مشهد ـ مدیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر خراسان رضوی گفت: خراسان رضوی دومین استان در کشور است که مرکز سلامت و توانمندسازی دختران نوجوان در آن راه اندازی می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اعلام اینکه تاکنون به ۳۳ هزار متقاضی طرح جوانی جمعیت زمین واگذار شده است، از برنامه افتتاح حداقل ۵۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در هفته دولت خبر داد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیاء شده افتتاح شد.
امروز در مراسمی۲۰ پروژه عمرانی، صنعتی و واحدِ راکدِ احیای شده با سرمایه‌گذاری ۲۹ هزار و ۴۸۹ میلیارد ریال افتتاح شد.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با نام «غدیر» صبح امروز (۱۶ تیرماه) در مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی شهدای تجریش و با حضور رئیس جمهور افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.رئیس جمهور ضمن افتتاح کلان بیمارستان غدیر از بخش‌های مختلف این مجتمع پزشکی، آموزشی و درمانی بازدید کرد.
دومین کلان بیمارستان مدرن و مجهز کشور با عنوان مرکز پزشکی، آموزشی و درمانی «غدیر» در مجتمع بیمارستانی شهدای تجریش با حضور رئیس‌جمهور افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
دومین مرکز خدمات و فروش ایرانسل در کلان‌شهر مشهد مقدس، با حضور مدیران ارشد استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد.
معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: بانک VTB به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه در حال افتتاح دفتر نمایندگی در تهران است و شعب دو بانک ایرانی در روسیه نیز افتتاح می‌شود.
رساله‌های برتر دومین رویداد جایزه همراه اول به رساله برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات همزمان با افتتاح سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی برق معرفی شدند.
فاز نخست پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس با حمایت ۵۰ هزار میلیارد ریالی بانک تجارت در دومین روز از سفر رئیس‌جمهور به استان خوزستان افتتاح شد.
هویزه- در دومین روز از سفر رئیس جمهور به خوزستان، پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس افتتاح شد.
هویزه- در دومین روز از سفر رئیس جمهور به خوزستان، پروژه عظیم پالایشگاه گاز هویزه خلیج فارس افتتاح شد.
اهواز- همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان، ۲ طرح شیلات در این استان افتتاح می‌شوند.
اهواز- همزمان با دومین سفر استانی رئیس جمهور به استان خوزستان، ۲ طرح شیلات در این استان افتتاح می‌شوند.
سی‌امین دوره نمایشگاه قرآن کریم در دهمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور رئیس جمهور افتتاح و آغاز به کار کرد.
شهردار منطقه دو تهران از راه‌اندازی دومین مجموعه شهردخت پایتخت به‌مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت روز زن خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی مجتمع MRF حکیمیه و افتتاح این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران از فراهم شدن مقدمات راه‌اندازی مجتمع MRF حکیمیه و افتتاح این مجتمع در آینده نزدیک خبر داد.
رییس دفتر انرژی سازمان برنامه و بودجه گفت: سهم مصرف گاز در بخش خانگی ۳۳ درصد است و همچنین ۳۴ درصد از گاز به نیروگاه‌ها می‌رود. این رویه در شرایط تحریمی و کاهش درآمد‌های ارزی، قابل دفاع نیست. از طرفی سطح هدررفت انرژی هم در کشور بالاست و با وجود اینکه دومین دارنده ذخایر گاز در دنیا هستیم، شانزدهمین صادرکننده گاز به شمار می‌آییم و تا سال ۱۴۲۰ باید بحران گازی را تحمل کنیم تا پنج فاز پارس جنوبی افتتاح شود و بتواند کسری گاز را جبران کند.
معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه ۲ تهران از آغاز به‌کار دومین کتابخانه تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان در محله شهرآرا به‌مناسبت هفته کتاب خبر داد.
آب مشترکان پر مصرف قطع می‌شود، افتتاح دومین واحد بخار نیروگاه عسلویه، طرح روس‌ها برای توسعه ۶ میدان نفتی و ۲ میدان گازی ایران از مهمترین اخبار نفت و انرژی در هفته جاری بودند.
دومین واحد بخار نیروگاه سیکل‌ترکیبی عسلویه به ظرفیت ۱۶۰ مگاوات با حضور وزیر نیرو به بهره‌برداری رسید.
افتتاح بزرگترین طرح آبرسانی خوزستان، سی و دومین نشست اوپک پلاس و نشست خبری شرکت توانیر و برق حرارتی از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته اخیر بود.
افتتاح بیست و دومین نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان
کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد دومین شعبه کلینیک کاشت موی خود در اسپانیا را افتتاح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ