اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قرارداد چندده میلیاردی خود را دریافت کرده‌اند، برخی‌های‌شان حواله واردات خودرو با ۸۰میلیارد سود را گرفته‌اند و هنوز می‌نالند! فوتبالیست هم مثل کارگران و معلمان و بازنشستگان اعتصاب و اعتراض می‌کند؛ اولی برای چند میلیارد آپشن و دومی برای حقوق معوقه و یارانه و یک میلیون افزایش حقوق!
هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با انتقاد از اظهارات سرمربی سپاهان گفت: این بنده خدا حقوق بگیر است و هر چه بگویند انجام می دهد!
باشگاه استقلال با ارائه دفاعیات پاسخ داد که دیاباته تنها یک ماه از مطالباتش را طلب دارد. فدراسیون جهانی فوتبال نیز پس از بررسی پرونده شکایت دیاباته اعلام کرد این بازیکن تنها یک ماه حقوق معوقه دارد.
معاون حقوقی اسبق پرسپولیس فرزند نوجوانش را از دست داد و داغدار شد.
باشگاه پرسپولیس با تاکید بر این که کارکنان این باشگاه حقوق برخی ماههای خود را دریافت نکرده اند، از پرداخت کلیه معوقات تا پایان سال خبر داد.
باشگاه پرسپولیس با دادن ضمانت و تعهد موفق شد حساب بسته خود را باز کند تا بتواند بخشی از حقوق کارمندان خود را بپردازد.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه اقدامات حقوقی برای شکایت از لوکادیا در حال انجام است، گفت: اسم مهاجم برزیلی مدنظر باشگاه را نمی‌دانم!
باشگاه لوتسرین سوئیس به خاطر قرارداد سنگین یورگن لوکادیا، قید جذب مهاجم سابق پرسپولیس را زد.
بازیکنان و مربیان خارجی پرسپولیس پس از بازی جام حذفی مقابل ون پارس بخشی از دستمزد خود را دریافت کردند.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی این باشگاه را تشریح کرد.
معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس آخرین وضعیت پرونده‌های حقوقی این باشگاه را تشریح کرد.
رضا شاه منصوری کارشناس حقوقی ورزش گفت: رفتار لوکادیا نهایتا غیبت غیر موجه است؛ باشگاه پرسپولیس باید طرح دعوا کند تا بتوانند حقشان را بگیرند.
یورگن لوکادیا روزهای بعد از جدایی از پرسپولیس را در حالی سپری می‌کند که این باشگاه با یک لایحه حقوقی قصد شکایت از این بازیکن در فیفا را دارد.
مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت عدم بازگشت به ایران با اقدام حقوقی و رسمی این باشگاه مواجه خواهد شد.
وحدت حنانوف به همراه سه مربی پرسپولیس بخشی از دستمزد خود را دریافت کردند.
عباس آقایی هافبک پیشین پرسپولیس در واکنش به پرداخت حقوق یورگن لوکادیا می‌گوید: پرداختن پول یک بازیکن خارجی به دلار یا یورو کارسختی است، اما نشدنی نیست.
قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس ۳۷۵ هزار دلار است، اما طبق آنچه در برگه قرارداد ثبت شده، قراراست این بازیکن به صورت تصاعدی دستمزد بگیرد، دیاباته بسته به تعداد بازی‌هایی که می‌کند و تأثیرگذاری‌هایی که در ترکیب قرمز‌ها خواهد داشت، از پرسپولیس حقوق خواهد گرفت
کاپیتان پرسپولیس گفت: حضور بانوان در ورزشگاه نشان داد که می‌توانیم در کنار هم از فوتبال لذت ببریم و شایسته حقوق برابر هستیم.
دو باشگاه پرسپولیس و استقلال، در نامه‌ای مشترک به رئیس سازمان صدا و سیما، خواهان رعایت برخی از حقوق حقه دو باشگاه شدند.
ساعاتی پیش از شروع دور جدید لیگ برتر دو تیم استقلال و پرسپولیس با انتشار نامه‌ای خطاب به صداوسیما خواهان رعایت برخی از حقوق حقه دو باشگاه شدند.
سیداحسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص تغییر سرمربی تیم ملی فوتبال ما حتی نظر هم ندادیم و این موضوع به عهده فدراسیون فوتبال است.
جنازه کودک ۷ ساله بین اسباب بازی‌ها پیدا شد!
در روزهایی که بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه مایحتاج زندگی مشکل دارند و گرانی‌ها باعث شده که حقوق و درآمد برخی اقشار جامعه کفاف هزینه‌هایشان را ندهد، پرداختی چند میلیاردی به ستاره‌های ورزشی آن هم از سوی باشگاه‌های دولتی جای هیچ دفاع و توجیهی ندارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ