وزارت خارجه روسیه از حمله عوامل ناشناس به سفارت مسکو در لهستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع دیپلماتیک از حمله یک فرد ناشناس با کوکتل مولوتف به سفارت سوئد در بیروت و آماده باش نیروهای امنیتی لبنان پس از این حمله خبر دادند.
سفارت فرانسه در نیجر از سوی حامیان کودتا در این کشور مورد حمله قرار گرفت.
وزیر خارجه سوئد اعلام کرد که عراق در حفاظت از ماموریت‌های دیپلماتیک در این کشور ناموفق عمل کرده است.
سفارت روسیه در لندن اعلام کرد انگلیس قصد دارد اوکراین را برای حمله به روسیه ترغیب کند.
وزارت خارجه سودان نقض مصونیت دیپلماتیک سفارت قطر در خارطوم از سوی نیروهای پشتیبانی سریع را به شدت محکوم کرد.
وزارت امور خارجه قطر حمله افراد مسلح به ساختمان سفارت این کشور در خارطوم پایتخت سودان و تخریب آن را به شدت محکوم و اعلام کرد در این حمله به دیپلمات‌ها و کارکنان سفارت آسیبی نرسیده است.
وزارت خارجه اردن اعلام کرد که سفارت این کشور در خارطوم مورد حمله قرار گرفته و آسیب دیده است.
حمله به کاروان خودرو‌های سفارتی، در کنار سایر حملات قبلی به امدادگران بین‌المللی و همچنین حمله به محل اقامت نماینده اتحادیه اروپا در خارطوم، از وخیم‌تر شدن اوضاع و حرکت به سمت هرج و مرج بیشتر دلالت دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: ایران بررسی دقیق حمله به سفارت را در دستورکار خود قرار داده است و اقدامات قضائی و اطلاعاتی صورت گرفته است.
هزینه تنش با جامعه جهانی تنها محدود به فشار‌های اقتصادی و تحریم نخواهد بود. حادثه اخیر نشان داد که در میانه فشار‌های بین‌المللی علیه ایران، چگونه یک رخداد عادی می‌تواند به مساله‌ای جدی برای کشور تبدیل شود. تنها نکته قابل درک این است که از تنش‌زایی هیچ چیزی حاصل کشور نخواهد شد؛ جز هزینه و فشار! شاید همین حالا هم برای تنش‌زدایی با جامعه جهانی دیر شده باشد
سخنگوی اتحادیه اروپا در ادامه با غیرقابل قبول خواندن حمله به سفارت جمهوری آذربایجان، گفت: حملات به هیأت‌های دیپلماتیک غیرقابل قبول است. فکر ما با خانواده قربانی این حادثه است و آرزوی بهبودی سریع زخمی‌های حادثه را داریم و امیدواریم که تحقیقات و پاسخگویی کاملی در این زمینه صورت گیرد.
رئیس گروه دوستی پارلمانی ایران و جمهوری آذربایجان گفت: حمله به سفارت جمهوری آذربایجان به هیچ وجه امنیتی، تروریستی یا سیاسی نیست.
ارومیه- رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: موضوع تعرض و حمله مسلحانه به سفارت کشور جمهوری آذربایجان در کمیسیون امنیت ملی مجلس بررسی می‌شود.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به حمله مسلحانه به سفارت باکو در تهران واکنش نشان داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان، گفت: با دستور ویژه مقامات سیاسی و امنیتی کشور، موضوع با اولویت و حساسیت بالا در حال بررسی است.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در پی اقدام مسلحانه انجام شده در ورودی سفارت جمهوری آذربایجان در تهران که متاسفانه به کشته شدن یک نفر منجر شده است، این اقدام را شدیدا محکوم کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان ضمن محکومیت اقدام تروریستی در ورودی سفارت آذربایجان گفت: نتیجه بررسی‌های اولیه مقامات و دستگاه‌های ذی‌ربط حاکی از انگیزه‌های شخصی در ورای این اقدام است.
صبح امروز ۷ بهمن ۱۴۰۱ رسانه ها از حمله مسلحانه‌ای به سفارت جمهوری آذربایجان در تهران خبر دادند. در پی این حمله یک نفر کشته و دو نفر مجروح شدند. فرد ضارب دستگیر شده است.
منابع امنیتی از حمله افراد مسلح ناشناس به ساختمان سفارت پاکستان در کابل پایتخت افغانستان خبر دادند.
پلیس لندن اعلام کرد: «حدود ساعت ۱۸:۳۰ یکشنبه ۹ اکتبر، گروهی به سفارت ایران نزدیک شدند. دو مرد به بالکن بالای درب ورودی رفتند، پرچم را برداشتند و یک پرچم جایگزین نصب کردند. این درحالیست که دیگران تلاش می کردند به جلوی ساختمان آسیب بزنند.»
وزارت امور خارجه روسیه از احضار سفیر کانادا در مسکو در اعتراض به حمله فردی ناشناس به سفارت روسیه در اوتاوا خبر داد.
نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور افغانستان امروز در مصاحبه ای اعلام کرد که مسکو قصد ندارد سفارتش در کابل را پس از حمله تروریستی اخیر تخلیه کند.
اعضای شورای امنیت سازمان ملل حمله تروریستی اخیر علیه سفارت روسیه در کابل را به شدت محکوم کردند.
سخنگوی وزارت امور خارجه اقدام تروریستی و حمله به محوطه بیرونی بخش کنسولی سفارت روسیه در کابل را که منجر به کشته شدن دو عضو سفارت روسیه و تعدادی از مراجعان افغانستانی شد، به شدت محکوم کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ