معاون بین‌الملل بانک مرکزی گفت: بانک VTB به عنوان دومین بانک بزرگ روسیه در حال افتتاح دفتر نمایندگی در تهران است و شعب دو بانک ایرانی در روسیه نیز افتتاح می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوان عدالت اداری به سازمان سنجش توصیه می‌نماید، به جای فرافکنی و ایجاد تشویش و نگرانی در جامعه نسبت به اجرای قوانین، به تمکین از دستورات و احکام قضایی اقدام نمایند و چنانچه اعتراضی به آرا و تصمیمات قضایی دارد، از طریق راهکار‌های قانونی پیگیری لازم را انجام دهد/ فارغ از ایرادات قانونی، روشن است با توجه به تعطیلی دانشگاه‌ها در تابستان، امکان اجرای رأی صادره از شعبه دیوان برای حضور این افراد در دانشگاه و ادامه تحصیل آن‌ها وجود ندارد!
معاون استاندار و فرماندار تهران اعلام کرد: استعفای داوطلبان شرکت در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی تا آخر وقت اداری روز پنج شنبه ۲۵ خرداد بوده و تمدید نخواهد شد.
صباغیان: مگر نگفتند تعطیلی شنبه برای یهود و تعطیلی یکشنبه برای مسیحی‌ها و تعطیلی جمعه برای مسلمانان است. در خصوص روز پنج‌شنبه نیز روایات زیادی وجود دارد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه ( ۲۳ خرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف»برگزار شد. در جلسه امروز مجلس «عباس علی‌آبادی» با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع، ۲ رأی باطله از ۲۵۵ نماینده حاضر در مجلس، رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی صبح سه شنبه ( ۲۳ خرداد ۱۴۰۲) به ریاست «محمدباقر قالیباف»برگزار شد. در جلسه امروز مجلس «عباس علی‌آبادی» با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع، ۲ رأی باطله از ۲۵۵ نماینده حاضر در مجلس، رأی اعتماد گرفت و به عنوان وزیر صنعت، معدن و تجارت انتخاب شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت و سرکنسولگری کشورمان در ریاض و جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه17 خرداد بازگشایی خواهد شد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: سفارت و سرکنسولگری کشورمان در ریاض و جده و نمایندگی دائم ایران نزد سازمان همکاری اسلامی طی روزهای سه شنبه ۱۶ خرداد و چهارشنبه17 خرداد بازگشایی خواهد شد.
محمود صادقی، حقوقدان و نماینده مجلس پیشین از احضار خود به شعبه ۷ دادسرای امنیت خبر داد.
آیت الله حاج شیخ عباسعلی سلیمانی عضو مجلس خبرگان رهبری و نماینده سابق، ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و منطقه کاشان، روز چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ در بانک ملی شعبه مرکزی بابلسر هدف سوءقصد قرار گرفت و جان باخت. اولین تصویر از پیکر آیت‌الله عباسعلی سلیمانی را مشاهده می‌کنید.
نمایندگان روسیه و چین اعلام کردند: آمریکا به جای در پیش گرفتن اقدامات عملی تنش‌زا در شبه جزیره کره، به افزایش فعالیت‌های نظامی در این منطقه روی آورده است.
شاخه التقاطی جریان نواندیشی دینی، اما شعبه مهم‌تری است که خود انشعاب سه‌گانه‌ای را در بر می‌گیرد. نماینده یک شاخه آن عبدالکریم سروش است که کارکرد اصلی‌اش، تقلیل وحی الهی به رؤیا و تخیل با استفاده از آموزه‌های پوزیتیویستی کارل پوپر است
رئیس کل دادگستری استان تهران با بیان اینکه هیئت منصفه ید مساعد دادگاه‌های ویژه رسیدگی به جرایم مطبوعاتی و سیاسی است، گفت: هیئت منصفه سیاسی و مطبوعاتی نماینده و قوه عاقله جامعه محسوب می‌شود.
جلسه علنی مجلس صبح یک شنبه ۲ بهمن ۱۴۰۱ به ریاست محمد باقر قالیباف برگزار شد. پیش از جلسه علنی مجلس، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه و حسین سلامی، فرمانده کل سپاه در جمع نمایندگان حاضر شدند. سیدابراهیم رییسی، رئیس جمهور نیز برای دفاع از کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۲ در جلسه امروز مجلس حضور یافت.
استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین وزیر «صمت» سه شنبه ۱۰ آبان در دستورکار نمایندگان در جلسه علنی قرار گرفت که در پایان نمایندگان مجلس شورای اسلامی با مخالفت با استیضاح سیدرضا فاطمی‌امین، مجددا به او رای اعتماد دادند و با ۸۴ رای موافق، ۱۸۲ رای مخالف، ۶ رای ممتنع و ۲ رای باطله از مجموع ۲۷۴ او در وزارت صنعت، معدن و تجارت ابقا شد.
نماینده تجاری روسیه در ایران می‌گوید در جریان برگزاری نشست کمیسیون مشترک اقتصادی ایران و روسیه، دو طرف برای راه‌اندازی یک سیستم شبه سوییفت توافق خواهند کرد.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی، معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
صبح امروز شنبه ۲۳ مهرماه ۱۴۰۱ سومین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی معروف به «میلاد حاتمی» از گردانندگان سایت‌های قمار و شرط‌بندی در خارج از کشور به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکیل مدافع و نماینده دادستان برگزار شد.
نخستین جلسه دادگاه متهم میلاد حاتم آبادی فراهانی و ۲۱ نفر دیگر از متهمان پرونده به ریاست قاضی صلواتی در شعبه ۱۵ دادگاه انقلاب اسلامی با حضور مستشار دادگاه، وکلای متهمان و نماینده دادستان برگزار شد.
کارشناس مذهبی اظهار داشت:پیشنهاد می کنیم ستاد امر به معروف و نهی از منکر یک شعبه ای در مجلس برپا کند و به نمایندگان مجلس آموزش دهد منکر بزرگ چیست، امروز منکر بزرگ همان دو قطبی سازی است.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سپیده رشنو صبح امروز به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران، با حضور نماینده دادستان، وکیل و خانواده متهم برگزار شد.
نخستین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده سپیده رشنو، به ریاست حجت‌الاسلام و المسلمین قاضی افشاری در شعبه ۲۶ دادگاه انقلاب تهران، با حضور نماینده دادستان، وکیل و خانواده متهم برگزار شد.
دو خودروساز بزرگ کشور، در جهت تحقق شعار سال و سیاست‌های وزارت صمت مبنی بر استفاده از ظرفیت‌های موجود و با هدف تقویت شاخص‌های بهره‌وری و مقیاس تولید و در مسیر همکاری های استراتژیک خود، به امضای تفاهم‌نامه توسعه همکاری های مشترک در زمینه موتور و گیربکس اقدام کردند.
آژانس بین‌المللی انرژی (IEA) با پیش‌بینی بهبود مصرف نفت به سطح پیش از شیوع کووید ۱۹ در سال ۲۰۲۳، هشدار داد قیمتهای بالاتر نفت و تنزل پیش‌بینی‌های اقتصادی، روی رشد تقاضا برای نفت تاثیر منفی خواهند گذاشت.
ششمین جلسه محاکمه جمشید شارمهد سرکرده گروهک تروریستی تندر صبح امروز (سه شنبه ۴ مرداد) در شعبه ۱۵ انقلاب و به ریاست قاضی ابوالقاسم صلواتی و با حضور مستشار دادگاه، وکیل متهم و نماینده دادستان تهران برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ