باشگاه پرسپولیس نسبت به بیانیه‌های باشگاه‌های رقیب علیه داوری واکنش نشان داد و از تاثیر گرفتن داوران ابراز نگرانی کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جامعه اسلامی مهندسین در لبیک به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در خصوص انتخابات بیانیه صادر کرد و بر لزوم ایجاد شور انتخابات در جامعه توسط دستگاه‌های مسئول، علی‌الخصوص رسانه ملی تاکید کرد.
رئال مادرید شایعات استعفای فلورنتینو پرز و نیز تغییر نام کمپ باشگاه به نام او را تکذیب کرد.
تیفوسی‌های جایگاه شمالی جوزپه مه‌آتزا علیه روملو لوکاکو بیانیه‌ای تند منتشر کردند.
کنعانی فراخوان رهبران گروه هفت در دعوت از همه کشور‌ها برای حمایت از اجرای قطعنامه۲۲۳۱ شورای امنیت را بسیار عجیب و نشانه سیاست‌های متناقض این کشور‌ها دانست، زیرا آن‌ها خود ناقض اصلی قطعنامه یاد شده و اعمال تحریم‌های غیرقانونی حداکثری علیه ملت ایران هستند.
وزارت امور خارجه به مناسبت روز نکبت در بیانیه‌ای بار دیگر بر راه‌حل دموکراتیک برای حل بحران قدیمی فلسطین مبنی بر بازگشت همه آوارگان به سرزمین آبا و اجدادی خویش و برگزاری یک همه‌پرسی با شرکت همه ساکنان اصلی این سرزمین به منظور اِعمال حق تعیین سرنوشت و تعیین نوع نظام سیاسی خود تاکید کرد.
در بیانیه مطبوعاتی مشترک وزیران خارجه عربستان و سوریه آمده است که دو طرف بر اهمیت ارتقای امنیت و مبارزه با تروریسم در همه اشکال و سازمان‌های آن و تقویت همکاری در مبارزه با قاچاق و تجارت مواد مخدر و ضرورت حمایت از نهاد‌های دولت سوریه برای گسترش کنترل آن‌ها بر سرزمین‌های این کشور جهت پایان دادن به حضور شبه نظامیان مسلح در آنجا و مداخله خارجی در امور داخلی سوریه تاکید کردند.
وزارت خارجه مصر امروز شنبه در پی دیدار وزرای خارجه مصر و سوریه در قاهره پشت درهای بسته، بیانیه ای صادر کرد.
وزارت کشور با صدور بیانیه‌ای اطمینان خاطر داد موضوع مسمومیت دانش‌آموزان با جدیت در حال پیگیری است و تاکید کرد: سلامت دانش‌آموزان اولویت اصلی همه مسوولان است و برای ایجاد آرامش و تامین آسایش آنان از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه ۳ کشور اروپایی و آمریکا گفت: غنی سازی ۶۰ درصد در فردو در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ به آژانس اطلاع رسانی شده و همه حالت‌های غنی‌سازی در پرسشنامه اطلاعات طراحی درج شده است.
دیه‌گو سیمئونه، مربی اتلتیکو مادرید، از بیانیه خیل مارین، مدیر اجرایی باشگاه، علیه رئال و کمیته داوران اسپانیا حمایت کرد.
باشگاه استقلال به دنبال شکست دو بر یک در برابر سپاهان با انتشار بیانیه ای به تصمیمات داوری در این بازی معترض شد.
ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیانیه‌ای ضمن محکومیت اقدام اتحادیه اروپا در قرار دادن نام سپاه در لیست گروه‌های تروریستی، بر حمایت همه جانبه خود از سپاه تاکید کرد.
آنچه بیش از همه مورد توجه کارشناسان و مقام‌های ایران قرار داشت بیانیه مشترکی بود که در پایان نشست سران عربستان و چین در ریاض صادر شد. حسین شریعتمداری مدیر مسئول کیهان در اینباره گفت: وزارت امورخارجه ایران از رئیس جمهور چین بپرسد آیا امضای شما پای بیانیه یاد شده نشانه آن نیست که حاکمیت چین بر تایوان را هم قابل مناقشه می‌دانید؟!
سید حسن خمینی: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست.
سید حسن خمینی: شخص رهبر انقلاب اسلامی که علاوه بر جایگاه حقوقی از ویژگی های ممتاز اخلاقی برخوردارند و از سرآمدان روزگار خود هستند، برای همه کسانی که با معظم له از دور یا نزدیک آشنایی دارند دارای احترام ویژه ای هستند و برای بخش های بزرگی از مردم از چنان احترامی برخوردارند که توهین به ایشان مانع بزرگ هر نوع تفاهم و گفت و گوست.
رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرد که نتایج همه پرسی برای پیوستن برخی مناطق اوکراین به روسیه را به رسمیت نخواهد شناخت.
یک اظهارنظر نژادپرستانه بر علیه وینیسیوس در برنامه ال‌چیرینگیتو کافی بود تا موج حمایت جهانی از ستاره برزیلی رئال را شاهد باشیم اما همه چیز از مصاحبه کاپیتان اتلتیکو شروع شد.
این بیانیه پس از وقوع درگیری‌های مسلحانه شب گذشته در مرز دو کشور که منجر به کشته و زخمی شدن نیروهای دو طرف شد، صادر شده است.
این بیانیه پس از وقوع درگیری‌های مسلحانه شب گذشته در مرز دو کشور که منجر به کشته و زخمی شدن نیروهای دو طرف شد، صادر شده است.
چارلز در این بیانیه نوشت: «درگذشت مادر عزیزم، ملکه، لحظه‌ای از بزرگ‌ترین اندوه برای من و همه اعضای خانواده‌ام است. ما عمیقا در سوگ درگذشت یک فرمانروای گرامی و یک مادر بسیار عزیز سوگواری می‌کنیم.»
آیت الله سید حسین صدر از علمای برجسته عراقی از همه طرف های درگیر در بحران این کشور تقاضا کرد فورا سلاح ها را بر زمین بگذارند.
وزیر کشور با تاکید بر اینکه صهیونیست‌ها و دشمنان انقلاب اسلامی، حامیان اصلی بیانیه یکی از سرکردگان فتنه ۸۸ هستند، از همه گروه‌های سیاسی خواست که موضع خود را با جریان فتنه و نفاق مشخص کنند.
سردار حسین سلامی گفت: عجیب است که این اتفاقات در عاشورا ها تکرار می شود ، عاشورا ها همواره تعیین موقعیت می‌کنند و همه افراد موقعیت شان را نسبت به امام و رهبر جامعه مشخص می کنند که در جبهه یزید هستتد و یا نه در سپاه حضرت امام حسین (ع) هستند.
در حالی که شرزود تمیروف در اینستاگرام پستی با مضمون جدایی از پرسپولیس منتشر کرده، اما مسئولان پرسپولیس از جدایی وی اطلاعی ندارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ