«تدروس آدهانوم» با بیان اینکه پایان همه گیری کرونا نزدیک است، گفت: ما هرگز در موقعیتی بهتر از اکنون برای شکست دادن این بیماری همه گیر قرار نداشته ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس گروه مطالعات دفتر آموزش گردشگری از برگزاری مسابقه استارتاپی گردشگری MICE (جلسات، مشوق‌ها، کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و رویدادها) از سوی سازمان جهانی گردشگری (UNWTO) خبرداد.
رئیس اداره کنترل و مبارزه با مالاریا وزارت بهداشت گفت: در این راستا منتظر هستیم گروه کارشناسان ارشد سازمان بهداشت جهانی برای تایید این موضوع به کشور بیایند و پس از بررسی‌های بیشتر کشور و مناطق مرزی با پاکستان، گواهی حذف مالاریا از کشور را صادر کنند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی گفت:مطابق با اعلام سازمان بهداشت جهانی وضعیت اضطراری کووید ۱۹ قطع شده است اما این اعلامیه به معنای ریشه کن شدن این بیماری نیست.
رئیس سازمان هواشناسی گفت: افزایش روند دما موجب تبخیر سریع‌تر آب و کاهش فرصت ترمیم منابع آب زیرزمینی می‌شود. رشد تبخیر در پنج دهه گذشته کشور نشان دهنده افزایش توان تبخیر و تشدید تبخیر آب دریاچه‌ها و سد‌ها است که تاثیر مخرب بر منابع آب در دسترس از جمله در حوزه شرب و کشاورزی دارد.
رئیس سازمان هواشناسی کشور با اشاره به تغییر اقلیم زمین گفت: روند گرمایش فعلی زمین در ۱۰ هزار سال گذشته بی‌سابقه است و میانگین افزایش دمای کشور ما با سرعتی دو برابر روند جهانی پیش می‌رود.
در چهارمین روز از درگیری‌ها در سودان، رئیس سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد که تا کنون ۲۷۰ نفر در این کشور کشته و بیش از ۲۶۰۰ نفر زخمی شده‌اند.
رئیس سازمان انرژی اتمی در راهپیمایی روزجهانی قدس حضور یافت.
رئیس سازمان جهانی بهداشت گفت: «جهان امروز به وضوح در موقعیت بسیار بهتری در مقایسه با هر لحظه دیگر از دوران همه‌گیری قرار دارد.»
رئیس سازمان بهزیستی در پنجاه و دومین اجلاس جهانی حقوق بشر در مقر اروپایی سازمان ملل در ژنو شرکت کرد.
هفته گذشته، تدروس آدانوم گبریسوس، رئیس سازمان بهداشت جهانی(WHO) گفت که اگرچه خطر انتقال ویروس آنفلوانزای پرندگان به انسان کم است، اما نمی‌توانیم تصور کنیم که این رخ نخواهد داد و باید برای هر تغییری در وضعیت موجود آماده شویم.
رئیس سابق سازمان اطلاعات سپاه با اشاره به سه تهدید جهانی برای ایالات متحده آمریکا، گفت: ایران یک مدل جدید حکمرانی را معرفی و آمریکا را تضعیف کرده است.
رئیس جمهور سوریه در دیدار با هیئت سازمان جهانی بهداشت گفت که دمشق آماده همکاری با این سازمان است و هدف از سفر این هیئت باید ارزیابی واقعیت های بخش درمان و جبران کمبودها در این کشور باشد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: کیش از مبدا پروازی به مقصد قطر حذف نشده و شرکت هواپیمایی ایران ایر و شرکت هواپیمایی قطری مهیای جابه جا کردن مسافران جام جهانی از این مبدا خواهند بود.
رییس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به فیلتر شدن اینستاگرام، گفت: هیچ تعریفی جز خصومت از رفتار اینستاگرام نمی‌توان برداشت کرد و ما آن را ابزاری در اختیار استکبار جهانی و دشمنان و سلاحی در اختیار آنان می‌دانیم که علیه کشور کار می‌کند.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان وزارت بهداشت گفت: برآورد می‌شود سالیانه ۶۰ هزار نفر در جهان جان خود را بر اثر هاری از دست می‌دهند. از سال ۲۰۰۷ سالروز درگذشت لویی پاستور کاشف واکسن هاری را به عنوان روزجهانی هاری در نظر گرفته‌اند. امسال سازمان جهانی بهداشت شعار «پایان مرگ ناشی از هاری با رویکرد سلامت واحد» در نظر گرفته شده است.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: استکبار جهانی اندیشه نیل تا فرات را در ذهن می‌پروراند، اما اکنون در مسیر محو کردن رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار قرار گرفته‌ایم.
رجب طیب اردوغان، رئیس‌ جمهور ترکیه در حاشیه هفتاد و هفتمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد در نیویورک با جانی اینفانتینو، رئیس فدراسیون بین‌المللی فوتبال (فیفا) دیدار کرد. اینفانتینو در این دیدار توپ جام جهانی قطر ۲۰۲۲ که نام رجب طیب اردوغان روی آن حک شده بود را تقدیم کرد. اینفانتینو اظهار داشت: تنها یک عدد از این توپ‌ها تولید شده است. اردوغان نیز پس از تحویل گرفتن توپ اهدایی با آن هد زد.
رئیس جمهوری سوریه امروز، مدیر کل سازمان جهانی بهداشت در منطقه مدیترانه شرقی را به حضور پذیرفت.
نهمین مرکز آموزش منطقه‌ای سازمان جهانی گمرک (WCO) در منطقه آسیا و اقیانوسیه (ROCB) طی مراسمی توسط رئیس کل گمرک ایران به طور رسمی در ایران افتتاح شد و آغاز به کار کرد.
دکتر «محمد رئیس‌زاده» رئیس کل این سازمان با انتقاد از وضعیت اقتصاد سلامت و سیاست‌های نادرست این حوزه گفت: با این شرایط، در چند سال آینده پزشکی نخواهیم داشت و مجبور می‌شویم برای برخی درمان‌ها با چند برابر هزینه، بیماران را به خارج از کشور بفرستیم یا با یک عقبگرد ۴۰ ساله، از هند، پاکستان و فیلیپین، پزشک وارد کنیم.
تدروس آدهانوم رئیس سازمان جهانی بهداشت در کنفرانس مطبوعاتی گفت: در مراحل اولیه شیوع، بیشتر موارد گزارش شده در اروپا و نسبت کمتری در قاره آمریکا بود، اما این وضعیت اکنون معکوس شده است، بطوریکه موارد مبتلایان هم اکنون با کمتر از ۴۰ درصد در اروپا و ۶۰ درصد در قاره آمریکا است.
رئیس گروه مدیریت بیماری‌های قابل انتقال بین انسان و حیوان اعلام کرد: بیماری آبله میمون درمان اختصاصی ندارد؛ اما جهت مصرف بیماران دارو‌هایی در دنیا موجود هستند که توسط سازمان جهانی بهداشت برای مواقع طغیان بیماری آبله میمون توصیه شده اند.
رئیس ارتباطات دفتر ریاست جمهوری ترکیه با انتقاد از نقش  غیر سازنده سازمان ملل در بحران های انسانی بین المللی اعلام کرد این نهاد بین المللی خود ایجاد کننده بن بست در بحران های جهانی است.
رئیس سازمان سینمایی، در حالی از ادغام جشنواره‌های ملی و جهانی فیلم فجر پس از شش دوره برگزاری مجزا از سال ۱۴۰۱ خبر داد که مشخص نیست، آیا پس از این اقدام بخش بین المللی جشنواره که اکنون در قالب جشنواره جهانی فجر، به عنوان یکی از پانزده جشنواره معتبر بین المللی در فیاپف به ثبت رسیده، امکان حفظ این موقعیت را خواهد داشت یا به کل این جایگاه سلب می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ