یز: رئیس اداره منابع آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان‌های تفت و مهریز از شناسایی و پلمب ۶۰ حلقه چاه غیر مجاز در این دو شهرستان خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اسحاقی در ادامه گفت: یکی از انتقادات شهریاری رئیس کمیسیون بهداشت این بود که چرا امتیاز مطب از ۳۶۰ به ۲۵۰ کاهش یافته چراکه این اقدام منجر به کاهش حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم و کم برخوردار و متضرر شدن این مناطق می شود.
مدیر عامل شرکت ملی نفت گفت: تا پایان امسال نیز با وارد مدار شدن ۴۰ حلقه چاه دیگر، ۶۰ هزار بشکه به تولید نفت از آزادگان افزوده خواهد شد.
رئیس سازمان امور اراضی کشور گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده تا پایان سال جاری پیش‌بینی می‌شود ۶۰ درصد از اراضی کشاورزی کشور سنددار شوند.
معاون توسعه و مدیریت وزارت دفاع گفت: ۶۰ طرح را در وزارت دفاع در دستور کار داریم که امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران، از تولید ۳۲۳ میلیون عدد تخم چشم‌زده ماهی در ۵۰ مرکز تکثیر در کشور خبر داد و گفت: این میزان تولید ۶۱ درصد نیاز کشور را تامین می‌کند.
مقامات کشور بورکینافاسو اعلام کردند افرادی مسلح با پوشیدن لباس‌های ارتش این کشور با حمله به روستایی در مناطق شمالی، ده‌ها نفر را قتل‌عام کردند.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین اردیبهشت‌ماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد جمعه (یکم اردیبهشت‌ماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ شد.
رسانه‌های رژیم صهیونیستی از بزرگترین حملات سایبری به این رژیم طی سال‌های گذشته فقط در عرض دو روز و همزمان با روز جهانی قدس خبر دادند.
اندیمشک- فرمانده انتظامی خوزستان از کشف ۶۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق به ارزش ۱۸ میلیارد ریال در شهرستان اندیمشک خبر داد.
دبیر ستاد توسعه زیست‌فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری گفت: برای خودکفایی در تامین نیازهای کشور نیاز به تربیت نیروی انسانی ماهر در سطوح ابتدایی آموزش داریم.
رئیس جمعیت هلال احمر گفت: همواره ۶۰ درصد حوادث ترافیکی در ۳۰ کیلومتری شهرها است.
عیسی زارع پور وزیر ارتباطات با اشاره به انتقال کسب و کار‌های مردمی به پیام رسان‌های داخلی تاکید کرد: در حال حاضر بیش از ۶۰ درصد از مردم و کسب و کارهایشان به پیام رسان‌های داخلی وارد شده اند و از این پیام رسان‌ها استفاده می‌کنند.
بیش از ۶۰ کشور جهان از جمله آمریکا و چین یک فراخوان برای اقدام جهت استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی در ارتش امضا کردند.
مشهد ـ مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و ۶۰ حلقه چاه غیرمجاز توسط امورها و ادارات آب شهرستان‌ها پر و مسلوب المنفعه شد.
دامغان- وزیر نیرو با بیان اینکه نیروگاه خورشیدی دامغان که امروز به برکت دهه فجر افتتاح شد، توان تامین برق مصرفی خانوارهای شهرستان را دارد، گفت: ۶۰ درصد برق دامغان از این طریق تامین می‌شود.
رئیس ستاد مرکزی دهه فجر انقلاب اسلامی از برگزاری ۶۰ هزار مراسم به مناسبت دهه فجر خبر داد.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: ۶۰ درصد افراد تحت پوشش بنیاد شهید از بانوان هستند.
۶۰ فراورده دارویی جدید تولید شده توسط مرکز رشد واحدهای فناور دانشگاه علوم پزشکی تهران رونمایی شد.
امروز نزدیک به ۶۰ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند.
امروز نزدیک به ۶۰ درصد بازار سرمایه در وضعیت منفی قرار گرفتند.
۶۰ لیتر سهمیه بنزین آذرماه خودروهای شخصی بدون هیچ‌گونه تغییری، ساعت صفر بامداد سه‌شنبه‌ (یکم آذرماه) در کارت‌های هوشمند سوخت شخصی شارژ می‌شود.
اصفهان- مدیر دفتر مهندسی رودخانه و سواحل شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از آغاز آزادسازی ۶۰ هکتار از اراضی دریاچه سد زاینده‌رود خبر داد.
یافته‌های نظرسنجی دو روزه رویترز – ایپسوس نشان می‌دهد که ۴۱ درصد آمریکایی‌ها عملکرد شغلی جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا را تایید می‌کنند و این به نسبت روز‌های گذشته که ۳۹ درصد را نشان می‌داد، افزایش یافته است.
رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، با عنوان این مطلب که ۶۰ درصد معتادان شاغلین هستند، گفت: اینکه می‌گویند بیکاری عامل اعتیاد است، درست نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ