رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۹ اراذل و اوباش که قصد قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی را در محله بی سیم داشتند خبر داد و گفت: متهمان در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرهنگ راستی گفت: مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت پای متهم کرده و پس از زمینگیر شدن سارق مسلح قبل از اینکه وی قادر به ادامه تیراندازی‌ها به سمت مأموران شود دستگیر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مهم تعقیب و گریز و تیراندازی در شاهرود خبر داد و گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.
مشهد ـ فرمانده انتظامی مشهد گفت: راننده و سرنشین خودروی سرقتی حین تعقیب و گریز با تیراندازی پلیس زمین‌گیر شدند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان بابیان اینکه طی ۲۴ساعت گذشته چهار عملیات به انجام رسیده است، گفت: این عملیات‌ها شامل قاچاق کالا، دستگیری سارقان تلفن همراه و توقیف تخم مرغ می‌شود.
محققان دریافتند که فریاد زدن و تنبیه بدنی بیشتر از والدین آرام و مداوم منجر به مشکلات عاطفی در کودکان می‌شود. ۱۰ ٪ از کودکانی که در این مطالعه شرکت داشتند حتی با گذشت زمان بدتر شدند
گزارش‌ها حاکی از آن است که به دلیل بارش برف و کولاک در محور تکاب - سایین‌قه‌لا ده‌ها خودرو در این جاده زمین گیر شدند.
شاگردان آنتونیه کونته پس از پیروزی بزرگ برابر سیتی در کینگ‌پاور زمین‌گیر شدند.
مشهد ـ جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: قاچاقچیان مواد مخدر با تیراندازی هوایی پلیس در مشهد زمینگیر شدند و محموله ۲۰۲ کیلوگرمی تریاک آنها کشف و ضبط شد.
پس از توقیف و انتقال محموله قاچاق توسط پلیس، افراد قاچاقچی با ماموران به صورت مسلحانه درگیر که با اقدام به‌موقع و قاطعانه پلیس، افراد قاچاقچی زمین گیر شدند.
اعتصاب گسترده کارکنان فرودگاه‌ پایتخت آلمان تمام پروازهای مسافری این فرودگاه را زمین‌گیر کرد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲ باند سارق حرفه‌ای سیم برق به ضرب گلوله پلیس در این شهرستان خبر داد.
سمنان- جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری اعضای باند تهیه و توزیع سلاح و مهمات غیرمجاز با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) سازمان اطلاعات فراجا در استان خبر داد.
ارتش آمریکا  به کار گیری جنگنده های اف-۳۵ خود را در پی سقوط یکی از این نوع جنگنده ها، به حالت تعلیق درآورد.
رژیم صهیونیستی امروز از زمین‌گیر شدن ۱۱ فروند جنگنده آمریکایی اف- ۳۵ در اراضی اشغالی خبر داد.
رژیم صهیونیستی امروز از زمین‌گیر شدن ۱۱ فروند جنگنده آمریکایی اف- ۳۵ در اراضی اشغالی خبر داد.
نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۲۰ بمب افکن اتمی خود به دلیل نقض فنی خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ مهم ترین اخبار این مربوط به این پلیس را تشریح کرد.
فرمانده مرزبانی گفت: مرزداران در هنگ مرزی جکیگور توانستند با رصد اطلاعاتی، یک باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و ۸۵ قبضه سلاح جنگی را کشف کنند.
تیم مهرام تهران در بازی بزرگ هفته چهارم لیگ برتر بسکتبال، برابر شهرداری گرگان به پیروزی دست یافت.
پلیس در حال تعقیب و گریز یک کیف قاپ بود که مرد رهگذر با یک ضربه پا مجرم را به زمین انداخته و نیرو‌های پلیس او را می‌گیرند. این ویدیو مربوط به ایران نیست.
‌سامانتا کریستوفورتی فضانورد آژانس فضایی اروپا ویدیویی خیره‌کننده از شفق قطبی منتشر کرده است. این ویدیو که از ایستگاه فضایی بین‌المللی ثبت شده حرکت مواج شفق قطبی را نشان می‌دهد. این رقص تماشایی نور و رنگ از اوت تا مه تقریبا هر شب در آسمان قطب شمال دیده می‌شود. شفق قطبی ناشی از برخورد اشعه خورسید با میدان مغناطیسی زمین است. وقتی ذرات باردار خورشیدی (باد خورشیدی) در جو مغناطیسی زمین گیر می‌افتد، تصادم بین این ذرات با اتم‌های اکسیژن و نیتروژن در لایه‌های بالایی اتمسفر موجب آزاد شدن فوتون‌ها می‌شود که شفق قطبی را تشکیل می‌دهد.
فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۵۲ فروند هواپیمای CV-۲۲ آسپری این کشور به دلیل مشکل در عملکرد کلاچ آنها خبر داد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از زمین‌گیر شدن سارقان مسلح در این شهرستان با شلیک گلوله مأموران پلیس خبر داد.
در خاطرات جهانگیرى آمده است: گزارش‌های هواشناسی خطر از وقوع سیل در تهران می‌داد. با تلویزیون مصاحبه کردم و به مردم التماس کردم که به هشدار‌ها توجه کنند. ساعت ۱۰ شب جلسه ستاد بحران تهران رفتم. هدفم این بود که اهمیت و حساسیت موضوع مورد توجه قرار بگیرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ