زاهدان- معاون علمی و فناوری رئیس جمهور گفت: با رونمایی از آب شیرین کن ۲۵۰۰ متر مکعبی چاه ژرف ۳، آب این چاه به منظور کاهش تنش آبی منطقه سیستان وارد مدار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- مدیرعامل شرکت آب منطقه ای اصفهان از اصلاح و تعدیل پروانه ۸۱۰ حلقه چاه آب کشاورزی در این استان از ابتدای سال جاری تاکنون خبرداد.
اصفهان- رئیس اداره منابع آب شهرستان تیران و کرون از تجهیز ۱۲۰ حلقه از چاه‌های این شهرستان به کنتور هوشمند الکترومغناطیس خبرداد.
یز: رئیس اداره منابع آب شرکت آب و فاضلاب شهرستان‌های تفت و مهریز از شناسایی و پلمب ۶۰ حلقه چاه غیر مجاز در این دو شهرستان خبر داد.
تربت حیدریه ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب تربت حیدریه گفت: از ۱۱ حلقه چاه تأمین کننده آب آشامیدنی در دشت آبرود این شهرستان ۹ حلقه خشک شد.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۱۵۱ حلقه چاه غیرمجاز از ابتدای سال جاری تاکنون در خراسان رضوی بسته شده است.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: از ابتدای سال‌جاری ۱۱۰ حلقه چاه غیرمجاز در اصفهان مسدود شد.
زنی ۸۷ ساله که درون چاه آب سقوط کرده بود، به طرز معجزه‌آسایی نجات پیدا کرد.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان، با اشاره به تنش آبی موجود در شهرستان‌های سمنان و شاهرود، گفت: حفر سه چاه جدید در این دو شهرستان برای کاهش مشکل، مصوب شده است.
سمنان- معاون عمرانی استاندار سمنان، با اشاره به تنش آبی موجود در شهرستان‌های سمنان و شاهرود، گفت: حفر سه چاه جدید در این دو شهرستان برای کاهش مشکل، مصوب شده است.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان سمیرم از مسدود کردن ۱۱۹ حلقه چاه غیر مجاز در این شهرستان با حکم قضایی خبر داد.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان گلپایگان از اصلاح و تعدیل ۴۹۰ پروانه‌ چاه کشاورزی در این شهرستان خبرداد.
قاسم زاده گفت: در صورت نیاز با کشاورزانی که پروانه استفاده از آب چاه را دارند مذاکره می کنیم و برای تامین آب شرب سهمیه آب آنها را خریداری میکنیم.
اصفهان- مدیر منابع آب شهرستان کاشان از پُر و مسدود شدن ۷۶ حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان خبرداد.
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه‌ای اصفهان گفت: طی یک سال اخیر ۸۷۷ حلقه چاه غیرمجاز در استان اصفهان پر و مسلوب المنفعه شد.
در دنیای معماری فقط ساختمان‌های سر به فلک کشیده نیستند که می‌توانند شکوهمند و حیرت‌انگیز باشند؛ حتی یک «چاه» هم اگر با هنرمندی و مهارت ساخته شود می‌تواند باشکوه جلوه کند.
مشهد ـ مدیر دفتر حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون تعداد یک هزار و ۶۰ حلقه چاه غیرمجاز توسط امورها و ادارات آب شهرستان‌ها پر و مسلوب المنفعه شد.
اصفهان- رئیس اداره منابع آب شهرستان اردستان از تجهیز ۳۰۶ حلقه از چاه‌های کشاورزی شهرستان اردستان به کنتور حجمی هوشمند خبرداد.‌
معاون تلفیق و امور تنظیم‌گری مدیریت منابع آب گفت: استفاده از پساب در صنایع برای ذخیره سازی آب های زیر زمینی صنایع را موظف کرده پسابی که تحویلشان داده می‌شود این را تصفیه و بازچرخانی کنند.
باستان شناسان در جایی که در گذشته پایه فواره بود، آثاری از جمله ۲۶ سنجاق برنزی لباس، یک دستبند، دو مارپیچ فلزی، یک دندان حیوان، مهره‌های کهربا و بیش از ۷۰ ظرف سرامیکی کشف کردند. باستان شناسان معتقدند که کشف چنین وسایلی در این چاه، آن را از سایر چاه‌های کشف شده در این محل متمایز می‌کند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای خراسان رضوی گفت: ۸۴۵ حلقه چاه غیرمجاز از ابتدای سال تا کنون در استان مسدود شده است.
مشهد ـ معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت: کارگری جوان در عمق ۱۲۰ متری چاهی در محدوده شهرک صنعتی ماشین سازی و فناوری‌های برتر در حوالی مشهد جان خود را از دست داد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه ای اصفهان از پر و مسدود شدن بیش از ۸۴۰۰ حلقه چاه غیر مجاز در این استان خبر داد.
ستاد توسعه فناوری­های آب، خشکسالی، فرسایش و محیط‌زیست معاونت علمی و فناوری اعلام کرد اولین سامانه نمک‌زدایی بدون پساب در محل چاه اکتشافی شماره ۳ استان سیستان و بلوچستان مستقر شد.
مدیر امور منابع آب مشهد گفت: ۱۷۴ حلقه چاه غیرمجاز عمیق و نیمه عمیق در محدوده مدیریت امور منابع آب شهرستان مشهد مسدود شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ