اصفهان- شهردار اصفهان گفت: ۹۰۰ نقطه شهر اصفهان چاه جذبی حفر شد تا روان‌آب‌های حاصل از بارش‌ باران لایه‌های زمین را تغذیه کرده و از شدت فرونشست این شهر بکاهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
مدیرعامل شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی گفت: بر اساس نرخ تعیینی شورای اسلامی شهر و سازمان راهداری، سقف کرایه تاکسی‌ها در این فرودگاه ۹۰۰ هزار تومان است.
سمنان- مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان سمنان از خرید حدود ۷۴ هزار تن گندم تضمینی در استان خبر داد و گفت: ۸۹۹ میلیارد تومان به صورت علی الحساب برای کشاورزان واریز شده است.
مصرف حبوبات در داخل کشور چیزی بین ۹۰۰ هزار تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تن در سال است که از این میزان ۲۵۰ هزار تن حبوبات سالانه وارد می‌شود؛ عدس و نخود دو قلمی هستند که در صدر واردات قرار دارند.
سمنان- استاندار سمنان با اشاره به تلاش های صورت گرفته در راستای تحقق اعتبارات در استان گفت: ۹۰۰ میلیارد تومان‌، مازاد بر اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان سمنان اختصاص یافته است.
منابع فلسطینی از تداوم اقدامات سرکوبگرانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان خبر دادند.
معاون وزیر صمت گفت: در سال گذشته ۹۰۰ هکتار زمین را پس گرفتیم که فرایند قانونی آن طی شده است، این در حالی است که سال گذشته به صورت کلی دو هزار و ۴۰۰ هکتار زمین واگذار شده است.
رهن یک واحد آپارتمان ۹۰ متری در محله آهنگ محدوده افسریه حدود ۹۰۰ میلیون تومان است.
هاکی روی یخ ایران که دو سال است به عضویت فدراسیون جهانی درآمده، در این مدت کوتاه با بهره مندی از یک پیست استاندارد توانسته دو حضور موفق در مسابقات جهانی داشته باشد.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: تا الان قریب به ۹۰۰ دانش‌آموز از استان‌های مختلف کشور مسموم شدند و این آمار را امروز از یک منبع موثق دریافت کردم.
مدیرکل مرکز اصلاح نژاد و بهبود تولیدات دامی کشور، تولید سالانه گوشت دام سبک و سنگین را حدود ۹۰۰ هزار تن برآورد کرد.
تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان‌شرقی گفت: ۹۰۰ طرح صنعتی آذربایجان شرقی بالای ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.
لژیونر دوچرخه‌سواری زنان ایران گفت: تیم اماراتی که عضو آن هستم بهترین امکانات را دارد و دوچرخه ای که در اختیار من گذاشته اند، در حال حاضر بهترین دوچرخه دنیا است.
رئیس قوه قضائیه، به جزئیات پرونده ای اشاره کرد که قرار بود ۹۰۰ میلیون یورو بابت کالایی که وجود خارجی نداشت، پرداخت شود.
نشست مشترک فعالان حوزه قطعه‌سازی خودرو استان مرکزی با حضور مدیرعامل و مدیران ارشد گروه صنعتی ایران خودرو در محل اتاق بازرگانی صنایع، معادن و کشاورزی استان مرکزی برگزار شد.
شهرداری منطقه ۵ در چند روز اخیر با اعلام ناایمن بودن مجتمع تجاری و اداری بوستان راه سختی را آغاز کرده است؛ فراموش نکنیم که در این مجتمع ۹۰۰ واحد کسب‌وکار وجود دارد و هزاران نفر روزانه در این مجتمع تردد می‌کنند.
وزیر صمت با بیان اینکه رواج سوداگری خودرو را در بازار گران کرد، گفت: طی ۶ ماه آینده ۷۰۰ هزار خودروی داخلی و ۲۰۰ هزار خودروی وارداتی عرضه خواهد شد.
بندرعباس - مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: طرح جامع فاز ۳ بندر شهید رجایی با طول ۱۴۰۰ متر اسکله که ۹۰۰ متر آن آماده بهره برداری است.
دبیرکل مجمع کارآفرینان ایران گفت: فروش این منابع به‌ویژه برج‌هایی که برخی بانک‌ها در مناطقی همچون الهیه، زعفرانیه و غیره در تهران دارند، مشکلات تولیدی کشور را رفع خواهد کرد.
باشگاه مس رفسنجان به پرداخت بیش از ۹۰۰ میلیون تومان به بازیکن سابق خود محکوم شد.
رئیس کمیته امداد، از ایجاد بیش از ۹۰۰ هزار فرصت شغلی در طول برنامه ششم توسعه کشور خبر داد.
فرمانده انتظامی کردستان از کشف ۹۰۰ دستگاه شوکر برقی در شهرستان بانه و تلاش برای دستگیری متهمان خبر داد.
مدیرعامل بازار متشکل ارزی گفت: بالغ بر ۹۰۰ شعبه بانکی و صرافی برای عرضه ارز اربعین به مردم تجهیز شده است.
اهواز- مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: با درایت وزیر نفت و دولت سیزدهم امروز حدود ۹۰۰ میلیون دلار طرح و پروژه نفتی در خوزستان کلنگ زنی و یا به بهره برداری می‌رسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ