در این بیانیه آمده است: دبیرکل به شدت حمله تروریستی به حرم مطهر شاهچراغ شیراز در جمهوری اسلامی ایران را که داعش مسئولیت آن را بر عهده گرفته است، محکوم می‌کند. این گونه اقدامات که مکان‌های مذهبی را هدف قرار می‌دهند، بسیار شنیع و شرم‌آور هستند. دبیرکل بر لزوم مجازات عاملان این جنایت که علیه افرادی صورت گرفته است که از حق آزادی مذهب بهره می‌بردند، تاکید می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای این حمله تروریستی را به شدت محکوم کرد و مجازات عاملان این اقدام وحشیانه را خواستار شد.
دبیرکل سازمان ملل متحد در پیام یادبود خود به مناسبت بمباران اتمی ناکازاکی نسبت به خطر فاجعه هسته‌ای در جهان هشدار داد.
نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل متحد در امور عراق با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار و گفتگو کرد.
دیدارنماینده دبیرکل سازمان ملل متحد درامور عراق با وزیرامور خارجه
دبیر کل سازمان ملل از جنایت اخیر رژیم صهیونیستی در جنین انتقاد کرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد امروز از ارائه کمک‌های این نهاد به‌ آسیب‌دیدگان ناشی از حمله به‌نیروگاه برق آبی«کاخوفکا» خبر داد.
دبیرکل سازمان ملل سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و روز ملی جمهوری اسلامی ایران را به رئیس جمهور کشورمان و وزیر امور خارجه تبریک گفت.
نماینده ایران در سازمان ملل در نامه‌ای به دبیرکل و رئیس دوره‌ای شورای امنیت اعلام کرد: تحقیقات اولیه نشان می‌دهد رژیم صهیونیستی مسئول حمله تروریستی در اصفهان است.
در نامه نماینده دائم کشورمان به رئیس دوره‌ای شورای امنیت تأکید شده است که شورای امنیت سازمان ملل متحد باید مسؤولیت خود بر اساس منشور را انجام دهد و اظهارات جنگ طلبانه مقامات رژیم صهیونیستی را محکوم و از این رژیم بخواهد که قوانین بین‌المللی را رعایت کند و به برنامه‌های خطرناک و فعالیت‌های مخرب خود در منطقه پایان دهد.
استفان دوجاریک، سخنگوی دبیرکل سازمان ملل در نشست خبری روز جمعه خود گفت که سازمان ملل حمله به سفارت جمهوری آذربایجان در ایران را که یک کشته نیز بر جای گذاشته است، محکوم می‌کند.
کشور‌های غربی و آمریکا در حالی ادعای تحویل پهپاد‌های ایران به مسکو را مطرح می‌کنند که مقامات جمهوری اسلامی ایران و روسیه بار‌ها آن را رد کرده‌اند.
دبیرکل سازمان ملل در بیانیه ای حادثه انفجار مرگبار روز گذشته در شهر استانبول را محکوم کرد.
دبیر کل سازمان ملل به حادثه حمله تروریستی به حرم شاهچراغ در شیراز واکنش نشان داد و آنرا محکوم کرد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل متحد حمله تروریستی امروز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) را محکوم کرد.
دبیرکل سازمان ملل به حمله تلافی جویانه روسیه به اوکراین واکنش نشان داد.
دبیر کل سازمان ملل نسبت به ادامه بحران سیاسی در سودان هشدار داد و از عبدالفتاح البرهان خواست از سیاست کناره گیری کند.
دبیر کل سازمان ملل متحد در جریان سفر به پاکستان خواستار کمک جهانی به سیل‌زدگان این کشور شد.
سخنگوی دبیرکل سازمان ملل وقوع حمله سایبری ایران علیه آلبانی را تائید نکرده و گفت ما هیچ اطلاعات مستقلی در مورد اینکه آیا این حمله سایبری رخ داده است یا خیر نداریم.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد: نیروهای اوکراینی قصد دارند همزمان با حضور دبیر کل سازمان ملل در این کشور، حملات دیگری علیه نیروگاه اتمی زاپروژیا صورت دهند.
دبیر کل سازمان ملل به منظور حل و فصل و رایزنی در خصوص مناقشه اوکراین وارد این کشور شد.
دبیرکل سازمان ملل متحد به زودی با رؤسای جمهوری اوکراین و ترکیه دیدار خواهد کرد.
دبیرکل سازمان ملل با درخواست از روسیه و اوکراین برای حمله نکردن به هیچ بخشی از این تأسیسات یا مناطق اطراف آن، تاکید کرد: «این تأسیسات نباید به عنوان بخشی از هیچ عملیات نظامی مورد استفاده قرار گیرد. بلکه توافق فوری در سطح فنی در مورد محیط امن غیرنظامی برای تضمین امنیت منطقه مورد نیاز است».
آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل در پاسخ به سوالی از سوی خبرنگاران درباره حمله به نیروگاه اتمی زاپوریژیا در اوکراین که بزرگترین نیروگاه برق اتمی در اروپا به شمار می‌رود، گفت: هرگونه حمله به یک نیروگاه اتمی یک «خودکشی» است.
دبیرکل سازمان ملل متحد در سالروز حمله اتمی آمریکا به هیروشیما و کشتار حدود ۱۴۰هزار تن در ژاپن، گفت که بشر در حال بازی کردن با یک اسلحه پر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ