مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۵۱ حلقه چاه غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان رضوی بسته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
قیمت سکه نسبت به چهارشنبه هفته گذشته با تغییر چشمگیری مواجه نشده و در همان ابتدای کانال ۲۸ میلیون تومان معامله می شود.
بر اساس اعلام سامانه پایش کیفی هوای کشور در ۲۴ ساعت گذشته منتهی به ساعت ۱۱ صبح امروز (اول مردادماه) شاخص کیفیت هوا بر اساس اندازه‌گیری ذرات معلق با اندازه ۲.۵ میکرون در ایستگاه حفاری اهواز ۱۵۱ میکروگرم بر مترمکعب بوده، بنابراین هوای این شهر در وضعیت "ناسالم" بوده است.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز پنجم تیرماه براساس داده‌های ۱۱ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۵۱ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
اصفهان- شاخص کیفی هوای کلانشهر اصفهان صبح امروز پنجم تیرماه براساس داده‌های ۱۱ ایستگاه پایش فعال با میانگین ۱۵۱ وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم شهروندان را نشان می‌دهد.
از منظر تعداد محصولات در صنعت ساخت و ساز، کشورهای آمریکا با ۲۲۷ محصول، آلمان با ۱۵۱ محصول و ایران با ۶۴ محصول در رتبه‌های اول تا سوم در بانک اطلاعاتی استت‌نانو هستند.
رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: در صندوق توسعه ملی ۱۵۱ میلیارد دلار ارز داشتیم که ۱۰۰ میلیارد دلار به دولت واگذار و به خزانه دومی برای دولت تبدیل شده است.
۳۰ درصد جمعیت شمال شهر، از ۸۳ بیمارستان و ۱۱۳۶۰ تخت بیمارستانی و ۲۵۸ درمانگاه و ۱۲۲ آزمایشگاه برخوردار بودند؛ در حالی که ۷۰ درصد جمعیت جنوب شهر، فقط ۲۸ بیمارستان و ۵۷۲۴ تخت بیمارستانی و ۱۵۱ درمانگاه و ۲۲ آزمایشگاه در خدمتشان بود.
شاخص کیفیت هوا (AQI) به پنج دسته اصلی تقسیم‌بندی می‌شود. براساس این تقسیم‌بندی از عدد صفر تا ۵۰ هوا "پاک"، از ۵۱ تا ۱۰۰ هوا "قابل قبول (سالم) یا متوسط"، از ۱۰۱ تا ۱۵۰ هوا "ناسالم برای گروه‌های حساس"، از ۱۵۱ تا ۲۰۰ هوا "ناسالم برای همه گروه‌ها"، از ۲۰۱ تا ۳۰۰ هوا "بسیار ناسالم" و از ۳۰۱ تا ۵۰۰ شرایط کیفی هوا "خطرناک" است.
تبریز- رئیس پلیس فتای آذربایجان شرقی از شناسایی ۱۵۱ کاربر اشاعه دهنده بی‌بندباری و بی حجابی در استان در فضای مجازی خبردادوگفت: رصد وبرخورد با رفتارهای هنجارشکنانه در فضای مجازی انجام می شود.
پس از رفع ایرادات شورای نگهبان نسبت به طرح تغییر ساعت رسمی کشور، این طرح در (۱۲ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۱) مجددا در دستورکار قرار گرفت که وکلای‌ملت در این جلسه با طرح تغییر ساعت رسمی کشور جهت تأمین نظر شورای نگهبان با ۱۵۱ رأی موافق، ۴۸ رأی مخالف و ۶ رأی ممتنع از مجموع ۲۲۵ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۳ میلیون تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۸ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان است.
در حالی که تیم های امداد و نجات در استان هاتای ترکیه یک مرد را پس از ۲۷۸ ساعت زنده از زیر آوار خارج کردند،تا کنون ۱۵۱ هواپیمای حامل کمک از کشورهای مختلف برای زلزله زدگان سوریه ارسال شده است.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۵ میلیون و ۱۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۵ میلیون و ۴۹ هزار تومان است.
طبق اعلام سازمان بورس، رقم ۱۵۱ میلیون و ۳۷۲ هزار تومان به سومین گزارشگر ناهنجاری در بازار سرمایه اعطا شد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۵۱ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
هم اکنون شاخص کیفیت هوای پایتخت روی عدد ۱۵۱ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت بر روی عدد ۱۵۱ یعنی بازه ناسالم برای همه افراد جامعه قرار دارد.
پس از کشته‌شدن ده‌ها نفر بر اثر ازدحام جمعیت در جشن‌های هالووین در شهر سئول، پایتخت کره جنوبی، رئیس‌جمهور این کشور روز یکشنبه اعلام سوگواری ملی کرد.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ ماجرای زندگی با خانواده‌ای که فقط نیمرو می‌خورند!/ قتل مرد دامدار با ۶ گلوله/ کشف ۱۵۱ فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح‌های پلیس/ دستگیری قاتلی که در کوه مخفی شده بود/ باند ۱۰نفره سرقت سیم و تجهیزات ریلی متلاشی شد/ صدور کیفرخواست پرونده مرگ دختر ۴ ساله/ گذشت از قصاص سربازی که محکوم به مرگ بود/ باند مخوف یک دست متلاشی شد/ دردسر وام ۱۲۰ میلیون تومانی برای مرد تنباکو فروش
کشف ۱۵۱ فقره سرقت در کرمان با اجرای طرح های پلیس
تالار محصولات صنعتی و معدنی بورس کالای ایران امروز (دوشنبه)، میزبان دادوستد ۱۵۱ هزار و ۱۶۰ تن شمش بلوم بود.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که از ابتدای سال جاری میلادی تاکنون ۱۵۱ فلسطینی به ضرب گلوله نظامیان اشغالگر صهیونیست و یا در نتیجه حملات این رژیم به شهادت رسیدند.
گرانترین مدرکی که دانشگاه تهران برای دانشجویان خود در پردیس خودگردان صادر می‌کند، مربوط به رشته‌های علوم انسانی و علوم رفتاری است. بر این اساس، مبلغ کل شهریه در مقطع دکتری تخصصی پردیس خودگردان ۱۵۱ میلیون تومان است و شهریه هر ترم به طور کلی ۱۸ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان آب می‌خورد.
رییس سازمان مدیریت بحران اعلام کرد: در اثر سیلاب اخیر چهار هزار و ۱۵۱ خانه روستایی به طور کامل تخریب و ساکنان بیش از ۶۰ روستا در پناهگاه‌های موقت اسکان داده شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ