رضا اسدی با ظاهری متفاوت نسبت به قبل در تمرینات تیم ملی شرکت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فضانورد ناسا یاسمن مقبلی، فضانورد ESA (سازمان فضایی اروپا) آندریاس موگنسن ساتوشی فوروکاوا، فضانورد JAXA (آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن) و کنستانتین بوریسف، فضانورد Roscosmos با فضاپیمای دراگون اسپیس ایکس و موشک فالکون ۹ پرتاب خواهند شد.
اقدام بازیکن سابق استقلال علیه این تیم در صفحه شخصی اینستاگرامش سوژه رسانه‌های ورزشی شد.
کاپیتان پرسپولیس با انتشار تصویری در فضای مجازی سوژه رسانه‌ها شد.
دانشگاه هنر، هنوز توضیحی درباره حذف کد رشته‌های "مجسمه سازی" و "سینما" و نحوه پذیرش دانشجو در این رشته‌ها ارائه نداده، در اطلاعیه‌های سازمان سنجش به حذف این کد رشته‌ها اشاره نشده است.
دیوید تیلور کشتی گیر آمریکایی و رقیب سرسخت حسن یزدانی با انتشار تصاویری از برداشت سبزیجاتی از قبیل هویج، فلفل، گوجه فرنگی و ... از باغ نوشت: بهتر از این نمی‌شود! محصولات ارگانیک تازه مستقیماً از باغ. دیوید تیلور را در این کار دختر خردسالش همراهی می‌کرد. حدود یک ماه دیگر تا مسابقات جهانی ۲۰۲۳ صربستان باقی مانده و حسن یزدانی برخلاف تیلور که در فضای مجازی حسابی فعال است، این روز‌ها در سکوت در اردوی تیم ملی مشغول تمرین است.
بارسلونا در اولین بازی خود در فصل 24-2023 لالیگا به تساوی 0-0 مقابل میزبانش ختافه رضایت داد.
علی سوادکوهی توسط یک کشتی گیر روسی برای شرکت در لیگ پادوبنی دعوت شد.
هیچکس تصور نمی‌کرد یورگن کلوپ در فصلی مثل آنچه که امسال در حال تجربه آن است گیر بیفتد.
محمدامین حزباوی، مدافع جوان فولاد با دستور سرمربی تیم ملی، مو‌های خود را کوتاه کرد. قلعه‌نویی دومین شاگردش را هم به آرایشگاه فرستاد!
اتفاقی که حالا به نوعی دیگر در فوتبال نروژ هم تکرار شده است و او این بار بی پروا در این خصوص پستی منتشر کرده و در آن اشاره کرده که همیشه یک عده احمق نگذاشتند که او به آنچه که حقش بوده برسد.
تیم براگا پرتغال با شناخت کامل از ستاره ایرانی پورتو اجازه گلزنی به او نداد.
تیم جوانان فوتبال ایران صبح امروز با پرواز چارتر عازم ازبکستان شد.
سند جدید منتشر شده که نامه انریکز نگریرا، نایب رییس سابق کمیته داوران، به باشگاه بارسلوناست باعث شده که پای خوان لاپورتا به صورت جدی در این مسئله باز شود.
کشتی گیر ایرانی که اخیرا موفق به شکست دو تن از قهرمانان المپیم شده بود، این بار در تهران مغلوب حریف روسی شد.
حاضر نشدن کشتی گیر آذربایجانی برابر امیرحسین زارع باعث ایجاد یک شایعه خبرساز شد.
علاقمندان به ورزش اول کشور مرتضی قیاسی را به عنوان برترین کشتی گیر رقابت‌های کشتی آزاد بزرگسالان قهرمانی کشور انتخاب کردند.
رادکیا مدیرعامل جدید فولاد خوزستان در ورزشگاه امام خمینی اراک نظاره گیر پیروزی تیمش شد.
کامران قاسمپور را می توان شناخته شده ترین کشتی گیر ایرانی حاضر در جام جهانی 2022 آمریکا دانست.
عربستان با ستاره نامدارش سالم الدوساری در یک بازی نفس گیر آرژانتین را از دم تیغ گذراند تا مسی و یارانش بدانند برای قهرمانی راه سختی را در پیش دارند.او خاطره شماره 10بزرگ این کشور را زنده کرد.
حسن یزدانی به من کمک کرده تا کشتی گیر بهتری باشم. همسرم دقیقا بعد از فینال چند عکس از من و حسن یزدانی برایم فرستاد. باید بگویم من به خاطر حضور حسن شکرگزار و سپاسگزارم.
سخنگوی سازمان آتش نشانی گفت: شب گذشته هر دو پای یک پسر بچه ده ساله به طرز خطرناکی بین کابین آسانسور و دیوار کناری گیر کرده بود.
ژولمان شارشنبکوف کشتی گیر قرقیزستانی پس از کسب مدال طلای جهان، شادی ویژه ای را از خود به نمایش گذاشت.
محمدرضا طالقانی کشتی گیر پیشکسوت و چهره مردمی و محبوب ورزش ایران که برای شرکت در زیارت اربعین ۱۴۴۴ به عراق رفته است، در نجف اشرف به زیارت امیرالمؤمنین علی (ع) مشرف شد. محمدرضا طالقانی در سال ۱۳۴۶ وقتی که پانزده ساله بود کشتی را شروع کرد و تا سال ۱۳۶۰ که تشک را بوسید و خداحافظی کرد، افتخارات زیادی به همراه آورد؛ از جمله کسب ۸ مدال جهانی، ۳ بار پهلوان پایتخت و بستن بازوبند پهلوانی و ۷ سال حضور در تیم ملی بود. طالقانی چند سال نیز رییس فدراسیون کشتی بود که در زمان مدیریت او، ورزشکاران این رشته مدال‌های زیادی را برای ایران به ارمغان آوردند. او همچنین از همراهان نهضت امام خمینی (ره) بود و تصاویر ایشان هنگام حفاظت از امام راحل در روز ۱۲ بهمن ۱۳۵۷ بسیار معروف است.
حسن یزدانی کشتی گیر پرافتخار کشورمان، با انتشار یک استوری در صفحه شخصی اینستاگرامش قهرمانی و کسب مدال طلا توسط علی ارسلان در وزن ۷۲ کیلوگرم کشتی فرنگی را تبریک گفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ