هاشمی‌گلپایگانی همان‌طو‌رکه عنوان شد، از زمان دبیری‌اش بر ستاد امر به معروف تاکنون، اظهارات زیادی داشته که غالبا با واکنش‌های متعددی مواجه شده است، ولی جالب اینکه او در زمینه ورزش هم چندین اظهارنظر تندوتیز داشته که این مورد هم از دید منتقدانش پنهان نمانده است. او یکی از مخالفان جدی ورود زنان به ورزشگاه است و از آن عجیب‌تر اینکه مخالف حضور مربیان خارجی در ایران
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بارسلونا در اولین بازی خود در فصل 24-2023 لالیگا به تساوی 0-0 مقابل میزبانش ختافه رضایت داد.
کیفیت چمن ورزشگاه نقش جهان اصفهان مورد اعتراض سرمربی تراکتور قرار گرفت.
بستگی دارد کودک چه چیزی را بلعیده باشد، اینکه آیا جسم گیر کرده یا بلعیده شده و کجا گیر کرده. پزشک برای تعیین این موارد احتمالا دستور عکسبرداری با اشعه ایکس می‌دهد تا موقعیت جسم خارجی در بدن مشخص شود.
چان هو، کارگر ساختمانی، گفت: "زندگی کردن هر روز سخت‌تر می‌شود. کافی است یک حرکت اشتباه کنید تا اعدام شوید! ما اینجا گیر کرده ایم و منتظر مرگ هستیم".
باشگاه پرسپولیس نسبت به بیانیه‌های باشگاه‌های رقیب علیه داوری واکنش نشان داد و از تاثیر گرفتن داوران ابراز نگرانی کرد.
پدر ایرانی کشتی گیر ژاپنی قهرمان وزن 92 کیلوگرم آسیا می گوید آرش یوشیدا می تواند در آینده ستاره های جهان را هم شکست دهد.
تیم فوتبال تراکتور که هفته گذشته با شکست دادن سپاهان به بالای جدول نزدیک شده بود، دیدار هفته بیست و ششم برابر ملوان را با تساوی به پایان برد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی ایران با ابراز خرسندی از راهیابی پنج کشتی گیر وزن نخست به دیدار فینال گفت: صعود هر پنج نماینده روز اول ایران به فینال اتفاق زیبایی را رقم زد.
محمدامین حزباوی، مدافع جوان فولاد با دستور سرمربی تیم ملی، مو‌های خود را کوتاه کرد. قلعه‌نویی دومین شاگردش را هم به آرایشگاه فرستاد!
رضا اسدی با ظاهری متفاوت نسبت به قبل در تمرینات تیم ملی شرکت کرد.
کمک داور دیدار ملوان و گل‌گهر سیرجان در هفته بیستم تغییر کرد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲ باند سارق حرفه‌ای سیم برق به ضرب گلوله پلیس در این شهرستان خبر داد.
کلیپ قدیمی از گیر دادن مجری تلویزیون به استایل علی دایی در یک برنامه دوباره وایرال شده است.
چهار مهندس ایرانی که برای ارزیابی فنی خط آهن خواف- هرات وارد استان هرات شده و در مسیر بازگشت در میان برف گیر افتاده بودند با یک فروند بالگرد وزارت دفاع طالبان نجات داده شدند.
نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۲۰ بمب افکن اتمی خود به دلیل نقض فنی خبر داد.
وین رونی، اسطوره منچستریونایتد، از اظهارات تند کریستیانو رونالدو نسبت به خودش گیج و متعجب شده است.
چند روز بعد از اربعین به دفتر ۲ شهردار رفته بودم و بعد از ان به دلیل گیر کردن ماشین در ترافیک، پیاده از خیابان کارگر به سمت کشاورز رفتم که ۳۰ و ۴۰ نفر از جوانان ما را مورد نوازش خود قرار دادند
می‌گوید تحت تاثیر قرار گرفته و جو گیر شدم. مانتو و روسری ام را در آوردم و شروع کردم به شعار دادن؛ اما حالا پشیمان هستم.
یوونتوس وعده داده بود در طول دوران شیوع ویروس کرونا، 17 میلیون پوند به کریستیانو رونالدو بپردازد.
روزنامه‌های ورزشی امروز پنجشنبه ۵ آبان ۱۴۰۱ را از نظر می‌گذرانید.
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
«تدروس آدهانوم» با بیان اینکه پایان همه گیری کرونا نزدیک است، گفت: ما هرگز در موقعیتی بهتر از اکنون برای شکست دادن این بیماری همه گیر قرار نداشته ایم.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۹ اراذل و اوباش که قصد قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی را در محله بی سیم داشتند خبر داد و گفت: متهمان در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۵۲ فروند هواپیمای CV-۲۲ آسپری این کشور به دلیل مشکل در عملکرد کلاچ آنها خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ