باشگاه استقلال با ارائه دفاعیات پاسخ داد که دیاباته تنها یک ماه از مطالباتش را طلب دارد. فدراسیون جهانی فوتبال نیز پس از بررسی پرونده شکایت دیاباته اعلام کرد این بازیکن تنها یک ماه حقوق معوقه دارد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد.
رأی نهایی دیوان عالی کشور، نسبت به دادنامه صادره اکبر طبری در شعبه هم عرض اعلام شد.
طبق اعلام این رأی، انتصاب میثم لطیفی به ریاست سازمان اداری و استخدامی کشور به دلیل عضویت وی در دانشگاه امام صادق(ع) به عنوان یک نهاد غیردولتی و غیرانتفاعی، غیرقانونی است و از این روی حکم انتصاب وی که از سوی رییس جمهور کشورمان صادر شده بود، ابطال می‌شود.
سازمان اداری و استخدامی کشور در واکنش به شایعه صدور رأی دیوان عدالت اداری در خصوص این سازمان اعلام کرد: تاکنون هیچ‌گونه رأی دراین‌خصوص ابلاغ نشده است.
با رأی نمایندگان مجلس شورای اسلامی، عباس علی آبادی با ۱۸۷ رای به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
با اعلام رأی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، ریکاردو ساپینتو به مدت چهار ماه از حضور در میادین محروم شد.
بنا به اعلام شورای عالی انتخابات ترکیه، «کمال قلیچداراوغلو» نامزد ائتلاف ملت و نزدیک‌ترین رقیب اردوغان با کسب ۲۴ میلیون و ۵۹۵ هزار و ۱۷۸ رأی معادل ۴۴.۸۸ درصد آرای مردمی به همراه اردوغان به دور دوم راه یافت.
بزرگترین و اصلی‌ترین حزب اپوزیسیون ترکیه اعلام کرد شکایت‌هایی را علیه نحوه شمارش هزاران صندق رأی در انتخابات ریاست‌جمهوری این کشور ثبت و تنظیم کرده است.
کمیته اخلاق رأی محکومیت بازیکن باشگاه تراکتور و تیم ملی جوانان را اعلام کرد.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه پس از اعلام رأی پرونده هواپیمای اوکراینی شبهاتی مبنی براینکه چرا اسامی محکومان انتشار نیافته و یا چرا حکم اعدام برای محکومان صادر نشده است، گفت: رأی بدوی اعلام شد و رئیس سازمان قضایی نیرو‌های مسلح تهران نیز توضیحات لازم را در این باره اعلام کرد مگر اینکه برخی نخواهند به اظهارات، دقت لازم را داشته باشند.
تغییر در نرخ بلیت و کرایه وسایل حمل و نقل عمومی شهر تهران در سال ۱۴۰۲ با ۱۹ رأی موافق به تصویب رسید.
کمیته تحقیقات فدراسیون روسیه امروز اعلام کرد که از دادگاه کیفری بین المللی به دلیل رأی غیرقانونی علیه «ولادیمیر پوتین» شکایت می‌کند.
رسانه ها اعلام کردند که در نخستین دُور از بررسی استیضاح دولت فرانسه، «ماکرون» با ۹ رأی از اولین رأی عدم اعتماد گریخت.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف»، دادگاه، «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
در پی شکایت «محمد باقر قالیباف» دادگاه «مصطفی میرسلیم» را بابت ادعای رشوه ۶۵ میلیارد تومانی به نمایندگان مجلس برای رأی ندادن به تحقیق و تفحص از شهرداری تهران در مجلس دهم، مجرم شناخت و او را محکوم کرد.
کمیته استیناف در پی تجدید نظر خواهی استقلال در مورد آرا محرومیت و جریمه نقدی ساپینتو برای دیدار با مس و پیکان رأی صادر کرده اما جالب اینکه این رأی در سایت فدراسیون اطلاع‌رسانی نمی‌شود!
امیر هاشمی، مدیر روابط عمومی دیوان عالی کشور در صفحه شخصی خود نوشت: "درخواست اعاده دادرسی محمد بروغنی یکی از متهمان اغتشاشات اخیر، نسبت به رأی صادره از دادگاه انقلاب، در انطباق با بند چ ماده ۴۷۴ قانون آیین دادرسی کیفری در دیوان عالی کشور تجویز و پرونده جهت رسیدگی به شعبه هم عرض دادگاه صادرکننده رأی ارجاع شد. "
تا زمانی که دادگاه CAS رأی پرونده استراماچونی را اعلام نکند، استقلال مشکلی برای جذب بازیکن خارجی نخواهد داشت.
هیات عمومی دیوان عدالت اداری اعلام کرد: واریز به حساب‌های بانکی از طریق ابزار پرداخت‌های بانکی از جمله دستگاه‌های کارتخوان امر تجاری تلقی نمی‌شود.
رهبر اکثریت مجلس نمایندگان آمریکا با این ادعا که جمهوری‌خواهان برای به دست گرفتن کنترل این مجلس، به اندازه کافی رأی جمع کرده‌اند، ادعای پیروزی کرد.
جلسه پارلمان عراق برای رأی اعتمادبه کابینه نخست‌وزیر جدید دقایقی پیش با حضور ۲۵۳ نماینده آغاز شده و منابع عراقی اسامی وزرای پیشنهادی را اعلام کردند.
دبیرخانه مجلس عراق اعلام کرد که جلسه رأی اعتماد به کابینه «محمد شیاع السودانی» در ساعت ۱۸ به وقت بغداد آغاز می‌شود.
با اعلام دادگاه CAS، باشگاه استقلال به پرداخت یک میلیون و 400 هزار دلار به استراماچونی محکوم شد.
رأی پرونده شکایت لئاندرو پادوانی بازیکن برزیلی و سابق استقلال از این باشگاه به شکل عجیبی و برای یک بار دیگر به تعویق افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ