابانی گفت: فوتبال ۹۰ دقیقه نیست فوتبال ۹۰ دقیقه است به‌علاوه وقت های اضافه.
سرمربی هلند بعد از کسب پیروزی تیمش مقابل آمریکا و صعود به مرحله بعدی، در نشست خبری به این شکل از عملکرد مدافع جوان تیمش (دنزل دامفریز) قدردانی کرد تا مورد توجه رسانه‌ها قرار گیرد.
یک زن برای یک راه‌رفتن ساده در شهر باید هزارجور حساب‌و‌کتاب با خود بکند. زنان مسئولیت‌های متنوعی دارند از نگهداری کودکان، سالمندان، خرید روزمره و... که باعث استفاده متنوع آن‌ها از شهر هم می‌شود، اما نه سیستم حمل‌ونقل عمومی، نه پیاده‌رو‌ها و معابر و نه امکانات دیگر عمومی شهری برای استفاده از آن‌ها طراحی نشده است؛ از ارتفاع پله‌های وسایل حمل ونقل عمومی تا پل‌هایی که روی جوی‌های آب قرار دارد و پیاده‌رو‌هایی که مناسب مادرانی که کالسکه دارند، نیست. این شهر اساسا برای مردان جوان سالم طراحی شده است.
با وجود اینکه این برای اولین‌بار نیست که آنتن زنده تلویزیون مورد هجوم قرار می‌گیرد، به نظر می‌رسد صداوسیما نتوانسته است امنیت پخش را تأمین کند. در عوض در یک خود سانسوری آشکار، هیچ‌گونه اطلاع‌رسانی در خصوص این اتفاق منتشر نمی‌شود. خبرگزاری صداوسیما و باشگاه خبرنگاران جوان هم ترجیح داده‌اند درباره هر چیزی بنویسند، غیر از ماجرای اتفاقی که در بخش خبری افتاده‌است.
مهم نیست کدام توت را انتخاب می‌کنید ریختن یک توت در دهان آنتی اکسیدان ها، فیبر و بسیاری از ویتامین‌ها و مواد معدنی را در اختیار بدن شما قرار می‌دهد همه در یک بسته خوشمزه کم کالری و بدون چربی.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، نگران تاثیر حضور ستاره‌های جوان بر عملکرد محمد صلاح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ