بیست و یک دوره گذشته مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا به میزبانی ۱۲ کشور این قاره کهن برگزار شده است که جمهوری اسلامی ایران با چهار میزبانی (۱۹۹۹، ۲۰۱۱، ۲۰۱۵ و ۲۰۱۹) در صدر این جدول قرار دارد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
ارومیه- فرماندار ارومیه گفت: همه اقدامات و هماهنگی‌های لازم برای داشتن یک میزبانی در خور شأن استان با دستگاه‌های متولی صورت گرفته است.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا از ۲۸ مرداد تا چهار شهریور با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
رئیس فدراسیون والیبال برای بررسی شرایط میزبانی ارومیه در رقابت‌های قهرمانی مردان آسیا 2023 وارد این شهر شد.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور ۱۸ تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود و پس از برگزاری ۴۵ دیدار، تیم‌های برتر جام ۲۲ معرفی خواهند شد.
بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا با حضور 18 تیم به میزبانی ارومیه برگزار می‌شود.
تیم ملی والیبال زیر 16 سال پسر ایران با شکست میزبان در آخرین مسابقه خود برای قهرمانی در رقابت‌های آسیای مرکزی به میدان می‌رود.
مسابقات والیبال قهرمانی مردان زیر 21 سال جهان با قهرمانی تیم ایران به پایان رسید تا جایگاه نهایی 16 تیم شرکت کننده مشخص شود.
مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی زیر21 سال مردان جهان به پایان رسید و بحرین میزبان این رقابت‌ها نتوانست به جمع هشت تیم برتر راه‌ یابد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد.
تیم ملی والیبال نشسته مردان ایران در دیدار نهایی رقابت‌های قهرمانی آسیا مقابل قزاقستان میزبان به برتری رسید و قهرمان آسیا شد.
میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.
میزبانی شهر ارومیه در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 در جلسه هیات رئیسه کنفدراسیون آسیا در اندونزی به تصویب نهایی رسید.
رئیس فدراسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ را به شهر ارومیه داد.
رئیس فدارسیون والیبال پس از بازدید از امکانات و مذاکره با مسئولین استان آذربایجان غربی، با امضای تفاهم‌نامه‌ای میزبانی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا 2023 را به شهر ارومیه داد.
برنامه کامل بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا که به میزبانی ایران برگزار می‌شود، اعلام شد.
قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا انجام شد و تیم ملی والیبال ایران حریفان مرحله مقدماتی خود را شناخت.
هورسان رامسر در آخرین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر مردان میزبان پیکان تهران بود و در این مسابقه سه بر یک از حریف شکست خورد.
دبیرکل فدراسیون والیبال می‌گوید میزبانی رقابت‌های والیبال ساحلی قهرمانی مردان آسیا یک رویداد مهم برای ایران است
کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال 2023 را به ایران داد.
کنفدراسیون والیبال آسیا میزبانی بیست‌ودومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی مردان قاره کهن در سال ۲۰۲۳ را به ایران داد.
فدراسیون جهانی والیبال میزبانی مسابقات قهرمانی باشگاه‌های مردان جهان را بار دیگر به برزیل داد.
بندرعباس - استاندار هرمزگان میزبانی مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی مردان آسیا را فرصت مناسبی برای معرفی ظرفیت های ورزشی و شهری دانست.
مرحله یک هشتم‌نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان نیز به میزبانی دو کشور لهستان و اسلوونی پیگیری خواهد شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ