باشگاه لوتسرین سوئیس به خاطر قرارداد سنگین یورگن لوکادیا، قید جذب مهاجم سابق پرسپولیس را زد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
پزشکان انگلیسی اعلام کردند که در اعتراض به خودداری دولت «ریشی سوناک»، نخست وزیر انگلیس از مذاکره با نمایندگانشان بر سر شرایط کاری و حقوق، در ماه سپتامبر نیز اعتصاب‌ها را ادامه خواهند داد.
ستاد حقوق بشر طی اعلامیه ای اعلام کرد: استفاده ابزاری از حقوق بشر به منظور افزایش فشار بر مللِ مستقل، از تبعات نگاه فردگرایانه به انسان و از چالش‌های مهم جهان امروز است.
نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس تصریح کرد: بنده این موضوع را به صورت جدی پیگیر هستم و اگر وضعیت تورمی به همین شکل ادامه پیدا کند، حقوق کارگران و حتی کارکنان در نیمه دوم سال قابل افزایش خواهد بود.
صندوق بازنشستگی کشوری در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: حقوق فروردین ماه بازنشستگان کشوری با احتساب افزایش ۲۰ درصدی مصوب دولت به حساب همه بازنشستگان و وظیفه بگیران تحت پوشش این صندوق واریز شد.
وزارت آموزش و پرورش در اطلاعیه ای‌ اعلام کرد: حقوق معلمان قراردادی به استان‌ها واریز شده است.
کمیسیون آموزش اعلام کرد: لازم است همانگونه که وزیر محترم آموزش و پرورش، استعفا نمودند، سایر مقصران این اتفاق در سازمان برنامه و بودجه از جمله معاون علمی، فرهنگی و اجتماعی، رئیس امور آموزش و پرورش عمومی و رئیس امور هماهنگی و تلفیق بودجه آن سازمان نیز استعفا دهند و توسط نهاد‌های نظارتی و امنیتی مورد بازخواست قرار گیرند.
سخنگوی ریاست جمهوری مصر تاکید کرد: مصر مخالف معیارهای دوگانه و بکارگیری مساله حقوق بشر برای اهدافی مشخص است.
بانک مرکزی اعلام کرد: نرخ ارز مبنای حقوق و عوارض گمرگی، نرخ ETS و معادل ۲۸ هزار و ۵۰۰ تومان است.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی تهران از پرداخت عیدی مستمری بگیران و بازنشستگان این سازمان از اواخر هفته آینده خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اتحادیه اروپا و انگلیس در اعمال تحریم‌ علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ایران را قویا محکوم کرد و گفت: بزودی تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر اعلام می شود.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام اتحادیه اروپا و انگلیس در اعمال تحریم‌ علیه تعدادی از اشخاص حقیقی و حقوقی ایران را قویا محکوم کرد و گفت: بزودی تحریم‌های جدید علیه ناقضان حقوق بشر اعلام می شود.
سخنگوی اقتصادی دولت گفت: طبق اعلام گزارشات هواشناسی از بیستم دی ماه جبهه هوای سردی بخش‌های متعددی از کشور را فرا میگیرد؛ بنابراین درخواست ما از مردم این است که در مصرف گاز صرفه جویی کنند.
معاون امور فنی صندوق بازنشستگی کشوری گفت: میانگین پرداخت حقوق در سال گذشته، هفت میلیون و ۷۰ هزار تومان بود که اکنون به ۹ میلیون و ۲۴۱ هزار تومان رسیده است.
سرپرست معاونت برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرروش ضوابط نحوه اعمال قانون ترمیم حقوق کارکنان این وزارتخانه را اعلام کرد.
مرکز رسانه قوه قضائیه در اطلاعیه ای اعلام کرد: پیگیری حقوق از دست رفته حمید نوری قطعی است.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد ورزشکارانی که سهمیه المپیک پاریس را می‌گیرند، مبلغ ۳۰ میلیون تومان پاداش خواهند گرفت.
با اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه حقوق کارکنان دولت از مهر ماه افزایش می یابد اما این سوال مطرح است که آیا داشتن ثبات اقتصادی بهتر از افزایش حقوق نیست؟
با اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه حقوق کارکنان دولت از مهر ماه افزایش می یابد اما این سوال مطرح است که آیا داشتن ثبات اقتصادی بهتر از افزایش حقوق نیست؟
رئیس سازمان وظیفه عمومی فراجا کف و سقف حقوق سربازان وظیفه در سال ۴۰۱ را اعلام کرد.
میرهاشم موسوی: از همین هفته بحث اصلاح ۳۸ درصد حقوق به اضافه ۵۵۰ هزار تومان در احکام جدید بازنشستگان سایر سطوح لحاظ خواهد شد
رئیس جمهور ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: تصمیمات دادگاه حقوق بشر اروپا عادلانه نبوده، سیاسی است.
رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته و مستمری بگیر سراسر کشور، از اعلام رسمی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی خبر داد.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: نحوه اجرای افزایش حقوق بازنشستگان سایر سطوح تأمین اجتماعی فردا اعلام می‌شود.
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که آنکارا از حقوق غصب شده ترک‌های قبرس دفاع می‌ کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ