افتتاح بزرگترین طرح آبرسانی خوزستان، سی و دومین نشست اوپک پلاس و نشست خبری شرکت توانیر و برق حرارتی از مهمترین اخبار حوزه آب و انرژی در هفته اخیر بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
گرمسار- استاندار سمنان با بیان اینکه تلاش داریم تا طرح انتقال آب گرمسار را تا آبان ماه افتتاح شود، گفت: کم آبی بزرگترین دغدغه و مشکلی است که توسط مردم و کشاورزان منطقه بیان می شود.
بزرگترین قطب وارداتی و صادراتی ریلی مرکز کشور فردا دوشنبه با حضور وزیر راه و شهرسازی افتتاح خواهد شد.
این طرح منجر به افزایش شمار زندانیان السالوادور شده و آنها "اَبَر زندانی" موسوم به "مگا زندان" را افتتاح کرده اند.
اهواز - مراسم افتتاحیه بزرگترین رویداد فوتبال دانش‌آموزی در سالن ورزشی ۱۷ شهریور آبادان برگزار شد.
شاهرود- رئیس پارک علم و فناوری استان سمنان از افتتاح بزرگترین پردیس ایران با موضوع هوش مصنوعی در شاهرود خبر داد و گفت: مجوز این پردیس اخذ شده است.
بزرگترین زندان قاره آمریکا با ظرفیت ۴۰ هزار نفر در زمینی به مساحت ۱۶۶ هکتار در السالوادور افتتاح شد.
همزمان با سومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی، از دیوارنگاره میدان انقلاب تهران با تصاویر شهدا چهار دهه اخیر و شعار «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» رونمایی شد. این دیوارنگاره با مساحت ۱۴۰۰ متر مربع بزرگترین دیوارنگاره ایران محسوب می‌شود. تصاویر شهیدان صیاد شیرازی، چمران، آوینی، احمدی روشن، طهرانی‌مقدم، کاظمی آشتیانی، عجمیان و... از شهدای اتفاقات اخیر با پرچم‌داری شهید سلیمانی بر روی اولین طرح بزرگترین سازه تبلیغی ایران نقش بسته است./ منبع: خبرگزاری دانشجو
خادمی در نشست خبری نمایشگاه حمل و نقل، لجستیک و صنایع وابسته گفت: در بخش کلان در دو بخش آزادراهی و ریلی و بزرگراهی هرکدام ۵ پروژه برای بهره برداری آماده است
مدیرعامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت: بزرگ ترین پارکینگ هوشمند تهران در منطقه ۱۴ افتتاح شد.
مدیر عامل سازمان حمل و نقل ترافیک شهر تهران گفت : بزرگترین پارکینگ هوشمند تهران در منطقه ۱۴ افتتاح شد.
سخنگوی شهرداری تهران گفت: در نهمین شنبه امید و افتخار، بزرگ‌ترین پارکینگ زیرسطحی پایتخت در منطقه ۱۴ افتتاح میشود.
قطر نخستین نیروگاه خورشیدی خود را که بزرگترین نیروگاه خورشیدی در منطقه است، افتتاح کرد.
طرح آبرسانی غدیر به منظور تأمین و رفع بحران آب از نظر کمی و کیفی برای شهرهای مرکزی و جنوبی خوزستان با حضور رئیس جمهور افتتاح شد.
اهواز- سرانجام طرحی که از دولت «احمدی نژاد» شروع شده بود، فردا و در دولت سیزدهم افتتاح می‌شود تا آب با کیفیت در شبکه آبرسانی شهرهای خوزستان جاری شود.
پس از راه‌اندازی سه سایت نسل پنج ارتباطی در شهر تبریز توسط اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل امروز چهارمین سایت ۵G تبریز را هم افتتاح می‌کند.
پس از راه‌اندازی سه سایت نسل پنج ارتباطی در شهر تبریز توسط اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران، ایرانسل امروز چهارمین سایت 5G تبریز را هم افتتاح می‌کند. با این افتتاح، تعداد سایت‌های تجاری نسل پنج تلفن‌همراه ایرانسل در کشور به ۱۰۶ می‌رسد.
علی اکبر محرابیان، وزیر نیرو گفت: منبع آب را در پروژه غدیر از سد کرخه به سد دز تغییر دادیم تا آب با کیفیت به خوزستان برسد. برای نقطه نقطه کشور برنامه داریم.
امید قالیباف گفت: در نمایشگاه اتوموبیلیتی روسیه، جمهوری اسلامی ایران با ۱۷۰۰ متر سالن اختصاصی و ۹۰۰ متر غرفه بزرگترین کشور حاضر در این نمایشگاه است.
پس از ۱۴ سال از آغاز ساخت پایانه زیرزمینی اکباتان این پروژه به منظور افزایش مسافرگیری افتتاح شد.
پایانه مترویی اکباتان به عنوان بزرگترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری این پایانه صبح امروز افتتاح شد.
مدیرعامل شرکت مترو از افتتاح پایانه مترویی اکباتان به‌ عنوان بزرگترین پایانه زیرزمینی قطارهای شهری در کشور با حضور شهردار تهران در روز شنبه ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ خبر داد.
بزرگترین اجتماع فوتبالی در ورزشگاه تختی تبریز قبل از افتتاح ورزشگاه یادگار امام در سال 64 اتفاق افتاد.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام شبندر به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد شبندر در روزهای آینده بورس است.
سرانجام پرونده الکترونیک سلامت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ