مهاجم هلندی تیم فوتبال پرسپولیس در صورت عدم بازگشت به ایران با اقدام حقوقی و رسمی این باشگاه مواجه خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
وزارت کشاورزی عراق از تصمیم جدید خود درباره چند محصول زراعی در این کشور خبر داد.
بعید به نظر می‌رسد که برنامه‌ای برای اضافه شدن نفرات جدید به کادر فنی بهروز عطایی قبل از شروع قهرمانی آسیا وجود داشته باشد.
وزیر علوم و ICT کره جنوبی اخیراً مصاحبه‌ای انجام داده است که احتمال عرضه قابلیت ارتباط ماهواره‌ای در گلکسی S ۲۴ را تقویت می‌کند.
زندان‌های استان البرز مخصوصاً زندان رجایی شهر به جهت اینکه در داخل محیط شهری کرج واقع شده و زندان قزلحصار و رجایی شهر به جهت اینکه تحت مدیریت استان تهران هستند، مشکلات و مسائلی را به وجود آورده اند که جابجایی آنها جزو مطالبات مردمی بود و مدیران استان البرز، نمایندگان مردم استان البرز نیز مطالباتی داشتند، همچنین مجموعه قضایی و دادگستری استان البرز گزارشاتی در این خصوص به رئیس قوه قضاییه واصل کرد و در نهایت در جلسه شورای اداری ریاست قوه قضاییه دستور انتقال قطعی زندان رجایی شهر از محیط شهری کرج و بررسی درباره زندان قزلحصار را صادر کرد.
وزیر خارجه دولت پیشبرد امور لبنان از توافق با کمیساریای امور پناهندگان سازمان ملل متحد برای ارائه اطلاعات تمامی آوارگان سوری به دولت لبنان خبر داد.
خبر جدید مازیار لرستانی درباره تغییر جنسیتش
سرپرست باشگاه استقلال از پایان همکاری این باشگاه با ساپینتو خبر داد و اعلام کرد به رودی سرمربی جدید آبی‌ها را معرفی خواهند کرد.
رییس سازمان خصوصی سازی آخرین وضعیت انتخاب اعضای جدید هیات مدیره استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.
یک مدیر برنامه فوتبالی در روسیه خبر جدیدی را درباره سردار آزمون رسانه‌ای کرد که بازتاب زیادی در این کشور داشت.
علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران، امروز در گفت‌وگوی تلویزیونی با شبکه خبر اعلام کرد که تابع تصمیم فدراسیون فوتبال برای انتخاب مسوول جدید برای هیات فوتبال پایتخت است. گفته می‌شود حبیب‌الله شیرازی با تصمیم هیات رئیسه فدراسیون فوتبال، به دلیل تخلفات متعدد از ریاست هیات فوتبال تهران عزل شده است
منابع خبری از تحرکات جدید آمریکا در قبال یمن پس از توافق میان ایران و عربستان خبر دادند.
رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از آغاز بررسی ایمنی ۱۶ هزار ساختمان بلند مرتبه و مهم در پایتخت خبر داد و توضیحاتی درباره زلزله محتمل بزرگ در تهران ارائه داد.
در گفتگوی ویژه خبری ساعت ۲۲ شبکه خبر، فرزین رئیس جدید بانک مرکزی حضور پیدا می کند.
در حالی که بعضی از رسانه‌های روسی مدعی شدند سردار آزمون مهاجم تیم ملی ایران قصد دارد به باشگاه سوچی برود، مدیر برنامه سردار این خبر را تکذیب کرد.
توکلی خواستار رسیدگی مسئولان و متولیان امر به پرونده دو مرکز اشاره شده در شهرستان قائمشهر شد و درباره عضویت اعضای جدید سهام عدالت گفت: برای عضویت چهار میلیون و۶۰۰ هزار سهامدار جدیدی در مرحله اول تامین اعتبار شده است.
وزارت خارجه قزاقستان از برگزاری دور جدید گفتگوها درباره سوریه در آستانه پایتخت این کشور در ماه نوامبر جاری خبر داد.
وزیر خارجه فرانسه ضمن تکرار ادعاها درباره کمک پهپادی ایران به روسیه گفت که کشورش به این بهانه در حال کار بر روی بسته تحریمی جدید علیه تهران است.
یائیر لاپید نخست وزیر رژیم صهیونیستی با اشاره به پیشنهاد جدید آمریکا درباره ترسیم مرزهای دریایی میان بیروت و تل آویو، از بررسی این پیشنهاد خبر داد.
دبیر ستاد امر به معروف با تایید رسمی خبر جریمه بانوان بدحجاب گفت: اگر شخصی در معابر عمومی مثل مترو رعایت حجاب نکند؛ دوربین مترو از او عکس می‌گیرد و یک مبلغ اثرگذار جریمه می‌شود!
رسانه های رژیم صهیونیستی از پیشنهاد جدید این رژیم به لبنان درباره ترسیم مرزهای دریایی خبر دادند.
منابع لبنانی صبح امروز چهارشنبه از دیدار میشل عون رئیس جمهور لبنان با نجیب میقاتی نخست وزیر مکلف به تشکیل دولت جدید در کاخ بعبدا خبر دادند.
جنبش مقاومت اسلامی «حماس» خبر شبکه المیادین درباره پیش شرط جدید ریاض برای برقراری ارتباط با عربستان و آزادی همه بازداشتی های این جنبش در زندان های عربستان را از اساس تکذیب کرد.
یک مسئول در وزارت خارجه روسیه به موضع گیری درباره شرایط دو نیروگاه هسته ای اوکراین پرداخت و  از تمایل شدید مسکو برای حفاظت از نیروگاههای هسته ای در اوکراین خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ