رساله‌های برتر دومین رویداد جایزه همراه اول به رساله برتر مهندسی برق و فناوری ارتباطات همزمان با افتتاح سی‌ویکمین کنفرانس بین‌المللی برق معرفی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سومین جشنواره «همه جا در دسترس» شروع به کار کرد تا در فرایندی از ۲۸ مرداد تا ۲۸ دی ماه علاقمندان با ارسال آثار خود، برگزیدگان در نهایت در سالروز تأسیس وزارت ارتباطات در اسفند ماه معرفی شوند.
بافت تاریخی شیراز بالاخره توانست نظر کارشناسان کمیته ثبت آثار تاریخی و فرهنگی را جلب کرده و به عنوان میراثی که متعلق به همه مردم ایران است و اجزای آن باید توسط همه مردم حفظ شود؛ معرفی شد.
سرهنگ معیریان با اشاره به کشف ادوات حفاری غیرمجاز و ۲ دستگاه موتور سیکلت گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.
تمرین با بچه‌ها در یک فضای آرام در گرم‌ترین شهر ایران برای ستاره سال‌های نه چندان دور استقلال آزار دهنده نیست.
دبیر یازدهمین دوره جشنواره تولید محتوای رشد گفت: آثار برگزیده این جشنواره در کتب درسی مورد استفاده قرار می‌گیرد.
نجفی بیان اینکه یک نهاد مشخص و رسمی در زمینه ساماندهی کودکان کار معرفی نشده است، گفت: با وجود تعداد متولیان متعدد، آمار کودکان کار در کشور و به ویژه در شهر تهران روز به روز در حال افزایش است.
نشست معرفی و رونمایی کتاب «شوق مجموعه‌داری» (گنجینه آثار لاکی ایران در عصر قاجار، از مجموعه بانو عزت‌ملک ملک) با سخنرانی ابوالعلا سودآور در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار شد.
رئیس جمهور گفت: معرفی شخصیت و آثار گرانقدر حکیم ابوالقاسم فردوسی شاعر نامدار به تقویت هویت و خودباوری ایرانی و اسلامی و اعتلای حکمرانی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران کمک شایانی می‌کند.
کتاب «میراث جهانی: معرفی آثار فرهنگی و طبیعی ایران در فهرست یونسکو» به نویسندگی روشنک ماسوری و تیم فصلنامه میراث و گردشگری گیلگمش در ۱۷۵ صفحه توسط انتشارات نوسده منتشر شد.
رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ۲۴ درصد از آمار ثبت اختراع متعلق به زنان است، گفت: یکی از مهم‌ترین اقدامات صندوق نوآوری و شکوفایی این است که زنان نمونه را معرفی کند.
بر اساس آخرین آمار ثبت شده در حال حاضر ۱۶۸۱۸ محصول فناورانه توسط شبکه فن بازار ملی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری معرفی شده و در دسترس قرار گرفته است.
از لحاظ آماری ۶۱۴ زمین‌لرزه با بزرگی کوچک‌تر از ۳، تعداد ۷۶ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۳و۴، تعداد ۱۵ زمین‌لرزه با بزرگی بین ۴ و ۵ و تعداد یک زمین‌لرزه با بزرگی بین ۵ و۶ بوده‌است. استان آذربایجان‌غربی با ۳۲۴ زمین‌لرزه ثبت شده دستگاهی بالاترین آمار زمین‌لرزه ثبت شده در بهمن‌ماه ۱۴۰۱ را به خود اختصاص داده‌است و پس از آن استان‌های خراسان‌رضوی و خراسان‌جنوبی به ترتیب با ۶۵ و ۴۵ زمین‌لرزه قرار دارند.
بر اساس آمار شبکه‌های لرزه‌نگاری مرکز لرزه‌نگاری کشوری وابسته به مؤسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران، ایران در بهمن ماه ۱۴۰۱، بیش از ۷۰۰ بار لرزید.
با حکم رئیس پژوهشگاه میراث‌ فرهنگی و گردشگری، منیژه هادیان دهکردی به عنوان سرپرست پژوهشکده حفاظت و مرمت آثار تاریخی-فرهنگی معرفی شد.
معاون عملیات سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به این که در تهران ۱۶ مورد عملیات در ارتفاعات کوهستان و مناطق جنگلی انجام شده است، تهران را به عنوان حادثه‌خیرترین استان معرفی کرد.
در آغار جام جهانی ۲۰۲۲ تیم ملی ایران به عنوان مسن‌ترین تیم حاضر شرکت کننده در این رقابتها معرفی شد.
شوش- نماینده مردم شوش در مجلس گفت: وزارت میراث فرهنگی و گردشگری برای معرفی آثار جهانی این شهرستان، پنج میلیارد ریال اختصاص داد.
شمال اروپا یکی از این مناطق است؛ تاریخ این ناحیه پر از رازها، وقایع جالب توجه و چیز‌های غیرمنتظره است. شاید وقتی اسم «ایرلند» را می‌شنوید اصلا ذهنتان به سمت آثار باستانی و تاریخ نرود، اما شاید با خواندن این مطلب دیدگاهتان کمی تغییر کند. در اینجا چند مورد از جالب‌ترین واقعیت‌های تاریخی و باستان‌شناسی مربوط به کشور ایرلند را معرفی کرده‌ایم.
معاون سازمان پسماند شهرداری تهران ضمن تایید «انتشار گاز متان از مجتمع‌های دفن زباله در همه جای جهان به‌عنوان یک واقعیت مرتبط با این مراکز»، درباره آنچه انتشار ابرگاز از مجتمع دفن زباله در جنوب استان تهران توسط «ناسا» اعلام شد، به «دنیای‌اقتصاد» گفت: مقصر انتشار گاز متان از مجتمع آرادکوه، عاملان تحریم ایران هستند که مانع از «امضای قرارداد ایران با شرکت خارجی برای تولید برق از گاز متان» شدند. همزمان با این گفت‌وگو «دنیای‌اقتصاد» با دسترسی به آمار رسمی شهرداری، حادترین مشکلات تهرانی‌ها را شناسایی کرد.
به مناسبت روز آمار و برنامه‌ریزی و با حضور معاون اول رئیس‌جمهور، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به‌عنوان یکی از دستگاه‌های برتر آمار و برنامه‌ریزی معرفی و از آن تقدیر شد.
انتشار آمارهای مرکز آمار، مزایده ۱۰۶۲ خودروی خارجی، معرفی سرپرست جدید بانک مسکن و مکاتبه رئیس سازمان بورس با معاون اول رئیس جمهور از مهمترین اخبار حوزه اقتصاد کلان در هفته اخیر بود.
عباس معروفی خالق رمان مشهور سمفونی مردگان، از نویسندگان شاخص ایرانی است که در زمینه‌های دیگری همچون نمایش‌نامه نویسی و شعر نیز فعالیت داشت.
رئیس کل بانک مرکزی گفت: بانک مرکزی سهامدارانی که بیش از سقف مصوب سهام یک بانک را داشته اند، به وزارت اقتصاد معرفی کرده است.
سمنان- استان سمنان هشت عزاداری ثبت شده در آثار ملی دارد که مختص این استان هستند و شور و عظمت خاصی را در دهه اول ماه محرم بین عزاداران حسینی(ع) پدید می آورند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ