تیم ملی والیبال جوانان ایران مرحله گروهی مسابقات قهرمانی مردان زیر ۲۱ سال جهان را با پیروزی مقابل بحرین به پایان برد و صدرنشین ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال جوانان بلغارستان با شکست لهستان صعودش به جمع چهار تیم برتر جهان قطعی شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار خود در تورنمنت چهار جانبه بلغارستان موفق به شکست آمریکا شد.
تیم ملی نوجوانان قطر هم شروع ناامیدکننده ای در جام ملتهای آسیا داشت تا پس از تیم جوانان، حالا در این رده سنی هم با چالش جدی در این تورنمنت مواجه شوند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در پنج ست به مصاف تیم جوانان تایلند رفت و در نهایت برابر این تیم شکست خورد.
تیم ملی اروگوئه با پیروزی در آخرین دقایق فینال جام جهانی جوانان به عنوان قهرمانی رقابت های جوانان جهان دست پیدا کرد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در سال‌ 1402 سه بر صفر شهداب یزد را مغلوب خود کرد.
ملی پوشان جوان هاکی روی یخ ایران نتیجه سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را به تایلند واگذار کردند.
ملی پوشان جوان هاکی روی یخ ایران نتیجه سومین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را به تایلند واگذار کردند.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران با شکست یک بر صفر در برابر عراق شانس صعود به نیمه نهایی جام ملت ها و هم چنین جام جهانی 2023 را از دست داد.
تیم ملی فوتبال جوانان ایران فردا در سومین و آخرین بازی گروهی در جام ملت های آسیا به مصاف ویتنام صدرنشین می رود و برای صعود باید برنده از میدان خارج شود.
تیم فوتبال جوانان ایران نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی آسیا را در شرایطی با برتری برابر قطر به پایان برد که شاگردان مهاجم سابق تیم ملی ایران موقعیت های زیادی را از دست دادند.
فرمانده کل سپاه از «جشن برای شکست تیم فوتبال ایران» توسط برخی جوانان انتقاد کرد.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان تأکید کرد هرچند ترکیه و آذربایجان با ترکیب اصلی خود در جام جهانی شرکت می‌کنند، اما تیم ایران قصد استفاده از جوانانش در این رقابت‌ها را دارد.
صعود مقتدرانه تیم ملی جوانان با شکست امارات
به نظر می‌رسد تیم جوانان از هر حیث مهیای بازی با تیم ملی است چرا که دیروز در یک دیدار دوستانه موفق شد تیم رده امید اسپاد الوند را با نتیجه 4-1 شکست دهد.
تیم جوانان ایران در یک مصاف دوستانه موفق شد حریفش را در کمپ تیم های ملی شکست دهد.
تیم جوانان ایران در ادامه دیدارهای تدارکاتی خود روز گذشته در کمپ تیم های ملی تیم رده سنی امیدها (ایمان سبز شیراز) را با نتیجه 3-1 شکست دهد.
تیم ملی بسکتبال جوانان کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا مقابل لبنان شکست خورد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در چهارمین مسابقه خود در جام کنفدراسیون والیبال آسیا موفق به شکست تیم تایلند میزبان این رقابت‌ها شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران دیروز موفق به شکست پاکستان شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در کشور تایلند موفق به شکست میزبان مسابقات جام کنفدراسیون آسیا شد.
تیم ملی والیبال زنان ایران در نخستین دیدار تدارکاتی خود در شهر استانبول سه بر صفر حریف خود تیم جوانان فنرباغچه را شکست داد.
با توجه به قیمت کنونی مسکن بر اساس اطلاعات مرکز آمار و همچنین روندیابی قیمت 5 ساله مسکن بر اساس نرخ دلار، قیمت هر متر مربع مسکن در حال حاضر با حباب 33 درصدی در بازار معامله می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ