یک مرکز روسی مستقر در سوریه اعلام کرد که حمله هوایی بامداد شنبه علیه زیرساخت‌های غیرنظامی در استان حمص توسط جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی صورت گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گزارش‌های تأیید نشده رسانه‌های ایران از این حکایت دارد که احتمالاً اولین گروه از جنگنده‌های سوخو 35 (نوع E) طی هفته‌های آتی از طرف روسیه به ایران تحویل داده خواهد شد. اگر جنگنده‌های سوخو۳۵ به همراه سامانه هوایی پیشرفته‌ای مانند اس-400 به ایران تحویل داده شود می‌تواند کار را برای اسرائیل و آمریکا در حمله به سایت‌های هسته‌ای ایران دشوار کند.
سرایا القدس فیلمی از شلیک موشک‌های زمین به هوا به سوی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی منتشر کرد.
رسانه‌های خبری از کشته شدن یک نظامی سوری در جریان حمله شب گذشته جنگنده‌های رژیم صهیونیستی علیه فرودگاه بین المللی حلب و زخمی شدن هفت تن دیگر خبر دادند.
منابع سوری از حمله مجدد جنگنده‌های اسرائیلی به خاک سوریه خبر دادند.
ارتش اسرائیل تصاویری از حملات به مراکز آموزشی و ساخت سلاح حماس در نوار غزه منتشر کرد. منابع فلسطینی تاکید کردند که جنگنده‌های اسرائیلی دو پایگاه مقاومت فلسطین را در جنوب غرب غزه و اردوگاه النصیرات در مرکز این باریکه با چند موشک هدف قرار دادند. مقاومت فلسطین بامداد امروز چهارشنبه در واکنش به حملات نظامیان اسرائیلی به نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی بیش از ۱۵ راکت به سمت اراضی اشغالی به ویژه شهر سدیروت شلیک کرد.
ایران ۲۴ جنگنده سوخو ۳۵ فلانکر-ای را خریداری کرده است.
جنگنده‌های ارتش رژیم صهیونیستی از ساعاتی پیش حملات هوایی گسترده‌ای را علیه اهداف مختلف از جمله پایگاه‌های مقاومت در نوار غزه آغاز کرده است. ارتش اسرائیل در پاسخ به حملات راکتی به شمال فلسطین اشغالی در حال بمباران نوار غزه است. جنگنده‌های اسرائیلی با ده‌ها موشک پایگاه‌های مقاومت و چندین زمین کشاورزی را در مناطق مختلف نوار غزه بمباران کردند. این حملات تا این لحظه تلفات جانی نداشته، اما خسارات زیادی در پی داشته است.
وزارت دفاع روسیه نیز حمله دو جنگنده رژیم اسرائیل به سوریه را تائید کرد.
بخش رسانه نظامی گردان های عزالدین قسام با انتشار تصاویری از فعال شدن سامانه پدافند هوایی این گروه مقاومتی در تقابل با جنگنده های صهیونیستی خبر داد.
برگزاری رزمایش مشترک آمریکا و رژیم صهیونیستی در دریای مدیترانه، با نام «درخت بلوط» که حدود «شش هزار و چهارصد» سرباز آمریکایی در کنار بیش از «یک‌هزار و پانصد» سرباز اسرائیلی و نیز «یکصد و چهل» فروند هواپیما از جمله بمب‌افکن‌های استراتژیک «ب-۵۲» و جنگنده‌های فوق پیشرفته «اف-۳۵» و همچنین «دوازده» شناور از جمله یک ناو هواپیمابر در آن شرکت می‌کنند.
حماس و جهاد اسلامی حمله جنایتکارانه جنگنده‌های اسرائیلی به نوار غزه را محکوم کردند.
رسانه های ترکیه ای اعلام کردند که جنگنده های این کشور مقر نیروهای آمریکایی را در حسکه سوریه بمباران کردند.
جنگنده های ترکیه عین العرب سوریه را هدف بمباران شدید خود قرار دادند.
منابع عراقی از هلاکت چند تروریست داعشی در حمله هوایی به استان کرکوک خبر دادند.
نیروی هوایی آمریکا از فرود آمدن جنگنده های «اف- ۲۲ رپتور» این کشور در جزیره ای در ژاپن خبر داد.
نیروی هوایی ارتش عراق مخفیگاه‌های تروریست‌های داعش در نوار مرزی عراق و سوریه را هدف قرار داد.
شبکه عبری زبان کان اعلام کرد که دو بمب‌افکن آمریکایی از نوع «B-۵۲» در مسیر خلیج فارس از حریم هوایی اراضی اشغالی عبور کردند.
وزارت دفاع قطر در بیانیه ای اعلام کرد که نخستین دسته از جنگنده های تایفون خریداری شده از انگلیس، طی ماه جاری به قطر منتقل خواهد شد.
منابع خبری گزارش دادند که رژیم صهیونیستی به غرب سوریه، حمله موشکی کرده است، ولی هنوز منابع سوری این حملات را تأیید نکرده‌اند.
مقامات تایوانی از ورود جنگنده های چین به آسمان این جزیره مناقشه برانگیز خبر دادند.
جنگنده های رژیم صهیونیستی روز گذشته در حمله هوایی به غزه، تیسیر الجعبری، فرمانده منطقه شمالی گردان‌های قدس و عضو شورای نظامی این گروه مقاومتی را به شهادت رساندند.
جنگنده‌های رژیم صهیونیستی عصر امروز جمعه مناطقی از نوار غزه را هدف حمله قرار دادند که بنابر گزارش رسانه‌های فلسطین، «تیسیر الجعبری» از رهبران ارشد جنبش جهاد اسلامی و سه فلسطینی دیگر در این حمله به شهادت رسیدند.
شبکه خبری الجزیره خبر داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حمله خود، سه مکان مختلف در غزه را هدف قرار داده‌اند.
منابع فلسطینی لحظاتی پیش از حمله جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی به غزه خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ