محمد بازرگان، دبیر کارگروه آب و محیط زیست کمیته کشاورزی مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: در سال ۱۳۸۴ تفکری اشتباه حاکم شد مبنی بر اینکه، خداوند نعمت داده و باید از آن استفاده کنیم. بر اساس این تفکر اشتباه، چاه‌های غیر مجاز رشد جهشی داشت، به نحوی که به همان تعداد که چاه از سال ۱۳۵۰ تا ۱۳۸۴ ایجاد شد، از سال ۱۳۸۴ به بعد چاه غیر مجاز حفر شد تا جایی که امروز شاهد فاجعه در مدیریت منابع آب زیرزمینی هستیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خبرنگاران از ۱۷ مرداد ماه (فردا) به مدت یک ماه فرصت دارند تا از طریق پنجره ملی خدمات هوشمند برای دریافت اینترنت خبرنگاری اقدام کنند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۷ خرداد ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۹ میلیون و ۸۲ هزار تومان رسید. همچنین هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز ۲ میلیون و ۴۱۲ هزار تومان قیمت خورد.
در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۷ خرداد از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۷ خرداد را بخوانید.
بازار اختیار معاملات امروز یکشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در حالی به پایان رسید که ارزش معاملات اختیار معاملات ۲۸۲.۵ میلیارد تومان پرمیوم بود. گزارش بازار اختیار معامله در ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ را بخوانید.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۳۲ میلیون و ۵۹۶ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۷ میلیون و ۳۹۱ هزار تومان است.
خبرهای بسیار مهمی امروز در فضای رسانه ها منتشر شد که قطعا هر یک می توانند بر روی روند بورس فردا تاثیرگذار باشند. توصیه می شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
شبکه های لرزه نگاری مرکز لرزه نگاری کشوری مؤسسه ژئوفیزیک در فروردین­­ ماه ۱۴۰۲، تعداد ۴۴۳ زمین لرزه را در کشور و نواحی همجوار ثبت و تعیین محل کرده ­اند.
در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان، پس از برگزاری باشکوه نماز جمعه توسط نمازگزاران فلسطینی در مسجد الاقصی، نظامیان صهیونیست ۱۷ فلسطینی را بازداشت کردند.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ اسفند ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان بارانی است و حداکثر دما هجده درجه سانتیگراد خواهد بود
مشهد ـ رئیس اتاق اصناف مشهد گفت: طی ۱۰ ماه گذشته تعداد ۳۱۸ هزار مورد بازرسی از واحدهای صنفی سطح شهر انجام شده است که این تعداد بازرسی منجر به صدور ۱۷ هزار و ۲۴۰ مورد فرم تخلف شده است.
شاخص کل بورس امروز با رشد ۲۹ هزار واحدی توانست روند صعودی خود را تثبیت کند.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۴ میلیون و ۳۵۱ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۴ میلیون و ۵۳۰ هزار تومان است.
بورس فردا دوشنبه ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ در حالی کار خود را آغاز خواهد کرد که این ده خبر می‌توانند تا حدودی برای سهامداران مهم باشند؛ بنابراین توصیه می‌شود قبل از معاملات فردا این ده خبر را بخوانید.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ بهمن ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری است و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز هفدهم دی ماه ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی به ۲۰ میلیون و ۸۵۵ هزار تومان رسید؛ البته حباب این سکه روی رقم ۲ میلیون و ۸۱۱ هزار تومان است.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۷ دی ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۷ دی ماه را بخوانید.
حمیدرضا گرشاسبی از مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان کنار رفت.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۷ آذر ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان نیمه ابری و حداکثر دما ۱۰ درجه سانتیگراد خواهد بود.
آخرین قیمت سکه و طلا برای امروز ۱۲ آذر ماه سال ۱۴۰۱ اعلام شد که بر اساس آن قیمت سکه امامی (طرح جدید) به ۱۷ میلیون و ۳۹۳ هزار تومان رسید. البته حباب این سکه ۲ میلیون و ۲۱۰ هزار تومان است.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند.
همیشه در گذر زمان تنها تفال به حافظ در فرهنگ عامیانه ما باقی مانده‌است. در ادامه فال حافظ مخصوص روز ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۱ از نظر خوانندگان محترم می‌گذرد. فال به حافظ ۱۷ آبان ماه را بخوانید.
پیش‌بینی وضعیت آب و هوای تهران فردا ۱۶ آبان ماه ۱۴۰۱ نشان می‌دهد آسمان ابری و حداکثر دما ۱۴درجه سانتیگراد خواهد بود.
سه شنبه ۱۷ آبان ماه (هشتم نوامبر سال ۲۰۲۲)، یک خسوف کامل از مناطق آمریکای شمالی و جنوبی، اقیانوس آرام و استرالیا قابل مشاهده خواهد بود.
سوپر لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی از نیمه دوم آبان ماه آغاز می شود که تعداد اندک تیم‌ها باعث شده تا مسئولان شیوه متفاوت با سالهای گذشته برای برگزاری این مسابقات در پیش بگیرند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ