قرارداد شیخ دیاباته با پرسپولیس ۳۷۵ هزار دلار است، اما طبق آنچه در برگه قرارداد ثبت شده، قراراست این بازیکن به صورت تصاعدی دستمزد بگیرد، دیاباته بسته به تعداد بازی‌هایی که می‌کند و تأثیرگذاری‌هایی که در ترکیب قرمز‌ها خواهد داشت، از پرسپولیس حقوق خواهد گرفت
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عربستانی‌ها برای راضی کردن نیمار علاوه بر دستمزد پایه ۱۵۰ میلیون یورویی، آپشن‌های دیگری هم به او پیشنهاد کرده‌اند. سه خودرو لوکس بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان برای نیمار فراهم شده و در کنار این هم ستاره برزیلی درخواست ۴ مرسدس G-Vagon برای همراهانش و یک مرسدس ون با راننده شبانه روزی برای خود، خانواده و دوستانش در اختیار خواهد داشت.
عربستانی‌ها برای راضی کردن نیمار علاوه بر دستمزد پایه ۱۵۰ میلیون یورویی، آپشن‌های دیگری هم به او پیشنهاد کرده‌اند. سه خودرو لوکس بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان برای نیمار فراهم شده و در کنار این هم ستاره برزیلی درخواست ۴ مرسدس G-Vagon برای همراهانش و یک مرسدس ون با راننده شبانه روزی برای خود، خانواده و دوستانش در اختیار خواهد داشت.
مهدی تاج با تعبیر خاص خود در مورد آپشن‌های در نظر گرفته شده برای بازیکنان، صحبت کرد.
گران‌ترین نسخه ورنا ۲۰۲۳ قیمت ۲۱ هزار دلاری خواهد داشت و از جمله آپشن‌های آن می‌توان سقف مشکی، پدال‌های فلزی اسپرت و… را نام برد.
مجموع قرارداد اعضاى كادر فنى و بازيكنان استقلال با آپشن هاى محقق شده به ٤٢٠ ميليارد مى رسد.
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ادعا می‌کند مبلغ قرارداد علیرضا بیرانوند نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است.
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس ۱۲.۵ میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود ۶ میلیارد تومان بوده است.
خالص دستمزد دریافتی بیرانوند از پرسپولیس 12.5 میلیارد و آپشن‌های این بازیکن حدود 6 میلیارد تومان بوده است.
معاون تحقیقات، طراحی و تکوین محصول ایران خودرو با اشاره به این که در زمستان امسال محصول پروژه کراس اوور K۱۲۵ که به امکانات و آپشن‌های روز مجهز بوده و دارای استانداردهای ۸۵ گانه است روانه بازار خواهد شد، عنوان کرد: بر اساس برنامه ریزی‌های صورت گرفته، از مردادماه امسال تمامی محصولات ایران خودرو قابلیت تجهیز به امکانات ESC، سنسور نشانگر باد تایر و GSI خواهند داشت، هم چنین امکان حفاظت از عابر پیاده نیز بر روی تمامی محصولات اجرا خواهد شد.
کسب قهرمانی سه‌گانه با توجه به آزادسازی آپشن قراردادها یک بدهی ۱۰۷ میلیاردی برای مدیران پرسپوليس شکل داده است.
پیکاپ ایسوزو ریمکس مدل ۲۰۲۳، یک وانت دو کابین و ارزان قیمت است که نسبت به دی مکس، قد و هیکل بزرگ‌تری دارد. در ادامه با مشخصات فنی و قیمت و آپشن‌های ISUZU Remax آشنا می‌شویم.
به دلیل اینکه شرکت بهمن موتور این خودرو را به صورت رسمی معرفی نکرده، فعلا معلوم نیست که با چه آپشن‌ها و امکانات رفاهی تصمیم به عرضه بستیون T۷۷ دارد، اما نسخه فول آپشن این کراس‌اوور چینی امکانات جالبی هم‌چون اتوپارک، سیستم هشدار خروج از خط، رادار برخورد از جلو و عقب، رادار نقطه کور و اتوهلد را داراست.
اگرچه Ari ۹۰۲ از ابتدا به عنوان یک ون تحویل طراحی شده است، اما در مورد تجهیزات کم نگذاشته است. یک صفحه نمایش ابزار دیجیتال وجود دارد، بلوتوث از تماس‌های هندزفری و موسیقی مراقبت می‌کند و حتی یک دوربین معکوس نیز دارد. Ari ۹۰۲ مجهز به یک سیستم تهویه مطبوع و فرمان برقی نیز هست. شما حتی می‌توانید به آپشن‌های آن، یک سیستم تشخیص علائم راهنمایی و رانندگی و کمک به حفظ مسیر اضافه کنید. فهرست تجهیزات قابل افزایش شامل سقف شیشه‌ای و پنل خورشیدی نیز است.
طبق ادعای شرکت ایران خودرو، TF21 طوری طراحی شده که می‌توان آپشن‌های به‌روز را نسبت به تیپ‌های مختلف، روی آن نصب کرد.
طبق ادعای شرکت ایران خودرو، TF21 طوری طراحی شده که می‌توان آپشن‌های به‌روز را نسبت به تیپ‌های مختلف، روی آن نصب کرد.
در این مطلب قصد داریم تا مشخصات فنی و آپشن‌های این خودرو را بررسی کنیم. با ما تا انتها همراه باشید تا با این خودرو بیشتر آشنا شوید.
واکنش استقلال به افشای آپشن‌های قرارداد ساپینتو
آپشن‌های جدید سایپا رانندگی با پراید وسط اتوبان بدون کلید را میبینید.
فقط آپشن‌های شیخ پرید!
معاون بازاریابی و فروش گروه خودروسازی سایپا در خصوص ویژگی‌های خودروی کوییک اتوماتیک مشتریانی که در تاریخ ۱۹ آذرماه ثبت نام می‌کنند گفت: با توجه به درخواست‌های مشتریان مبنی بر نصب برخی آپشن‌ها بر روی این خودرو، گروه خودروسازی سایپا مطابق با نظر مشتریان، برنامه افزایش آپشن‌های مورد درخواست متقاضیان را در دستور کار قرار داد.
تراکتور در این فصل با درخشش در چند چهره به خصوص، نتایج نسبتا خوبی کسب کرده است.
برند فراری (Ferrari) همواره جذب برند‌های مطرح در زمینه تولید ابرخودرو‌ها بوده و فراری SF90 استرادل از جدیدترین محصولات این برند ایتالیایی به شمار می‌رود.
بررسی مشخصات رفاهی، ایمنی و فنی تویوتا یاریس آتیو جدید به ما نشان می‌دهد که این سدان، جایگزین خوبی برای محصولات کلاس B این شرکت ژاپنی به حساب می آید و تا اندازه ای خریدار را هم از نظر امکانات غافلگیر می‌کند. در این رابطه جالب است بدانید که حتی مدل پایه دارای رینگ‌های آلیاژی ۱۶ اینچی، چراغ‌های جلو LED به همراه صفحه نمایش لمسی هشت اینچی و دکمه استارت است. در تریم میانی اسمارت، اما شرایط فرق دارد و شاهد سیستم اطلاعاتی-سرگرمی ۹ اینچی هستیم و آپشن‌هایی همچون دوربین داشبورد (دوربین ثبت وقایع) و پورت‌های USB عقب اضافه می‌شود.
ویدیویی جالب از تاکسی لاکچری در شیراز با آپشن‌های جالب را ببینید. منبع: خبرفوری

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ