قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا انجام شد و تیم ملی والیبال ایران حریفان مرحله مقدماتی خود را شناخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیر کل ورزش استان تهران گفت: انتظار ما از همه هیات‌های میزبان این است که از همه توان و امکانات خود برای برگزاری شایسته مسابقات بهره ببرند و این رقابت‌ها در سطح کیفی بالایی برگزار شود.
آغاز گفتگو‌های ایران و عربستان با میزبانی عراق، مبدأ روندی بود که در جریان آن تحولات قابل‌توجهی در خاورمیانه رقم خورد؛ امارات و کویت پس از ٧ سال سفرای خود را به تهران بازگرداندند، مذاکرات عربستان و انصارالله برای پایان بحرانی ٩ساله شروع شد و روابط دیپلماتیک تهران و ریاض از سرگرفته شد.
در پی اقدام چند نماینده مجلس ایتالیا در میزبانی از تروریست نشان‌دار در محل پارلمان این کشور، «جزوپه پرونه» سفیر ایتالیا از سوی مدیرکل غرب اروپا به وزارت امور خارجه احضار شد.
در پی میزبانی چند نماینده مجلس ایتالیا از سرکرده گروهک تروریستی منافقین در پارلمان این کشور، سفیر ایتالیا در تهران به وزارت امور خارجه احضار و به وی گفته شد که میزبانی از یک جنایتکار تروریست، مصداق بارز ترویج و تشویق تروریسم است.
سرخ‌های تهران و تبریز باید خیلی زود در لیگ برتر به مصاف یکدیگر بروند.
هیئت کشتی استان تهران در جشنواره سه روزه کشتی آزاد خردسالان، جام پهلوانک‌ها پذیرای 1460 کشتی‌گیر و برگزار کننده 1680 مبارزه بود.
مدیرعامل باشگاه نساجی خبر از احتمال تغییر ورزشگاه محل میزبانی این تیم در لیگ قهرمانان آسیا داد.
پنجمین نشست شورای حکام مرکز مطالعات پاسداری از میراث فرهنگی ناملموس درآسیای غربی و مرکزی، این هفته در تهران برگزار می‌شود.
رئیس انجمن هاکی روی یخ ایران در نشست هیات رئیسه و مجمع فدراسیون جهانی پیشنهاد میزبانی ایران در مسابقات جام جهانی در دیوژن سه را مطرح کرد که البته هنوز تصمیمی در این مورد گرفته نشده است.
برنامه کامل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، اعلام شد.
آخرین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی والیبال در تهران پیش از آغاز رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال 2023 از روز سه‌شنبه آغاز خواهد شد.
مدیر مجموعه ورزشی آزادی تهران اعلام کرد مشکلی برای میزبانی از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ندارند.
تور جهانی تنیس از ۱۴ تا ۲۸ خرداد ماه در تهران برگزار می‌شود.
مسابقات چهارجانبه فوتسال زنان به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود.
21 کشور آسیایی جهت شرکت در بیست و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی آسیا ثبت‌نام کردند.
شهردار منطقه ۱۱ تهران از مراجعه ۶ هزار نفر در شب‌های سرد سال به مددسرای بهاران منطقه ۱۱ خبر داد.
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در اجلاسی به میزبانی هند،پیشنهاد تشکیل تروئیکای کشورهای جنوب برای همکاری اقتصادی، هسته ای، امنیتی و فرهنگی همچنین ایجاد رسانه مستقل برای جنوب را مطرح کرد.
سرپرست هیئت کشتی تهران مبنای کار این هیئت را عدم تمرکز مسابقات در تهران دانست و عنوان کرد که این مسابقات هیچ‌گونه اعتراضی بابت داوری و مسابقه نداشت.
در حساس‌ترین مسابقه هفته پنجم لیگ برتر والیبال بانوان تیم‌های بدون شکست و صدرنشین سایپا و سریک در تهران به مصاف یکدیگر می‌روند تا نخستین شکست در کارنامه یکی از دو تیم ثبت شود.
سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران، درباره حواشی اخیر گفت: من و بچیروویچ با هماهنگی کامل در امورات پیش می‌رویم و درباره بازی با استرالیا هم امیدوارم در تهران به مصاف آن‌ها برویم.
مشکل در امکانات رختکن باعث شده تا هیات فوتبال تهران مجوز میزبانی از تیم‌های پایه پرسپولیس را بگیرد.
مصلای تهران اعلام کرد به مناسبت فرا رسیدن ایّام اربعین حسینی همزمان با برگزاری اجتماع بزرگ اربعینی‌ها، نمایشگاه سلام از ۹ تا ۱۴ شهریور ماه در شبستان مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.
سرمربی تیم پیکان تهران اعتقاد دارد مردم مسجدسلیمان دلخوشی دیگری جز فوتبال و تیم نفت ندارند.
سرپرست فدراسیون فوتبال در نشست هم‌اندیشی مراسم افتتاحیه دوره دانش افزایی استعدادیابان فوتسال ادعای جنجالی را مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ