هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس، امروز (دوشنبه) با حضور همه اعضا تشکیل جلسه داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپوليس در خصوص شایعات شکل گرفته درباره ماجرای اسپانسر و کیت باشگاه توضیح داد.
مدیرعامل باشگاه پرپسولیس به حامی مالی خود بابت تسویه ارزی وعده دریافت پول از AFC داده است.
رضا درویش که همیشه در تلاش بوده رابطه نزدیکی با پیشکسوتان باشگاه داشته باشد، اکنون با گلایه یکی از پیشکسوتان مواجه شده است.
اقدام خودسرانه و ناشایست یکی از کارمندان باشگاه پرسپولیس برای گرسنه نگه داشتن چند بازیکن تیم های پایه این باشگاه، تاکنون واکنشی از سوی مدیرعامل سرخپوشان را به همراه نداشته است.
دو مجری صدا و سیما روی آنتن زنده تلویزیون، لوکادیا، بازیکن سابق پرسپولیس، ماجرای شکایتش از این باشگاه و پستی که در فضای مجازی منتشر کرد را به باد تمسخر و استهزا گرفتند.
باشگاه پرسپولیس با صدور اطلاعیه‌ای، جاسوسی از باشگاه و افشای قراردادها را با هدف ایجاد بی‌ثباتی در پرسپولیس دانست و خبر از پیگیری ویژه این موضوع داد.
نامه جدیدی از سوی باشگاه پرسپولیس برای جذب مهاجم پیشین منچسترسیتی و اینترمیلان در فضای مجازی منتشر شد.
مشکل استقلال از درون باشگاه و مدیریتش است اما ماجرا به پرسپولیس کشیده می‌شود. چه ربطی به پرسپولیس دارد؟  درست مدیریت کنید و هواداران را با پرسپولیس سرگرم نکنید. هر دو تیم برای وزارت هستند. به هر دو تیم هم به اندازه نیازشان پول می‌دهند.
مدیر تیم پرسپوليس واکنشی جالب به حواشی امروز‌ این باشگاه داشت.
اشرف صبحی، وزیر ورزش و جوانان مصر می‌گوید آنچه در فروش باشگاه الاهلی شایعه شده صحت ندارد.
یکی از مسوولان پرسپولیس در مورد شائبه اخیر در مورد مسائل مالی این باشگاه پاسخ داد.
پرسپولیس از باشگاه چینی لوکادیا شکایت کرد
پرسپولیس کاندیدای محبوب‌ترین باشگاه جهان در مارکا
شکایت سردار محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس باعث بسته شدن حساب این باشگاه شد.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
باشگاه پرسپولیس با سپرده‌گذاری نزد بانک شهر اقدام به دریافت وام 138 میلیاردی کرده که تا تیر ماه سال آینده باید چیزی حدود دویست میلیارد تومان در ازای آن دریافت کند.
لوکادیا چند روز پیش به باشگاه پرسپولیس مهلت ۱۵ روزه‌ای داده بود تا مطالباتش پرداخت شود، اما با وجود گذشت چند روز از این مهلت، هنوز این پول به این بازیکن هلندی پرداخت نشده است.
در شرایطی که محمد انصاری مطالبات خود از باشگاه پرسپولیس را به خیریه اهدا کرده بود، چک دوم باشگاه به دلیل عدم موجودی نقد نشد.
آجورلو مدیرعامل استقلال گفت: استقلال و پرسپولیس درخواست خود جهت واگذاری دو معدن در کشور به این دو باشگاه را به رئیس جمهور ارائه کردند.
«توماس اولسن» مهاجم نروژی بعد از جدایی از تیم شباب الاهلی امارات راهی یک باشگاه نروژی شد.
بعد از جذب لوکادیا اکنون شایعاتی نیز درباره تلاش باشگاه پرسپوليس برای بازگرداندن کریم انصاری‌فرد شکل گرفته است.
قرعه کشی لیگ دسته اول فوتبال ایران امروز در شرایطی برگزار خواهد شد که موضوع تغییر نام باشگاه استقلال ملاثانی مهمترین مساله پیش روی آن است.
کلاهبرداری تلفنی با ترفند برنده‌ی خوش شانس
مشخص نیست که فیفا شروع مجدد بازی‌های فوتبال باشگاهی در این کشور تحت تهاجم نظامی را بپذیرد. آیا امنیت جانی برای بازیکنان حرفه‌ای شاغل در اوکراین وجود خواهد داشت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ