کلیپ قدیمی از گیر دادن مجری تلویزیون به استایل علی دایی در یک برنامه دوباره وایرال شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده یک بز را نشان می‌دهد که درحالی که با شاخ‌هایش از سیم برق آویزان شده در حال تاب خوردن است. به نظر می‌رسد که یک کامیون حامل گوسفندان در حال عبور بوده که این بز به طور اتفاقی شاخ‌هایش در سیم گیر می‌کند و صحنه‌ای خنده‌دار خلق می‌کند.
آسانسورها ممکن است به دلایل گوناگونی دچار نقص فنی شده و در هنگام حرکت و جابه‌جایی، به شکل ناگهانی متوقف شوند. در این ویدیو با روش جالب خلاصی از این گرفتاری آشنا شوید.
کارگر نانوایی با حواس پرتی خود حین پوشیدن لباس کار دچار حادثه با دستگاه خمیر زنی شد. منبع: چندثانیه
تصاویر دلخراش از سرعت عمل پایین یک زن که باعث گیر کردنش بین در و خودرو شد و مرگ این زن را رقم زد. منبع:
مردی در روسیه بر اثر برق گرفتگی از بالای یک دکل برق سقوط کرد اما با زمین برخورد نکرد ولی بدن بی جانش در بین میله‌ها گیر کرد.
آتش نشانان کاشان در عملیاتی سخت جنازه فردی که در چاه سقوط کرده بود را خارج کردند. سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: در پی فوت یک فرد ۳۹ ساله در چاهی به عمق ۵۰ متر، آتش نشانان پس از یک عملیات سخت و نفس گیر، جسد وی را خارج کردند.
در ویدئویی که روس ها منتشر کرده اند، یک نفربر اوکراینی، به کمک سربازان اوکراینی که در یک سنگر گیر افتاده اند می آید و همه شان را سوار می کند ولی چند متر آن سوتر، اتفاق غم انگیزی در انتظارشان است.
در یک مسابقه کشتی نوجوانان کشتی گیر دوبنده آبی پس از شکست با ضربه مشت سنگین حریف را نقش زمین کرد. این مسابقه با پیروزی کشتی گیر دوبنده قرمز به پایان رسید بود و هنگامی که او دست خود را به سمت رقیب دراز کرد با ضربه مشتی او روی زمین افتاد.
فیلمی از لحظات نفس گیر نجات گوزن از باتلاق را مشاهده می کنید. یک گوزن در درون باتلاقی گیر کرده با کمک دو محیط بان نجات پیدا می کند در طول عملیات نجات بارها این گوزن به وسیله شاخ هایش به محیط بانان حمله می کند اما در نهایت آنها موفق می شوند گوزن گیر افتاده را نجات دهند.
ویدیویی پر بازدید از لحظه برخورد وحشتناک چند خودرو در یک اتوبانی در سوئد را ببینید.
گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل بارش برف و کولاک در محور تکاب - سایین‌قه‌لا ده‌ها خودرو در این جاده زمین گیر شدند.
چند سرنشین خودرو که در ترافیک گیر کرده بودند، گاردریل‌های کنار جاده را باز کردند تا بتوانند از مسیر خارج شوند. یکی از رانندگان که در ترافیک بود، از این اقدام فیلمبرداری کرده است.
ویدیویی ببینید از یک راننده کامیون به دلیل درست محاسبه نکردن عرض یک کوچه، گیر کرده است.
حسنی ادامە داد: حضور بە موقع نیروهای راهداری سروآباد جهت پاکسازی بهمن و کمک بە خودروهای گیر افتادە موجب بازگشایی سریع این محور شد.
نبرد نفس گیر ببر و خرس باعث فرار کردن ببر که قدرتمند ترین و برزگ ترین گربه سان است شد. خرس سیاه مانند انسان همه‌چیزخوار است و رژیم غذایی‌اش تا حد زیادی وابسته به زمان و مکان است. این گونه به‌طور معمول در مناطق جنگلی انبوه زندگی می‌کند، اما معمولاً برای جستجوی غذا جنگل را ترک می‌کند.
ویدویی از لحظه‌ای که یک خانم پاهای گرگی را که گیر کرده است را آزاد می‌کند.
دختربچه‌ای که در شهر جنگ زده باهموت گیر افتاده و از مادر باردارش جدا شده بود توسط نیرو‌های نظامی اوکراین نجات پیدا کرد.
یک خودرو که تصمیم داشت خودرو گیر کرده در چمن را با بوکسل نجات دهد؛ خودش دچار حادثه شد.
چهار مهندس ایرانی که برای ارزیابی فنی خط آهن خواف- هرات وارد استان هرات شده و در مسیر بازگشت در میان برف گیر افتاده بودند با یک فروند بالگرد وزارت دفاع طالبان نجات داده شدند.
در یک مسابقه فوتسال زنان توپ دستکم پنج بار زیر پای بازیکنان گیر کرد و باعث برهم خوردن تعادل آنان شد.
دو خلبان با تجربه در اجرای حرکات آکروباتیک بر اثر گیر کردن دو هواپیما که منجر به سقوط شد جان خود را از دست دادند.
بهروز یاری که میهمان ویژه برنامه کشتی شبکه ورزش بود، پس از دیدار گراس آمریکایی و حریف ژاپنی‌اش گفت: این آمریکایی احتمالا برای شاه عبدالعظیم آمریکا بوده!
‌سامانتا کریستوفورتی فضانورد آژانس فضایی اروپا ویدیویی خیره‌کننده از شفق قطبی منتشر کرده است. این ویدیو که از ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت شده حرکت مواج شفق قطبی را نشان می‌دهد. این رقص تماشایی نور و رنگ از اوت تا مه تقریبا هر شب در آسمان قطب شمال دیده می‌شود. شفق قطبی ناشی از برخورد اشعه خورسید با میدان مغناطیسی زمین است. وقتی ذرات باردار خورشیدی (باد خورشیدی) در جو مغناطیسی زمین گیر می‌افتد، تصادم بین این ذرات با اتم‌های اکسیژن و نیتروژن در لایه‌های بالایی اتمسفر موجب آزاد شدن فوتون‌ها می‌شود که شفق قطبی را تشکیل می‌دهد.
تونل جاده دهدشت به پاتاوه که در حال ساخت بود ناگهان فرو ریخت. هنوز هیچ گزارشی از خسارت و تلفات این حادثه به دست نیامده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ